Ik zit met een probleem.
Sinds 2 weken ben ik smoorverliefd geworden op meisje wat ik tijdens uitgaan heb leren kennen.
We hebben elkaar eerst beter leren kennen via MSN en veel gebelt.
Vorige week donderdag was ik bij haar, veel gepraat en gezellig op een bankje gezeten.
Ze heeft me laten weten dat ze niet verliefd op mij is en we zijn/waren hele goeie vrienden.
Morgen zou ze weer komen.
Alleen ben ik niet heel slim geweest door met andere mensen over haar te praten enzo, ik vond haar op Anna Kournikova lijken enzo, vond ze overigens wel een compliment. Ik was gewoon blij met zon goeie vriendin en hoopte dta het meer zou worden, daarom praatte ik daar met andere mensen die ook bij haar op school via MSN best veel over.
Alleen werd ze vandaag op school "uitgescholden" voor Anna Kournikova, en wij zouden samen hebben gezoend en in bed hebben gelegen met elkaar.
Waarschijnlijk heeft dus een "vriendin" van mij die roddels de wereld in geholpen

.
Nu is zij dus vreselijk kwaad op mij, wat ik overigens wel kan begrijpen hoor. Ze heeft geen vertrouwen in mij en onze vriendschap heeft een behoorlijke deuk op gelopen.
We hebben afgesproken even geen contact meer te hebben.
Ik heb al hele vaak gezegd dat het me spijt, maar zij wil nadenken over onze vriendschap.
Misschien zou ze van de zomer wel mee op vakantie naar Portugal, daar zal ik nu ook maar niet over beginnen.
Wat kan ik nu het beste doen, ik wil haar echt niet kwijt

, we konden het zo goed met elkaar vinden, altijd lachen, en nu is onze vriendschap gewoon bijna over

Ik ben nog steeds smoorverliefd op haar.
Wie heeft goeie raad???