| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
want mijn broertje heeft een kleiner aquarium 60x30x30 en die moest er een pomp in doen omdat het water zo snel vervuilde.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar in een gewone kom hoeft toch ook geen pomp? ik heb weleens vissen gehad in een kom en daar had ik nooit problemen mee gehad... en nu dus wel.. volgens mij ligt dat niet aan dat er geen pomp in zin ofzo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
hoe meer er vies kan worden. Een andere oplossing kan ik zo niet bedenken, sorry misschien iemand anders wel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch bedankt.. ik hoop dat iemand weet wat ik eraan kan doen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ga naar dierenspeciaalzaak, laat je informeren. Is kleine bak, dus klein filtertje, is meestal niet zo duur. En laat je niet afschepen met is niet nodig, geen gezuer, jij wil een filter geschikt voor zoveel liter water (dus even berekenen) met zo min mogelijk lawaai. En zij hebben je dan maar 1 aan te wijzen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom eigelijk nooit bjj intratuin maar ik denk dat ze die in de dierenwinkel vast wel zullen hebben.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
riolen ruiken best fris, voor sommige mensen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik had ooit een vis die deed denken aan dat visgeval uit Finding Nemo, die was gek op bubbels Als ik de bubbels aan zette zwom ie er de hele tijd doorheen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ehm.. als ik er eten in doe.. dan wordt dat gelijk door heel het aquarium verspreid dat is toch niet helemaal oke? of wel.. en volgens mij gaat dat pompje heel snel kapot als ik hem vaak uit en aan doe
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vissen zitten nu eigelijk bijna heel de tijd onder het pompje.. achjaa komt wel goed
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |