Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 11:26
°Mel°
°Mel° is offline
Mijn vriendje is momenteel aan het afkicken van harddrugs. Toen mijn ouders dat hoorden begonnen die compleet te flippen... Ik geloof er echt in dat hij er voor altijd vanaf zal geraken,maar mijn ouders zijn er van overtuigd dat Christof er opnieuw mee zal beginnen.
Nu mijn vraag: Is hier op het forum toevallig iemand die ook van harddrugs afgekickt is en kan bewijzen dat hij/zij er echt vanaf kan blijven? Of heeft iemand een ander idee om mijn ouders te overtuigen?

Kus, BadAngel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 13:05
ESCO
ESCO is offline
Echt helemaal zonder drugs zal moeilijk worden een vriend van mij is op z'n 14e al begonnen met speed snuiven en is ot z'n 17 verslaafd aan geweest.
Nu is die 21 en een half jaar geleden maakte ik kennis met em en een paar andere vrienden van mij.
Mijn vrienden en ik waren een jaar geleden begonnen met uitproberen van drugs.
Toen die dit hoorde kwam z'n gevoel weer terug.
Na 3 maanden hoorde ik en m'n vrienden dat tie weer begonnen was met Coke omdat dat zuiver was.
Hij is nou weer aan de drugs maar nou met mate om de maand.
Zelf doe ik t ook om de maand.

Probeer voor je vriend geen mensen tegen te komen die ook aan de drugs zijn.
Probeer daarom illegale feesten te ontwijken en tenten zoals de Kremlin[amsterdam] now wow[rotterdam]LVC[Leiden].
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:28
Locke
Locke is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Echt helemaal zonder drugs zal moeilijk worden een vriend van mij is op z'n 14e al begonnen met speed snuiven en is ot z'n 17 verslaafd aan geweest.
Hoe kan je in godsnaam nou 3 jaar lang speed verslaaft zijn zonder dood te gaan ? na 3 maanden ben je dan al helemaal niks meer ..
Oud 06-06-2002, 17:41
psilo
psilo is offline
Citaat:
Locke schreef:

Hoe kan je in godsnaam nou 3 jaar lang speed verslaaft zijn zonder dood te gaan ? na 3 maanden ben je dan al helemaal niks meer ..
hoeft niet hoor, een gast hierzo was ook 2 jaar verslaafd geweest.. is d'r lichamelijk niet echt slecht aan toe ofzo, ziet er ook niet echt verrot uit alleen is wel zwaar aggressief geworden enzo
Oud 06-06-2002, 18:54
poecilotheria
poecilotheria is offline
een paar jaar geleden had ik ook wat maten die aan de pillen en speed endergelijke zaten dat waren echt gratenpakhuizen na een tijd

niet normaal wat die rommel met je doet als je het iets te veel gebruikt
Oud 11-06-2002, 13:27
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Citaat:
Locke schreef:

HALLO, ik ben ook al 3 jaar verslaafd, en ben ik helemaal kapot!! NEE, want anderzzz zit ik hier ook niet zow 8ter de computer.!! sjonge sjonge wat kraam jij voor bullshit, een goeie vriend van mij die is al 5 jaar helemaal verslaafd, NEE hij is ook niet helemaal kapot, wordt alleen met een dag agressiever!!!

xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:39
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:
HALLO, ik ben ook al 3 jaar verslaafd, en ben ik helemaal kapot!! NEE, want anderzzz zit ik hier ook niet zow 8ter de computer.!! sjonge sjonge wat kraam jij voor bullshit, een goeie vriend van mij die is al 5 jaar helemaal verslaafd, NEE hij is ook niet helemaal kapot, wordt alleen met een dag agressiever!!!

xxxjes Sexywoman.
Kuttekop, je bent niet verslaafd, je bent gewoon een onontwikkelde meeloopster!
Oud 11-06-2002, 17:26
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Na een paar keer speed gaat iemand er al verrot uitzien, dan maak je mij echt niet wijs dat je er na 2/5 jaar er nog gewoon normaal uitziet en nog helemaal gezond bent, dat geloof ik gewoon echt niet.

Speed is kut spul, en ik ga het daarom niet gebruiken.
Oud 11-06-2002, 17:32
Locke
Locke is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef:

xxxjes Sexywoman.
tuurlijk joh
Reageren

Regels voor berichten