Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 16:05
*charm girl*
*charm girl* is offline
Ok dit is t geval:
Er is een jongen die ik erg leuk vind. Ik zie hem niet vaak; hij zit op een andere school. Ik ken hem via mijn zus. Ik heb t idee dat hij mij ook wel leuk vindt, dat hoor ik ook min of meer van de vriend van mijn zus die ook met hem bevriend is.
Laatst op een feest hadden we t ontzettend leuk en toen is t voor mij een beetje gekomen. Ik heb nu ook meer contact met hem, ook via msn, en ik laat wel merken dat ik geinteresseerd ben. T probleem is alleen dat hij dat niet gelooft. Hij denkt dat ik hem een beetje aan het dissen ben.
Dit hoorde ik van de vriend van mijn zus, waartegen ik toen ook al heb gezegd dat hij tegen die jongen moest zeggen dat dat niet zo is. Dat heeft hij vandaag ook gedaan.
Nu waren we net aan t praten op msn. T was best gezellig maar op een gegeven moment moest hij weg. Vlak voor hij weg ging zei hij nog: "je houdt er wel van om jongens te dissen he?" en toen was hij weg; ik probeerde nog te typen van waarom denk je dat in godsnaam, maar hij was al weg.
Nu heb ik hem gesmsd en best een groot risico genomen (ik ben nooit zo'n held en ben ook al eerder gekwetst):wat was dat nou weer voor een actie?! ik heb geen idee waarom je dat denkt maar t is gewoon niet waar, ik heb geen idee hoe je erop komt! Is t in je opgekomen dat ik je ook gewoon echt leuk kan vinden en je niet zit te dissen? Waarom zou ik dat doen? Reageer ff, kus (mijn naam).
Wat het is, hij heeft echt geen enkele reden om dit te denken, ik ben absoluut geen 'player' ofzo en hij kent me verder nog niet heel goed. T moet dus echt vanuit hem zelf komen.
Begrijpt iemand waarom hij zo doet? Ik weet wel dat hij zelf ook al eerder gekwetst is en dat ie een tijdje geleden helemaal genoeg had van meisjes (maar hij zei laatst nog tegen mij dat ie van mij geen genoeg kreeg?).

Dus weet iemand wat ik moet doen en wat denken jullie er verder van?? Alvast heel erg bedankt!!
Oud 21-03-2002, 16:23
*charm girl*
*charm girl* is offline
ik up m ff sorry
Oud 21-03-2002, 16:27
CareZz
CareZz is offline
gewoon blijven proberen en bel hem een x of ga bij hem langs en vraag hem dan waarom hij het denkt da je hem zit te dissen recht in zijn gezicht is altijd beter misschien ken je ook in zijn gezicht zeggen wat je van hem vind, dan weet ie het zeker mja.. sorry als je er nix aan hebt
Oud 21-03-2002, 16:30
@pie
@pie is offline
Citaat:
*charm girl* schreef:
ik up m ff sorry

Dat ie je om de een of andere reden niet gelooft is duidelijk.. nou kan het komen doordat ie 'iets' over je heeft gehoord, of dat hij gewoon (zoals ik ook altijd heb ) niet echt kan geloven dat een meisje hem leuk kan vinden..

dat smsje is inderdaad erg gedurfd, maar misschien wel een goede stap. hij wordt misschien uit zn slaap geschopt doordat je hem zo confronteert, en als ie er echt nix van wil weten zul je het ook snel genoeg horen (weet jij ook weer waar je aan toe bent)

als ie het nog niet gelooft moet je het hem een keer in z'n gezicht gaan zeggen, en dan niet als je in de bus zit ofzo, maar als je met zn 2tjes weer ergens bent (ga op een feest effe naar buiten ofzo)

als ie het dan NOG niet gelooft is ie niet veel slimmer dan de punt op de balpen die op dit buro ligt
Oud 22-03-2002, 11:16
Verwijderd
Het enige dat ik kan zeggen is:

Als een jongen tegen mij zegt dat ie me wel ziet zitten, zeg ik ook altijd dat ik het niet geloof. En waarom? Omdat ik hem niet zie zitten... En zolang je het zegmaar niet gelooft hoef je hem ook niet duidelijk te maken dat het niet wederzijds is...
Ik vind dat altijd zo moeilijk, om iemand af te wijzen, dus doe ik alsof ik het niet geloof... Nouja dat doe ik eigenlijk al een lange tijd niet meer, eerder wel... En het helpt echt heel goed...

Het kan ook andersom zijn natuurlijk. Hij kan je ook juist wel heel leuk vinden, maar misschien weet hij gewoon niet wat hij ermee aanmoet, en weet hij niet wat hij verder "moet doen" en dan is het inderdaad makkelijk om te zeggen dat ie je niet gelooft, want... dan hoeft ie nix te doen zegmaar...

En... het kan natuurlijk zijn dat ie je echt niet gelooft, maar als je het zo vaak duidelijk hebt gemaakt, en het zo vaak hebt gezegd, dan moet hij het wel geloven, denk ik dan. En anders issie dom! En moet je hem gewoon een keer zoenen als je hem ziet, dan dringt het wel tot hem door

Maar ik weet het dus verder niet... succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:56
Verwijderd
Ik denk gewoon dat hij niet verwacht dat hij iemand zoals jij aan de haak kan slaan (ik weet verder niks van je hoor... maar misschien ziet hij je wel als 1 of andere godin ofzow) Heb ik eigenlijk ook met mijn vriendin, ze zegt dat ze van me houdt enzo... maar ik geloof het niet 100%. Gewoon omdat ik denk dat ik haar niet waard ben. Als ik jou was zou ik gewoon actie ondernemen >>> (K)
Dat lijkt mij (maar ik ben dom ) het makkelijkste... je weet iig waar je aan toe bent... Veel geluk/succes

Bazz
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:58
white_angel
white_angel is offline
Misschien heeft hij niet zo veel zelfvertrouwen en denktie dat een mooi meisje hem nooit leuk kan vinde. je moet het hem gewoon is recht in zen gezicht zeggen 'en zowe è!!!' dan zallie het wel snappe. kusje erbij en das helemaal geregeld.
van mij.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:01
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat hij het zelf nog niet echt wil gelevoen dat je hem echt heel leuk vind. Laten merken aan hem dat het dus wel zo is, en dan merk je wel of hij wil.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:58
*charm girl*
*charm girl* is offline
en ik maar wachten tot hij terugsmste... uiteindelijk smste hij 's avonds terug en hij zei toen dat t wel in hem opgekomen was maar dat hij het gewoon nog niet goed kon geloven (??), paar keer over en weer gesmst, hij was toen wel superlief maar hij zei niet of hij mij ook leuk vond . We hebben wel vanmiddag in de stad afgesproken...dus wie weet? Bedankt voor de reacties.
Oud 22-03-2002, 20:57
Verwijderd
laat ff weten hoe het gegaan is. Ik denk dat iedereen hier wel nieuwsgierig is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 08:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
laat ff weten hoe het gegaan is. Ik denk dat iedereen hier wel nieuwsgierig is.
zeg dat wel!
Oud 24-03-2002, 20:15
twijfeltje
twijfeltje is offline
nou vertel!
Oud 25-03-2002, 19:48
*charm girl*
*charm girl* is offline
ok; hij kon vrijdag niet naar de stad komen en ik was er ook pas heel laat dus dat was wel minder. Toen sprak ik hem op internet en net toen hij weg ging zei hij: ik heb nog een mailtje voor je geschreven, ik zal het wel even sturen. En toen was hij weg (dat is dus al de tweede keer, volgens mij vind ie t ook eng ). Dat was opzich wel een heel lief mailtje waarin stond dat hij me heel leuk vond en dat hij me graag beter wilde leren kennen maar dat hij t allemaal niet zo goed wist. Ik heb hem toen niet teruggemailt omdat ik dacht dat ik hem beter een keer er gewoon over kon spreken ipv over mail/sms (wat heel "veilig" is maar t volgens mij allemaal alleen nog maar moeilijker maakt). Ik wist dat hij die avond naar de stad zou gaan en ik ging ook. Helaas zijn we elkaar weer niet tegengekomen. Later hoorde ik van zijn beste vriend dat hij wel heel graag naar me toe wilde om ook te praten (hij was bang dat hij me had gekwetst en wilde weten hoe ik erover dacht aangezien ik nog niet had gereageerd op zijn mailtje).
De volgende ochtend heb ik hem toch maar teruggemaild en later die dag sprak ik hem weer op msn. Na een tijdje heel eerlijk enzo gepraat te hebben (t gekke is dat ik bij hem helemaal niet bang ben om voor mijn gevoelens voor hem uit te komen - wat ik anders nooit durf) vroeg hij of ik zin had om een keer iets af te spreken.
We hebben vrijdag vrij, dus dan gaan we iets doen. Morgen fietst hij met me mee naar training en dan gaan we bespreken wat. Ik vind t wel eng hoor, volgens mij ben ik hier echt niet goed in! Eerst was t wel allemaal heel relaxed met hem maar toen was er nog niets aan de hand. Hij zei ook dat hij bang was dat hij zou dichtslaan (terwijl hij echt geen verlegen jongen is, super lief). Maar ik hoop dat t allemaal leuk wordt. T wordt vast heel leuk, hij is echt leuk gezelschap. Ik hoop dat ik gewoon normaal blijf doen als je begrijpt wat ik bedoel.
Heeft iemand misschien nog "tips"? Naja, antwoord maar wat!! En ik hou jullie op de hoogte ok??
Oud 26-03-2002, 17:12
*charm girl*
*charm girl* is offline
vanavond ga ik hem weer zien!! Ben benieuwd hoe het zal zijn tussen ons!
Oud 26-03-2002, 17:55
*Marieke*
*Marieke* is offline
Jaaaah schrijf maar hoe het was!!!!!
Oud 27-03-2002, 13:10
*charm girl*
*charm girl* is offline
gisteren was het heel leuk. Hij fietste men ons mee naar training en we hebben het over van alles gehad. We hebben een afspraak gemaakt voor zaterdagavond, dan gaan we naar de film, wat drinken en samen uit. Na training fietste hij weer met me mee naar huis en we hebben bij mij thuis op de stoep nog minstens een half uur staan praten. Ik ben helemaal niet verlegen ofzo bij hem (ik ben normaal geen verlegen persoon alleen als ik verliefd ben klap ik soms een beetje dicht maar bij hem dus niet ). Hij gaat kijken voor zaterdag en hij gaat me bellen. Het is echt allemaal zo leuk!! Ik heb nog nooit zo'n "date" gehad maar ik weet zeker dat het met hem gewoon heel gezellig wordt. En wat er ook uitkomt, ik heb t gewoon heel leuk met hem. Ben benieuwd of er zaterdag wat gaat gebeuren. Ik denk wel veel aan hem. Helaas is mijn mobi afgepakt op school anders kon ik hem ff sms-en!!
Ik vertel nog wel hoe t is gegaan!
Oud 27-03-2002, 14:12
me kip
me kip is offline
Hehe, leuk voor je

Succes zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:33
*charm girl*
*charm girl* is offline
thanx
Het wordt vast heel leuk en gezellig (zeg ik steeds tegen mezelf)!!
Oud 27-03-2002, 18:12
Oen
Oen is offline
Hij vind het dus leuk om meiden te dissen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:49
*charm girl*
*charm girl* is offline
Citaat:
Oen schreef:
Hij vind het dus leuk om meiden te dissen

heheh waarom ?