Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 18:14
flippje
flippje is offline
ik heb een 400mhz pc en heb er een andere cd speler in gezet... als ik m aandoe zegtie ongeldige diskette vervang de diskette en druk op een toets wat moet ik er aan doen
Oud 09-11-2004, 18:53
flippje
flippje is offline
heb opstartdisk zegt ie dat de cd driver MSCD001 niet kan worden gevonden wat ist tegengif
Oud 09-11-2004, 19:47
phoxetis
phoxetis is offline
effe kijken of harddisc en CD-ROM op het zelfde kabeltje zitten (vermoedelijk wel). zo ja: de harddisc als 'master' jumperen, de CD-ROM als 'slave'. Jumpers zijn die kleine instelbrugjes naast de brede kabels.

Als de CD-ROM een eigen kabel heeft, heb je vermoedelijk per ongeluk de harddisc kabel eruit getrokken. duw de connectoren even aan.
Oud 14-11-2004, 14:09
Proggie
Proggie is offline
Ey,

Heb het ook al gehad!!! Ik heb het opgelost met de disketten te openen en dan kan je kiezen welk OP system!!

Srr als ik er mss naast zit !!!

Proggie Good Luck
Oud 14-11-2004, 15:10
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Proggie schreef op 14-11-2004 @ 15:09 :
Ey,

Heb het ook al gehad!!! Ik heb het opgelost met de disketten te openen en dan kan je kiezen welk OP system!!

Srr als ik er mss naast zit !!!

Proggie Good Luck
waarom schreeuw je zo?

en ik denk dat het wel eens wat te maken kan hebben met het master/slave verhaal. Je kunt je harde schijf en je CD-ROM speler best op dezelfde kaber zetten, maar dan meot er eentje (het liefst de harde schijf) op master en de ander op slave staan. Dit kun je veranderen door de pinnetjes achterop..daar wijst het zichzelf eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 16:12
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 09-11-2004 @ 20:47 :
effe kijken of harddisc en CD-ROM op het zelfde kabeltje zitten (vermoedelijk wel). zo ja: de harddisc als 'master' jumperen, de CD-ROM als 'slave'. Jumpers zijn die kleine instelbrugjes naast de brede kabels.

Als de CD-ROM een eigen kabel heeft, heb je vermoedelijk per ongeluk de harddisc kabel eruit getrokken. duw de connectoren even aan.

Citaat:
Rieno schreef op 14-11-2004 @ 16:10 :
waarom schreeuw je zo?

en ik denk dat het wel eens wat te maken kan hebben met het master/slave verhaal. Je kunt je harde schijf en je CD-ROM speler best op dezelfde kaber zetten, maar dan meot er eentje (het liefst de harde schijf) op master en de ander op slave staan. Dit kun je veranderen door de pinnetjes achterop..daar wijst het zichzelf eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:03
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 14-11-2004 @ 17:12 :
och
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:11
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat: