Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige dat ik kan zeggen is:
Als een jongen tegen mij zegt dat ie me wel ziet zitten, zeg ik ook altijd dat ik het niet geloof. En waarom? Omdat ik hem niet zie zitten... En zolang je het zegmaar niet gelooft hoef je hem ook niet duidelijk te maken dat het niet wederzijds is... Ik vind dat altijd zo moeilijk, om iemand af te wijzen, dus doe ik alsof ik het niet geloof... Nouja dat doe ik eigenlijk al een lange tijd niet meer, eerder wel... En het helpt echt heel goed... Het kan ook andersom zijn natuurlijk. Hij kan je ook juist wel heel leuk vinden, maar misschien weet hij gewoon niet wat hij ermee aanmoet, en weet hij niet wat hij verder "moet doen" en dan is het inderdaad makkelijk om te zeggen dat ie je niet gelooft, want... dan hoeft ie nix te doen zegmaar... En... het kan natuurlijk zijn dat ie je echt niet gelooft, maar als je het zo vaak duidelijk hebt gemaakt, en het zo vaak hebt gezegd, dan moet hij het wel geloven, denk ik dan. En anders issie dom! ![]() ![]() Maar ik weet het dus verder niet... succes ermee! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk gewoon dat hij niet verwacht dat hij iemand zoals jij aan de haak kan slaan (ik weet verder niks van je hoor... maar misschien ziet hij je wel als 1 of andere godin ofzow) Heb ik eigenlijk ook met mijn vriendin, ze zegt dat ze van me houdt enzo... maar ik geloof het niet 100%. Gewoon omdat ik denk dat ik haar niet waard ben. Als ik jou was zou ik gewoon actie ondernemen >>> (K)
Dat lijkt mij (maar ik ben dom ![]() Bazz |
![]() |
|
![]() |
en ik maar wachten tot hij terugsmste...
![]() ![]()
|
![]() |
ok; hij kon vrijdag niet naar de stad komen en ik was er ook pas heel laat dus dat was wel minder. Toen sprak ik hem op internet en net toen hij weg ging zei hij: ik heb nog een mailtje voor je geschreven, ik zal het wel even sturen. En toen was hij weg (dat is dus al de tweede keer, volgens mij vind ie t ook eng
![]() De volgende ochtend heb ik hem toch maar teruggemaild en later die dag sprak ik hem weer op msn. Na een tijdje heel eerlijk enzo gepraat te hebben (t gekke is dat ik bij hem helemaal niet bang ben om voor mijn gevoelens voor hem uit te komen - wat ik anders nooit durf) vroeg hij of ik zin had om een keer iets af te spreken. We hebben vrijdag vrij, dus dan gaan we iets doen. Morgen fietst hij met me mee naar training en dan gaan we bespreken wat. Ik vind t wel eng hoor, volgens mij ben ik hier echt niet goed in! Eerst was t wel allemaal heel relaxed met hem maar toen was er nog niets aan de hand. Hij zei ook dat hij bang was dat hij zou dichtslaan (terwijl hij echt geen verlegen jongen is, super lief). Maar ik hoop dat t allemaal leuk wordt. T wordt vast heel leuk, hij is echt leuk gezelschap. Ik hoop dat ik gewoon normaal blijf doen als je begrijpt wat ik bedoel. Heeft iemand misschien nog "tips"? Naja, antwoord maar wat!! En ik hou jullie op de hoogte ok??
|
![]() |
gisteren was het heel leuk. Hij fietste men ons mee naar training en we hebben het over van alles gehad. We hebben een afspraak gemaakt voor zaterdagavond, dan gaan we naar de film, wat drinken en samen uit. Na training fietste hij weer met me mee naar huis en we hebben bij mij thuis op de stoep nog minstens een half uur staan praten. Ik ben helemaal niet verlegen ofzo bij hem (ik ben normaal geen verlegen persoon alleen als ik verliefd ben klap ik soms een beetje dicht maar bij hem dus niet
![]() Ik vertel nog wel hoe t is gegaan!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |