Advertentie | |
|
![]() |
|
mss dat iriver jou aanstaat? of iaudio? kijk anders eens op www.mp3spelers.nl
|
![]() |
Tsja, de goedkoopste Iriver 20gb ligt volges mij buiten mijn budget, maar als deze geluidskwaliteit echt zo overweldigend is wil ik deze wel overwegen.
De Iaudio vind ik niks, ik wil geen afstandsbediening aangezien ik die nooit goed vast kan maken aan een van mijn kleding stukken, en zo dus aan mijn oordopje hangt die dus zo uit mijn oor word getrokken ( en ja ik heb hier jammer genoeg ervaring mee ![]() en www.mp3spelers.nl kon ik al =) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan opmaken dat je een audiofiel bent, dus dan is de iRiver H120 echt een goede keus. |
![]() |
||
Citaat:
Touch zou ik idd niet doen als je zo audiofiel bent.. Ik heb laatst nog een vergelijking gelezen tussen de touch in de iPod en ik kan je zeggen dat de iPod toch een stuk beter uit de verf kwam.
|
Creative Zen Touch of Zen Micro? Die zijn echt
![]() http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=227 Micro http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=152 Touch |
![]() |
|
Het is algemeen bekend dat als je voor geluids kwaliteit gaat, de iRiver beduidend beter is dan de Ipod. Daarnaast vind ik in andere opzichten de iRiver ook beter dan een Ipod, tenzij je een Mp3 speler puur en alleen op uiterlijk koopt, maar dan ben je gewoon een gare aap.
![]() Denk dat de iRiver dus voor jou de beste keus is. Deze is overigens al vanaf 343 euro te krijgen, dus ver boven je budget ligt ie zeker niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Gelukkig zitten ze bij iRiver ook niet stil:
Citaat:
Als dat je weerhoudt is dat nu niet meer 't geval, lijkt me. ![]() |
![]() |
||
Citaat: