Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 13:22
Todo
Todo is offline
Wat is jullie mening daar over, wat vinden jullie van het spel.

Ik vind het een gaaf spel.
Oud 26-01-2005, 15:36
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
zolang je niet probeerd te lannen als je verbinding met internet hebt is ut een gaaf spel

alleen sommige stukken zijn nog best klote om te halen, zoals bijvoorbeeld J'nah verslaan in SOU Chapter 1
Oud 26-01-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Fietspomp_bv schreef op 26-01-2005 @ 16:36 :
zolang je niet probeerd te lannen als je verbinding met internet hebt is ut een gaaf spel

alleen sommige stukken zijn nog best klote om te halen, zoals bijvoorbeeld J'nah verslaan in SOU Chapter 1
geen moeite mee gehad
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:23
Todo
Todo is offline
Citaat:

dat was makkelijk als je weet hoe je haar moet verslaan.

en lannen doe ik wel zo nu en dan, blijkt dan dat je tegenstanders moeilijker zijn, uitdagend dus. iets wat wel goede tegenstand biedt
Oud 26-01-2005, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 26-01-2005 @ 19:53 :
geen moeite mee gehad
Spoiler

@TS

Ja, gaaf spel. De OC vind ik pas interessant vanaf de helft in Chapter II, SoU en HotU zijn allebei geweldig. Maar het is pas ècht genieten met goede usermods, bijvoorbeeld the Aielund trilogie. Wow.

Online heb ik 't wel eens gespeeld, werkte altijd naar behoren. LAN'nen ook nooit problemen mee gehad. Nee, NWN is een van de spellen die ik zó nog eens zou kopen mocht ik mijn originele setje nu kwijtraken of zo. Zonder enige twijfel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:45
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Let op; het zijn SPOILERS. Eerzint voor ge begint.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 27-01-2005 @ 00:45 :
Spoiler

Let op; het zijn SPOILERS. Eerzint voor ge begint.
Spoiler

@TS, goed spel, uitbreidingen zijn ook klasse
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 22:56
Todo
Todo is offline
met klauth was het kiezen voor me: de moeilijke weg of de makkelijke. heb maar de moeilijkste gekozen, omdat ik wou weten hoe sterk ie was. was een pittig gevecht, maar toch gewonnen met me cleric lvl 8 fighter lvl 7 en ranger lvl 5
Oud 29-01-2005, 10:58
T_ID
T_ID is offline
lastig?

Spoiler

en aangezien bovengenoemde tactiek flut is tegen zombies e.d.:
Spoiler
.

Veel plezier.

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-01-2005 @ 11:58 :
lastig?

Veel plezier.
Oh natuurlijk is het zo op papier heel eenvoudig om bijvoorbeeld Klauth in goede staat neer te leggen. Ware het niet dat de praktijk vaak toch net even iets anders gaat (je houdt namelijk geen rekening met de Knockdown die je tegen hem om de oren krijgt, en zijn Fire Breath).
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:31
T_ID
T_ID is offline
knockdown -> discipline nemen tijdens levelen, of anders zaken als 'dragon slipper' gebruiken, die maken je er immuun voor.

Fire breath wordt een geintje als je items gebruikt die je resistent maken tegen schade van elementen.

Verder werkt natuurlijk de aloude tactiek van 300 healing potions op zak hebben en massaal gebruiken ook, kwestie van investeren.
Oud 30-01-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 30-01-2005 @ 14:31 :
knockdown -> discipline nemen tijdens levelen, of anders zaken als 'dragon slipper' gebruiken, die maken je er immuun voor.

Fire breath wordt een geintje als je items gebruikt die je resistent maken tegen schade van elementen.

Verder werkt natuurlijk de aloude tactiek van 300 healing potions op zak hebben en massaal gebruiken ook, kwestie van investeren.
But then again, dan moet je ook maar nèt die knockdown-discipline gekozen hebben.. En er zijn genoeg alternatieven die mogelijk vèèl belangrijker zijn dan een hoge knockdown DC. En je kunt wel een Ring of Power om je vingers hebben, of zelfs een Elemental Ring of Fire, maar dan nog houd je maar 15/- of 30/- van de cone tegen die makkelijk 150 damage kan veroorzaken.

En potionwhoren ben ik al helemaal geen voorstander van.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 30-01-2005 @ 18:46 :
But then again, dan moet je ook maar nèt die knockdown-discipline gekozen hebben..
mwo, als fighter weet je af en toe van gekkigheid niet waar je de skillpoints in moet steken.

En ik doe dan ook redelijk vaak PvP's online, dus daar richt ik characters ook wel op in, daar is hoge discipline heel erg nuttig, aangezien je anders zo op de grond ligt en mag incasseren zonder iets terug te kunnen doen.
Reageren

Regels voor berichten