Hey,
Theeft nu niets met liefde te maken maar meer met vriendschap.
Sinds vorig jaar juli 2001 ben ik verantwoordelijke van een nieuw jeugdhuis... ik zet er mij natuurlijk ook voor in...
Ik zit samen met ongeveer 5 meisjes die veel jonger zijn dan mij (16 - 17 jaar) in de werkgroep...
De laatste maanden begin ik een paar dingen vervelend te vinden.. Als er een werkvergadering is.. zit er maar altijd 1 persoon te werken (ik) en andere te kletsen of te eten (chips enz enz)...
Goed ja, ik begrijp sommige dingen wel.. sommige dingen kunnen meisjes minder goed dan jongens en omgekeerd ook.. (ik kan bv nie strijken

)
Ik zeg nu wel niet, dat ze niets doen..ma kvind soms erg..
Ik verkeer met iemand van de werkgroep (was begon vanbij de start van't jeugdhuis).
Het spijtige aan de zaak is, als ik daar nen dag zit te werken (soms mijne alleend omdat andere naar school zijn) komt er altijd iemand toe van de werkgroep.. en breekt alles af met woorden; bv gordijn hangt scheef, das nie goed geverfd, enz enz...
+ ze zeggen dat ik dan nog nen egoïst ben ook.. omdat ik zogezegd meer aan mijn lief denk dan aan andere dingen... alé ja...kunt wel denken...

pffff
Ik word daar zo down van...
Degene die dat doet is helaas ook nog nekeer de zus van mijn lief
Ik heb geen zin om mij kwaad te maken tegen haar, want dan krijg ik boel met haar lief die mijn vriend is... en ben ik ook bang dat zij dan gaat beginnen uitwerken op mijn lief...
Hoe moet ik nu zoiets aanpakken ???
Ik weet totaal geen raad... en lig der gewone elke nacht aan te denken...
Binnen 2 weken is't opening... en ik denk gewoon om daarna (na de opening) te stoppen...
Handel ik juist ??
groeten
DJken