Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 21:11
JK
JK is offline
Ik zit met een probleem.
Sinds 2 weken ben ik smoorverliefd geworden op meisje wat ik tijdens uitgaan heb leren kennen.
We hebben elkaar eerst beter leren kennen via MSN en veel gebelt.
Vorige week donderdag was ik bij haar, veel gepraat en gezellig op een bankje gezeten.
Ze heeft me laten weten dat ze niet verliefd op mij is en we zijn/waren hele goeie vrienden.
Morgen zou ze weer komen.
Alleen ben ik niet heel slim geweest door met andere mensen over haar te praten enzo, ik vond haar op Anna Kournikova lijken enzo, vond ze overigens wel een compliment. Ik was gewoon blij met zon goeie vriendin en hoopte dta het meer zou worden, daarom praatte ik daar met andere mensen die ook bij haar op school via MSN best veel over.
Alleen werd ze vandaag op school "uitgescholden" voor Anna Kournikova, en wij zouden samen hebben gezoend en in bed hebben gelegen met elkaar.
Waarschijnlijk heeft dus een "vriendin" van mij die roddels de wereld in geholpen .
Nu is zij dus vreselijk kwaad op mij, wat ik overigens wel kan begrijpen hoor. Ze heeft geen vertrouwen in mij en onze vriendschap heeft een behoorlijke deuk op gelopen.
We hebben afgesproken even geen contact meer te hebben.
Ik heb al hele vaak gezegd dat het me spijt, maar zij wil nadenken over onze vriendschap.
Misschien zou ze van de zomer wel mee op vakantie naar Portugal, daar zal ik nu ook maar niet over beginnen.
Wat kan ik nu het beste doen, ik wil haar echt niet kwijt , we konden het zo goed met elkaar vinden, altijd lachen, en nu is onze vriendschap gewoon bijna over
Ik ben nog steeds smoorverliefd op haar.
Wie heeft goeie raad???
Oud 27-03-2002, 21:48
moenbase
moenbase is offline
schrijf haar een brief en leg daarin alles uit.
vervolgens wachten op haar. dat is het enige dat je kunt doen. denk ik
Oud 27-03-2002, 23:10
eden6
eden6 is offline
Ik denk ook dat je haar het beste een brief kunt sturen waarin je jouw kant van het verhaal uitlegt. Of het face2face uitpraten.

En ik denk dat je even afstand moet nemen. Het is frustrerend om goed bevriend te zijn met iemand waar je verliefd op bent.

Verder zou ik afleiding zoeken. Probeer je even op andere dingen te concentreren. Een vriendschap gaat niet over door een paar stomme roddels hoor! Succes.
Oud 28-03-2002, 12:44
Aurora
Aurora is offline
He? Ik snap het niet zo...dekmnt dat meisje dat jij dat tegen die 'vriendin' hebt gezegd? Dat jullie samen in bed lagen enzow? Als dat zo is, zou ik het inderdaad maar eens goed uitpraten, want het is onterecht dat zij nu boos op je is.
Oud 28-03-2002, 20:26
apart persoontje
apart persoontje is offline
Stuur haar of een mailtje, brief of smsje, waarin je het haar uitlegd en dat je dat gewoon nog even wou zeggen en zeg dan dat je het accepteerd dat ze met rust gelaten wil worden, maar dat je dat nog even kwijt wou. Vraag haar wel contact op te nemen zodra ze weer zo ver is. Laat haar dan even met rust en kijk het even aan. Ondertussen kun je je frustraties afreageren op die zogenaamde vriendin, afslaan, uitschelden, maakt nie uit
Oud 28-03-2002, 20:38
Verwijderd
Als ik jou was zou ik met die 'vriendin' van jou gaan praten die die roddels de wereld in heeft geholpen. Vraag haar waarom ze dat heeft gedaan, en vraag er ook of ze alsjeblieft tegen dat meisje kan vertellen dat het van haar uit kwam... omdat ze gewoon jaloers is ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten