Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets MAAKT niet lelijk... iemand vindt iets lelijk. Iets MAAKT niet mooi, iemand vindt iets mooi...
ten eerste: over internet zijn ratings nooit eerlijk: of iemand is tegen je en stemt twintig keer op 1, of er zijn inderdaad allemaal jongens die stemmen (zoals eerder gezegd) of je bent net de mensen tegengekomen die je niet knap vinden... En daarbij, het maakt uiteindelijk niet uit wat voor cijfers je krijgt, als je iemand vindt die jou leuk vindt gaat ze echt niet kijken of de rest van de wereld jou wel net zo leuk vindt... Niet zo onzeker doen, en vanuit mijn mening: je ziet er niet lelijk uit. En dat meen ik serieus, als ik iemand lelijk vind durf ik daarvor uit te komen (zeker nu ik veilig achter mijn schermpje zit ![]() Dus: Niet meer twijfelen; meer zelfverzekerd ---> meer uitstraling ![]() |
![]() |
|
Je haren.. Ze zitten nogal gladjes. Kan veel beter
![]() Maar verder zie je er wel lief uit eigelijk ![]() En wat een mens mooi maakt.. ? Een hele moeilijke vraag. ![]() Vind ik ![]() En wat iemand lelijk maakt.. ? Ik weet het niet. Wat is nou lelijk? [Dit bericht is aangepast door Lyn (16-03-2002).]
|
Bedankt meiden voor de lieve reacties
![]() Ik ben gisteren uitgeweest in Zak, en daar waren toch een aantal meiden die me leuk vonden. Er was een patser die naast een halfbloed indo stond en haar een drankje aanbood. Dat nam ze niet aan. Toen ging ik met haar praten, en van mij wou ze wel ![]() Verder nog veel oogcontact gehad met meiden. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ik vind het wel meevallen met die lelijkheid van jou, je hebt juist wel een leuk koppie(je mag wel lachen op die fotow hoor
![]() Je moet niet zo onzeker zijn, echt serieus, fuck die mensen die jou beoordelen. En je vraagt wat het misschien kan zijn: kleding, uiterlijk, kapsel? Nou je gaat dat toch ook niet veranderen als iemand ze mening daar over geeft. Je moet een btje SCHIJT hebben serieus ![]() --------> Nobody's Perfect<--------
|
Verwijderd
|
Ik hou niet van mensen die naar complimentjes vissen, of vragen aan iemand anders: Hoezo ben ik niet mooi?
Als jij jezelf mooi vindt, dan is het toch goed? Nu even mijn mening: ik vind eigenlijk alle mensen mooi. Niet allemaal even aantrekkelijk, maar ik kan soms uren naar mensen staren, kijken hoe ze handelen en zichzelf zijn. Dát vind ik mooi. Ook al is die neus van die mevrouw iets te groot, en is ze behoorlijk stevig gebouwd.. dat maakt me allemaal niets uit, een mens is mooi wanneer deze overkomt als zichzelf. Wees gewoon jezelf! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
problem met Natuur, Scheikunde vmbo 3 Graph | 9 | 28-11-2003 19:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |