Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 19:37
Noddy
Noddy is offline
Ik weet niet zeker of het wel hier hoort, daarbij zal het waarschijnlijk een lang verhaal worden en misschien niet erg boeiend zijn voor jullie onbekenden, maar ik zou graag willen weten wat jullie er nou van vinden, want ik voel me er erg kut over.
ongeveer 4 en een halve week geleden ben ik aangerand door een jongen bij mij op school. Mijn beste vriend stodn erbij, hij was de enige die precies zag wat die jongen had gedaan. andere mensen die erbij stonden dachten alleen dat hij me sloeg.
Eerst zei ik tegen niemand wat er precies was gebeurd, maar die avond belde mijn beste vriend en hij zei dat hij wist dat die jongen me had aangerand want dat had hij gezien. Hij vertelde het mijn ouders en die belde mn school.Maar het was vakantie dus kon er nog ff niks gedaan worden.
In die vakantie ben ik met mn beste vriend naar de stad gedaan en deed hij best leuke dingen met me, omdat we dat altijd deden, maar ook omdat hij wilde dat ik ergens anders aan zou denken.
Toen werd ik ziek, en toen school weer begon zat ik thuis, en mn ouders gingen op school praten. Die jongen is van school gestuurd, maar omdat de leraren wisten dat mn beste vriend het had gezien moesten ze ook met hem praten.
Door de vakantie en het ziek zijn was ik het gelukkig een btje vergeten maar nu haddn mn ouders het er steeds over en kwam het dus weer terug, en ik voelde me echt kut. Toen was ik met mn beste vriend aan t praten op msn, en hij zei dat hij he zo moeiljk had want hij moest getuigen voor mij, en hij was zo boos dus hij dwong me zo ongeveer om aangifte te doen, wat ik niet wilde. Maar dat kwam heel hard aan!
Toen belde de vader van mijn "aanrander" naar mn B vriend, en toen zei hij iets raars tegen me dat hij twijfelde of hij het wel echt had gezien, en of ik dan wel zeker wist dat het zo was gebeurt. En dat kwam ook hard aan.
nouja, ik was toen dus nog steeds ziek, en mn BV (k noem em maar ff zo) wilde langskomen. Alleen hij had huisarrest dus hij kwam in de tussenuren, is goed, alleen hij kwam niet, en ik bleef maar w88, en een paar uur later hoorde ik dat de uren waren verwisseld dus hij kon niet komen. Later kwam ik erachter dat hij loog, want hij had geen huisarrest.
goed, een zo'n twee weken geleden moestik naar t ziekenhuis, lag ik twee dagen, en mn BV wilde weer komen, alleen dan ging hij toch zelf de tijden bepalen, om half 10 's avonds ofzo, als ik net geopereerd ben. Dat kon ik dus echt niet aan.
Toen ik weer wat beter was kwam hij langs, en toen ging hij raar lullen over een andere goede vriend van me. waardoor ik heel boos werd, en toen ik zei dat het een goede vriend was werd hij boos op me want ik zag die jongen bijna nooit (ik spreek hem bijna dagelijks). Hij claimde me zowat. En hij zei ook iets raars wat erop neer kwam dat ik aan hem toestemming moest vragen om iets tegen die andere vriend te zeggen.
Heel vaag, en ik boos.
Laatst kwam hij weer langs en heb ik drie cd's gehad omdat ik ziek was, ik blij, en ik zei zo: ja bedankt ofzo, k zei t volgens mij een btje bescheiden.
Maar afgelopen maandag ging ik weer voor t eerst naar school, ik heb heel veel mensen daar 4 weken niet gezien. Dus in de pauze wilde ik wel wat mensen langs die ik wel weer wilde zien.

Die avond op msn begon hij raar te lullen want hij was boos dat ik niet bij hem ging staan. Echt lullig! Alsof ik verplicht ben om bij hem te staan. Hij claimt me echt! niet alleen op deze manier, maar ook als ik iemand leuk vind keurt hij die jongen bijna altijd af.

Later vroeg ik em wat zn probleem nou eigenlijk was, en hij kon maar een reden bedenken en dat was dat ik hem niet eens had bedankt voor zij steun toen ik was aangerand en toen ik ziek was. Hier werd ik erg boos om, en dit is dan ook gelijk het einde van mijn verhaal over de afgelopen 4-5 weken.

Bedankt voor het lezen als je dit helemaal hebt gelezen, misschien zeik ik een beetje met allemaal van de kutdingen, maar daardoor voel ik me ok weer kut.

Maargoed, wat vinden jullie nou hiervan?? Want ik ben dit echt zat!! t gaat namelijk al langer zo. Comments?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 19:45
Cookie
Cookie is offline
ik kan begrijpen dat je beste vriend boos is.....voor hem is het ook niet makkelijk geweest. hij heeft gezien dat zn beste vriendin werd aangerand dat heeft hem ook veel pijn gedaan. hij heeft je met een paar dingen geholpen (hij is er idd niet alijd geweest) en hij heeft denk ik het gevoel dat hij er niets voor terugkrijgt.....praat er eens met hem over...laat hem uitpraten over zijn gevoelens en hij moet ook naar jou luisteren...wedden dat jullie er allebei veel te zwaar aan tillen... sterkte
Oud 16-11-2004, 20:02
Myuki
Myuki is offline
Voor jou is het moeilijk... en dan is het soms moeilijk voor te stellen dat iemand anders het er ook moeilijk mee kan hebben. Ik kan er persoonlijk absoluut niet tegen als iemand mij niet bedankt voor iets waar ik van vind dat ik wel dank verdient heb. Hij heeft blijkbaar veel tijd en aandacht aan je besteed, t r zelf ook moeilijk mee gehad... Enja ik kan wel begrijpen dat hij daar, nu je beter bent, een beetje dank voor krijgt.

Nouja, opzich is het denk ik wel goed als je hem zegt dat je blij bent dat hij je gesteund heeft enzo...

en dan moet t weer goed zijn toch?
Oud 16-11-2004, 20:03
kebkebe
kebkebe is offline
Ik kan me voorstellen dat je vriend het idee kreeg niet gewaardeerd te worden en dat misschien groter heeft gemaakt dan jij het bedoelde. Zeg hem in elk geval eerlijk hoe jij je gevoeld hebt. Vertel er ook bij waar je hem dankbaar voor bent. Praat het in elk geval uit, zoals cookie16 al zei.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:56
Noddy
Noddy is offline
hmz ok... Ik probeerde vanavond ook met hem te praten, maar dan krijgen we weer ruzie. Hij werd gelijk boos toen ik het zei. En ik begrijp ook best dat hij bedankt wil worden, en hij weet dat ik hem dankbaar ben, maar dan meot ik van hem letterlijk tegen hem zeggen: Bedankt!! terwijl hij weet dat ik er wel blij mee was dat hij er was, ondanks dat dat gezeik dat hij t er zo moeilijk mee had nogal hard aankwam.
Dat probeerde ik hem uit te leggen en begreep het niet eens. Maarja, het is best moeilijk uit te leggen waarom ik boos ben op hem.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:57
Big M
Big M is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 16-11-2004 @ 21:03 :
Ik kan me voorstellen dat je vriend het idee kreeg niet gewaardeerd te worden en dat misschien groter heeft gemaakt dan jij het bedoelde. Zeg hem in elk geval eerlijk hoe jij je gevoeld hebt. Vertel er ook bij waar je hem dankbaar voor bent. Praat het in elk geval uit, zoals cookie16 al zei.
Oud 16-11-2004, 21:52
Verwijderd
samenvatting?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:44
-bambi-
-bambi- is offline
Jouw " beste" vriend zag dat jij werd aangerand en deed nix?!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:45
Quincy
Quincy is offline
aangebrand?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:00
Ui
Ui is offline
-bambi- Jouw " beste" vriend zag dat jij werd aangerand en deed nix?!

En de rest dacht dat je geslagen was, en hielpen ook niet??
Oud 17-11-2004, 15:42
Noddy
Noddy is offline
Nee ze deden niks. Ze zeiden dat ze heel verbaasd waren, omdat die jongen een goede vriend van hun was.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
MIssValo schreef op 17-11-2004 @ 16:42 :
Nee ze deden niks. Ze zeiden dat ze heel verbaasd waren, omdat die jongen een goede vriend van hun was.

Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:55
filia dei
filia dei is offline
Ik vind je beste vriend 'n beetje 'n zeikerd. Ik bedoel, ik sta gewoon voor me vrienden klaar als die 'n probleem hebben. En die hoeven me echt niet op hun knieetjes te danken ofzo. Als ik merk dat ze er blij mee zijn (en dat zit ook al in 'n glimlachje of in blije ogen) dan ben ik tevreden. En ook dat persee bij hem moeten staan en geen andere vrienden mogen hebben vind ik raar.
Is het soms mogelijk dat hij smoorverlieft op je is en stikjaloers en het gewoon een roep om aandacht is???

Nou jah... als je 'm te vriend wilt houden moet je denk ik uitleggen wat er aan de hand is zonder dat hij je in de rede kan vallen. Dus via 'n brief of 'n mailtje. En hem ook nog een paar keer bedanken... koop 'n kadootje voor hem ofzo.

Maja... persoonlijk vind ik dat hij zijkt en het onzin is.
Oud 17-11-2004, 15:58
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Als ik vrienden heb geholpen [ wat ik trouwens de normaalste zaak van de wereld vind ], dan hoef ik daar absoluut geen expliciete dankbaarheid voor. Het gaat er voor mij om, dat hete en beetje geholpen heeft, en dat vind je natuurlijk wel terug in hoe de vriend in questie zich daarna voelt. Ik vind het gedrag van je vriend behoorlijk, belachelijk. Praat met hem, als hij hier niet voor open staat, is het een botte lul
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:17
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
filia dei schreef op 17-11-2004 @ 16:55 :
Nou jah... als je 'm te vriend wilt houden moet je denk ik uitleggen wat er aan de hand is zonder dat hij je in de rede kan vallen. Dus via 'n brief of 'n mailtje.
Dat heb ik gedaan, maar ik kreeg geen reactie,. Ik had ook in die mail gezegd dat het beter is om te mailen want dan kunnen we zeggen wat we wllen zonder dat we overgaan op een ander onderwerp. Maar ik kreeg dus geen reactie, en later belde hij en toen viel er neit echt te praten, en via msn al helemaal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten