Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 11:19
malibukitty
malibukitty is offline
wat doe je als je echt gewoon bent gedrogen en verder niemand meer vertrouwt?

elke keer als nu een jongen iets zegt tegen me denk ik: je lult, je loopt toch te liegen. doen ze allemaal.

ik kan soms echt niet geloven dat iemand zo lief tegen je kan zijn, zelfs kan ZWEREN dat hij niet vreemdgaat, en het dan toch doet, en zich dan nog steeds zich niet schuldig voelen......
Oud 18-11-2004, 11:21
Marcade
Marcade is offline
Heu .. jij gaat toch ook niet vreemd .. dus dan zijn er heus nog wel meer mensen die niet vreemd gaan?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-11-2004 @ 12:21 :
Heu .. jij gaat toch ook niet vreemd .. dus dan zijn er heus nog wel meer mensen die niet vreemd gaan?
Psst.. ze had het over mannen. 'Alle mannen zijn rotzakken die vreemdgaan en je belazeren als ze de kans krijgen blablabla yadda yadda' weet je wel?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:26
bracelance
bracelance is offline
kort samengevat..... 1 man heeft een kutactie gedaan en elke man moet daar nu onder lijden....
Oud 18-11-2004, 11:26
malibukitty
malibukitty is offline
tja, ik weet het er zijn zoveel jongens die zo relaxt zijn, maarja ik had een rotte appel, die eerst ook echt het beste was wat me ooit was overkomen.
Oud 18-11-2004, 11:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bracelance schreef op 18-11-2004 @ 12:26 :
kort samengevat..... 1 man heeft een kutactie gedaan en elke man moet daar nu onder lijden....
Een beetje zoals de moslims in dit land.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Als je als leugenaar genoemd worden door een kortzichtige geraliserende gedumpte meid lijden noemt..

niet te serieus opvatten aub
Met citaat reageren
malibukitty
malibukitty is offline
hahahaahaha
Oud 18-11-2004, 11:29
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Robijn schreef op 18-11-2004 @ 12:27 :
hahahaahaha
Als we jou nou in een wasmachine stoppen, komt er dan zo'n zachtaardig betrouwbaar Robijn-beertje uit?
Oud 18-11-2004, 11:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
bracelance schreef op 18-11-2004 @ 12:29 :
Als we jou nou in een wasmachine stoppen, komt er dan zo'n zachtaardig betrouwbaar Robijn-beertje uit?
Oud 18-11-2004, 11:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Robijn schreef op 18-11-2004 @ 12:19 :

elke keer als nu een jongen iets zegt tegen me denk ik: je lult, je loopt toch te liegen. doen ze allemaal.
Zoek hulp zou'k zeggen. Geloof het of niet, maar de meeste jongens zijn best aardig.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:50
Jules
Jules is offline
Citaat:
Robijn schreef op 18-11-2004 @ 12:26 :
het beste was wat me ooit was overkomen.
Ja en je bent al 18, dus dat zegt wat! Je vindt in de resterende 75 jaar vast nooit meer een ECHT leuke man

(in ieder geval niet als je elke gast blijft behandelen als zijnde een cheater..)
Oud 18-11-2004, 11:50
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-11-2004 @ 12:44 :
Zoek hulp zou'k zeggen. Geloof het of niet, maar de meeste jongens zijn best aardig.
behalve die zij tegenkomt natuurlijk
Oud 18-11-2004, 12:02
elledc
elledc is offline
Citaat:
Ja vooral jij

Ontopic: Bedrogen zijn kan niet goed zijn voor je zelfvertrouwen, ik weet wat het is. Je gelooft in iemand, je vertrouwt diegene voor de volle 100% tot je erachter komt dat hij gevoelens heeft voor 'n ander en dat er meer is gebeurd.
Kut is dat, een hel, dan vertrouw je inderdaad niemand meer. Het enige wat kan helpen is de tijd die je er bovenop zal helpen, hoe cliché dit ook is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:03
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Ach.. 1 op de 3 mannen en 1 op de 4 vrouwen gaan vreemd.
Wat doe je ertegen?
Jezelf afsluiten voor iedere man en een kutleven gaan leiden?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:14
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Oud 18-11-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 18-11-2004 @ 16:03 :
Ach.. 1 op de 3 mannen en 1 op de 4 vrouwen gaan vreemd.
Wat doe je ertegen?
Jezelf afsluiten voor iedere man en een kutleven gaan leiden?
ik denk dat die cijfers genuanceerd moeten worden... bedoel je niet dat één op de drie mannen ooit in zijn leven al eens is vreemd geweest, en één op de vier vrouwen? 't is toch niet zo dat één op de drie mannen in élke relatie pertinent en hardnekkig vreemdgaat?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:32
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
de generalisatie
Oud 18-11-2004, 17:45
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
malibukitty schreef op 18-11-2004 @ 12:19 :

ik kan soms echt niet geloven dat iemand zo lief tegen je kan zijn, zelfs kan ZWEREN dat hij niet vreemdgaat, en het dan toch doet, en zich dan nog steeds zich niet schuldig voelen......
Ja, heb ik dus met meisjes. :\
Vertrouw er geeneen op dat gebied, de meeste normale vriendinnen die ik heb hebben ook een vriend.. weet ik iig zeker dat ik er geen gezeik mee krijg.,
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:22
waves
waves is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-11-2004 @ 13:02 :
Bedrogen zijn kan niet goed zijn voor je zelfvertrouwen

Kut is dat, een hel, dan vertrouw je inderdaad niemand meer. Het enige wat kan helpen is de tijd die je er bovenop zal helpen, hoe cliché dit ook is.

Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
malibukitty schreef op 18-11-2004 @ 12:19 :

Ik snap je gevoelens gedeeltelijk...
Ik had al weinig vertrouwen in mensen (vooral in het mannelijk geslacht)
Mijn exvriend heeft een hele tijd tegen me gelogen over zo ongeveer alles... (maar hij is niet vreemdgegaan)..
Nu vertrouw ik dus eigenlijk ook helemaal niemand meer... Wil niks meer aannemen van niemand niet omdat alles en iedereen toch liegt...
Oud 21-11-2004, 18:56
meisje
meisje is offline
Wat een drama op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:59
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
meisje schreef op 21-11-2004 @ 19:56 :
Wat een drama op dit forum.
Tiswah
Oud 21-11-2004, 20:17
Custom
Custom is offline
Geloof me, niet alle mannen zijn zo
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 09:17
Verwijderd
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.
Mannen die vreemdgaan moeten ze castreren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 11:20
Verwijderd
Dat er mannen zijn die zich serieus beledigd voelen door zo'n topic.. Het kan net zo goed over vrouwen gaan hoor, tis heus niet zo dat alle mannen helemaal evil zijn en alle vrouwen heilig. Zo moet je het topic niet zien en zo is het ook niet bedoeld.

Maargoed, het is logisch dat je je nu zo voelt. Als iemand zich vantevoren als een ontzettende player gedroeg en daarna blijkt dat het een eikel is en dat ie vreemdging, dan denk je "hoe kon ik toch zo stom zijn, ik had dit kunnen weten".
Maar wat als het nou juist zo'n lieve jongen was, die je beloofde dat hij nooit vreemd zou gaan? Ik snap dat je nu geen jongen meer op z'n woord gelooft.

Dat geeft ook niks.. je kunt iemand ook niet geloven als hij zegt "ik zal dit en dat nóóit doen." Dat soort woorden bieden geen enkele garantie. Ik heb het ook meegemaakt hoor Een jongen die riep dat hij zielsveel van me hield, voor altijd bij me wou blijven, nooit vreemd zou gaan.. dat vertelde hij vlak voordat hij een dag of 6 weg zou gaan met school, naar Florence. Hij stuurde me 4 kaartjes, belde me zelfs een keer op.. maar hij kwam terug en het bleek dat hij was vreemdgegaan. Hij had een ander meisje, was meteen stapelverliefd op haar enzo.

Naja.. de rest van m'n verhalen zal ik je besparen
Als je in de toekomst weer een relatie krijgt dan hoeft je instelling ook helemaal niet te zijn "oh jee ik moet alles kunnen geloven wat hij zegt en dat hij nooit vreemd zal gaan", je kunt dan gewoon blij zijn met de lieve en geruststellende dingen die hij zegt en hopen dat hij inderdaad bij je zal blijven en je niet zal bedriegen. Maar er zijn nou eenmaal geen garanties.. soms doen mensen dingen die ze zelf ook niet hadden verwacht.
Soms zijn mensen 20 jaar bij elkaar en hebben kinderen en alles en denken ze dat ze elkaar door en door kennen en dan alsnog gaat er 1 vreemd en verlaat de ander. Als ik aan dat soort dingen denk, denk ik ook weleens: "misschien is liefde een grote illusie".

Probeer iets te leren van wat je hebt meegemaakt en ga daarna gewoon weer verder met je leven.. zet dat idee van "iedereen liegt" uit je hoofd, maar een beetje achterdochtig mag je best blijven.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 09:56
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 18-11-2004 @ 18:12 :
ik denk dat die cijfers genuanceerd moeten worden... bedoel je niet dat één op de drie mannen ooit in zijn leven al eens is vreemd geweest, en één op de vier vrouwen? 't is toch niet zo dat één op de drie mannen in élke relatie pertinent en hardnekkig vreemdgaat?
Dat weet ik eigenlijk niet, ik las toevallig een artikel waar het zo in stond...
Je zou inderdaad best wel eens gelijk kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 23-11-2004 @ 10:56 :
Dat weet ik eigenlijk niet, ik las toevallig een artikel waar het zo in stond...
Je zou inderdaad best wel eens gelijk kunnen hebben
ik hoop van ganser harte dat ik gelijk heb
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:09
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 23-11-2004 @ 15:53 :
ik hoop van ganser harte dat ik gelijk heb

dat hoop ik eigenlijk stiekem ook
Met citaat reageren
Advertentie