Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 16:47
aap777
aap777 is offline
Als je bij het uitgaan het telefoonnummer van een leuk meisje/jongen hebt gekregen..

na hoeveel dagen bel jij dan?

Komt het desperate over als je gelijk de dag erop belt? of wacht jij 1 of 2 dagen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2004, 16:54
Rieno
Rieno is offline
Als je logisch nadenkt, zou je denken dat degene die het nummer gegeven heeft graag wil dat je belt. Waarom zou je dan niet de volgende dag terugbellen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:54
Verwijderd
Ik vind het nogal desperate overkomen om, als je op zaterdagavond het nummer hebt gekregen, meteen zondagmiddag te bellen, of zelfs maar meteen maandag of dinsdag. Interessante mensen hebben in de regel een leven, dus die zijn doordeweeks aan het studeren. Ik zou gewoon wachten tot donderdag of nog beter vrijdag, dan kun je haar namelijk bellen met de vraag of ze weer zin heeft om met je te gaan stappen. Desnoods kun je eerst nog een grappig SMSje sturen om te laten weten dat je er nog bent, bijvoorbeeld of ze nog last heeft van die kater ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:15
aap777
aap777 is offline
hmm ja ik vind dat altijd wat duf overkomen als je de dag erna meteen belt. ik wacht zelf altijd 2 dagen. maar de strategie van nare man bevalt me wel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:18
snoopy
snoopy is offline
zou k niet weten. Heb het nog nooit gedaan. Maar het zou er bij mij vanaf hangen hoe het gesprek verlopen is. Als het duidelijk is dat jullie voor elkaar gemaakt zijn (bij wijze van spreken ) dan kun je best de volgende middag bellen, vind ik.
Maar als het zomaar een gesprekje was, dan zou ik wachten, al was het alleen maar om het feit dat ik dan zelf niet zo geinteresseerd zou zijn
Oud 08-11-2004, 17:22
Verwijderd
Ik denk over 3 weken ofzo, weer op een zaterdag. Om te vragen of hij misschien weer heen gaat waar ik hem dan heb ontmoet .(uitgaande van dat ik hem heb ontmoet tijdens het uitgaan
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:27
Verwijderd
toen ik mijn vriend leerde kennen op een feestje hebben we ook nummers uitgewisseld, en diezelfde nacht (ochtend) hebben we nog een smsje gestuurd om slaapwel te zeggen (op exact hetzelfde moment ) de volgende dag heb ik 's ochtends toen ik naar de les ging al opnieuw een berichtje gestuurd, en zo wat over en weer gesmst.

achteraf bleek dat mijn vriend eigenlijk van plan was me pas met mijn verjaardag te smsen (een maand en een week later), maar hij besloot al gauw dat dat nog véél te lang duurde, en was ook erg blij toen hij 's morgens al van mij hoorde

bellen deden we pas nadat we 'verkering kregen'
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:34
Sade
Sade is offline
Ik laat me altijd bellen
Oud 08-11-2004, 18:07
Bo
Bo is offline
Ik laat me idd ook bellen. En bij voorkeur niet direct de dag nadat ik mijn nummer gegeven heb, dat komt nochal opdringerig over. Stuur liever eerst een smsje, dat bellen komt later wel..

En indien ik de persoon in kwestie echt leuk vind, mag hij natuurlijk diezelfde dag nog bellen.
Oud 08-11-2004, 18:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet dat het vaak voor komt (eigenlijk nooit bij me, maar in dit soort situaties SMS ik liever. Als ik dan bel, dan weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Daarbij is SMS'en spannender en goedkoper.
Met mijn ex-vriendin bijvoorbeeld heb ik die 2½ maand meer geSMSt dan gebeld en de twee weken lang voordat we wat kregen alleen maar geSMSt en nooit gebeld.

Maar als ik zou bellen, mja... de volgende dag denk ik toch wel als ik haar heel leuk vind.
Oud 08-11-2004, 18:17
aidualc
aidualc is offline
Dat ligt aan verschillende dingen.
als ik hem mijn nummer heb gegeven wacht ik altijd af. Dan zie je vanzelf wel hoe interessant hij jou vind. en als hij dan iets van zich laat horen door bv. sms of mail zou ik zeker wel snel iets terug sturen.
maar als ik hem 'wel leuk' vind maar niet helemaal het einde zou ik een weekje wachten met iets van mezelf laten horen. dan kun je vragen of hij het weekend misschien ook uit gaat of zo. en dan kun je hem beter leren kennen.
Oud 08-11-2004, 18:22
-bambi-
-bambi- is offline
Daarom is het altijd handiger om als je een jongen echt leuk vind JOUW nummer aan hem te geven
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:26
aidualc
aidualc is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 08-11-2004 @ 19:22 :
Daarom is het altijd handiger om als je een jongen echt leuk vind JOUW nummer aan hem te geven
juist
Oud 08-11-2004, 21:04
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Rieno schreef op 08-11-2004 @ 17:54 :
Als je logisch nadenkt, zou je denken dat degene die het nummer gegeven heeft graag wil dat je belt. Waarom zou je dan niet de volgende dag terugbellen?
Als je logisch nadenkt, kom je tot de conclusie dat vrouwen niet logisch na kunnen denken en besluit je om een paar dagen te wachten voordat je gaat bellen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
webjunk schreef op 08-11-2004 @ 16:47 :
Als je bij het uitgaan het telefoonnummer van een leuk meisje/jongen hebt gekregen..

na hoeveel dagen bel jij dan?

Komt het desperate over als je gelijk de dag erop belt? of wacht jij 1 of 2 dagen?
ik heb tot donderdag gewacht (zaterdag avond het nummer gekregen) die arme jongen bestierf het bijna van spanning
Oud 08-11-2004, 21:27
Aurora
Aurora is offline
Al die strategieen... bel gewoon als je er zin in hebt. Niet moeilijk doen.
Oud 08-11-2004, 22:51
Verwijderd
Ik zou na 2 dagen (dus ik bedoel de maandag) een smsje sturen.. dan de rest van de week samen wat smsen en dan kun je misschien aan het eind vd week nog bellen.
Ik heb het niet zo op meteen bellen.. ik vind het een beetje ongemakkelijk. Eerst wat smsen lijkt me beter.. dat kan zelfs de zondag nog wel vind ik.

Maarja, weet ik veel. Dat is allemaal zo persoonlijk..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 22:55
Verwijderd
Dag erna raar sms-je. Paar dagen erna een belletje.
Ik plan niets, omdat ik dat zeer fout vind, bel of sms gewoon wanneer je het wil, en niet via een schema.
Mijn antwoord is daarbij dus gebaseerd op mijn 'algemene patroon'
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 23:19
Verwijderd
Niet teveel SMS'en in elk geval, dat wordt al snel breezerachtig. Wees een man, knoop gewoon een gesprek aan van drie uur.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 23:21
Balance
Balance is offline
Als je op zaterdagavond het nummer krijgt zou ik rond dinsdag bellen / gebeld willen worden.
Oud 08-11-2004, 23:53
Rieno
Rieno is offline
eikels op school zie ik ineens dat ik hier ook gepost heb....mijn post slaat dus nergens op, met dank aan een klasgenoot van me die het nodig vond mn laptop te hijacken

Ik zou idd ook het weekend erop bellen...of als diegene heel erg leuk was, mischien iets eerder om eerder af te spreken.
Ik zou iig niet de volgende dag terugbellen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 03:43
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 08-11-2004 @ 18:34 :
Ik laat me altijd bellen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 08-11-2004 @ 18:34 :
Ik laat me altijd bellen
dat ook natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 07:16
ilse
ilse is offline
ik zou niet bellen, laat me bellen.

en anders zou ik een sms je sturen want ik ben slechtttt in bellen.
Oud 09-11-2004, 09:38
Shitonya
Shitonya is offline
ik zou het telefoonnummer aan een wanhopige kennis geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2004, 12:19
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik bel niet, ik word gebeld

Meestal krijg je de dag erna een smsje, en een aantal dagen daarna bel je eens op.
Oud 09-11-2004, 12:34
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Idd.. eerst smsen dus niet gelijk de dag erna bellen
Oud 09-11-2004, 15:50
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik laat me altijd bellen/smsen, maar de ik vindt een smsje op zondagavond toch wel erg lief (maar dan ook echt 1 smsje om te laten weten dat jullie het allebei leuk gehad hebben oid). Bellen/verder smsen komt dan wel weer later in de week .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:21
synclinorium
synclinorium is offline
meestal krijg ik nummers, geef mijn nummer niet zo snel aan iemand. 9 v/d tien keer bel/ sms ik niet eens. als ik het wel doe. zondag avond smsje ofzo, maar dan moet die jongen wel heel veel indruk op mij gemaakt hebben. ( wat eigenlijk nog maar 1 keer gebeurd is)
Oud 09-11-2004, 16:42
Multilot
Multilot is offline
ik houd niet van nummers geven...

Als het eenmaal zover is, vaak dezelfde nacht nog
Oud 09-11-2004, 18:34
Cookie
Cookie is offline
de 3e dag
Oud 13-11-2004, 13:29
Yolcu
Yolcu is offline
Niet te lang wachten met bellen.. je kunt beter overenthousiast overkomen dan ongeinteresseerd.

Ik heb mn nummer een keer aan een jongen gegeven en die belde direct de volgende middag al. Ergens vond ik dat wel vleiend, het maakte in ieder geval duidelijk dat hij me echt leuk vond. Met een paar dagen wachten is ook niets mis, maar ik zou het dan wel fijn vinden om ondertussen een smsje te krijgen. Een week later pas bellen getuigt naar mijn mening van desinteresse.

Alhoewel.. ik heb mn nummer een keer aan een jongen gegeven die een dag of 6, 7 later pas belde. Dat was eigenlijk ook wel leuk, omdat ik totaal niet meer verwacht had dat hij zou bellen.
Het verschilt dus per situatie
Oud 14-11-2004, 16:39
waves
waves is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 08-11-2004 @ 19:22 :
Oud 14-11-2004, 17:20
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 13-11-2004 @ 14:29 :
Niet te lang wachten met bellen.. je kunt beter overenthousiast overkomen dan ongeinteresseerd.
Andersom bij mij, maar goed, dat kan aan mij liggen.
Oud 14-11-2004, 18:36
Cookie
Cookie is offline
tligt net aan de situatie.....je kan wanhopig overkomen, maar het kan ook zo zijn dat je gewoon enthousiast bent...ligt aan de persoon hoe die het opvat denk ik.
Oud 15-11-2004, 08:03
miro
miro is offline
Ik zorg altijd dat ik afspreek dat hij belt....dan heb ik geen problemen. Hij moet dan overigens wel binnen 2 dagen bellen anders denk ik dat ie niet geinteresseerd genoeg is
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik krijg nooit nummers bij het uitgaan maar mocht het zo zijn dan wacht ik 2 of 3 dagen.
Oud 17-11-2004, 22:24
sicilion
sicilion is offline
ik werd volgende dag meteen gebeld (wakker gebeld nog wel ) maar ik had er niks op tegen want het was en is wel een erg leuke jongen! en qua desprete overkomen, tja ik vind dat een beetje de verkeerde benaming, t is eerder geinteresseert
Reageren

Regels voor berichten