Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haar ouders weten het niet omdat ze eigelijk niet willen dat ze een vriend heeft. Ik vind dat een beetje vaag maarja. Dat ze het niet weten vind ik jammer, want dan zouden ze denk ik ook wel begrijpen dat ik langs kom. |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook zo'n relatie gehad en daarom heb ik het uitgemaakt omdat ik hem zowat alleen op zaterdag zag. hij wou mij toen trug maar dat heb ik niet gedaan en nu wil ik hem weer terug maar nu wil hij niet....
maar als ik jou was zou ik erover praten omdat jullie nu al 6.5 maand hebben is toch wel tijd om het tegen haar ouders te vertellen! en als je er niet meer tegen kan maak het dan uit! maar denk er wel goed overna! kisses tha bitch
|
Verwijderd
|
kzie mn vriend ook alleen sweekends, het is wel jammer maar op zich wel oke. je hebt gewoon je eigen dingen doordeweeks en sweekends je vriendje. zo kom je aan je huiswerk toe enzo, veel meiden die ik ken hebben nooit opdrachten af omdat ze elke avond met hun vriendje hangen enzo..
het is wel irri elke week afscheid nemen enzo maar ja...de week gaat best snel als je er niet al te veel aan denkt. wat niet weg neemt dat ik hem erg mis altijd... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet hoe het is om je vriend/in alleen in het weekend te zien
![]() ![]() Maar als je echt van elkaar houdt, dan hou je vol! Dan heb je het er voor over! Maar als je zo dicht bij elkaar woont moet je er iets aan doen!!! Ik woon in Deventer, hij in Rotterdam! Dat gaat gewoon niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Slecht in Mannen(en relaties) :$ DO EE.B | 33 | 23-05-2005 22:48 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Weekend Relatie MarMaar | 40 | 23-01-2005 21:24 |