Oh, laat ik het even helemaal vertellen

Hij is getrouwd en heeft kinderen. Dat vind ik zelf ook helemaal niet erg, want ik heb helemaal niet het gevoel dat ik iets met 'm zou willen ofzo, eigenlijk.
Alleen dat vreemde gevoel van hem absoluut niet uit mijn leven willen hebben. Misschien houdt dat inderdaad op als ik van school ben, maar ik kan me niet indenken dat ik het nog bijna een half jaar volhou met dat gevoel
edit: Als we soms staan te praten als we allebei geen les hebben knipoogt hij ook wel eens. Daar zoek ik op zich niets achter, maar het is toch een gebaar dat aangeeft dat hij me waarschijnlijk wel mag. Maar toch vraag ik me dan af of hij dat niet gewoon bij iedereen doet.
Of neem vandaag; ik ben écht goed moe. En 't gaat niet zo lekker in de les en ik was ontzettend gespannen (net een goeie ruzie gehad). Toen ik niet meteen 't antwoord op een vraag kon (wilde) bedenken zei hij ook meteen dat ik moest ontspannen (vrije uitleg

de lessen zijn in het engels) en dan ook op een lieve manier, niet sarcastisch of gebiedend ofzo.
Na de les ziet hij me in de (lege) gang lopen en komt meteen achter me aan. Dat ik thuis maar gewoon moet ontspannen en lekker slapen en komend weekend goed uitrusten.
Eerst zat ik altijd links van 'm in de les (kring) en gingen we met de klok mee als we iets moesten doen (gevolg: ik begon altijd). De dag dat ik aan z'n rechterkant ging zitten, gingen we tegen de klok in, zodat ik nog steeds altijd begin. Ook zat hij eerst altijd naar links en nu naar rechts.
Hij wordt altijd 'kwaad' als iemand zich niet bij 't onderwerp houdt of een ander onderbreekt, maar toen ik een keer een buitengewoon stille dag had en de hele les nog niets gezegd had onderbrak hij iemand die iets wilde zeggen omdat hij mij ook even wilde horen. Doet hij bij de rest nooit.
Toen zei ik iets tegen een vriendin, minuut of vijf later, en spontaan laat hij me iets vertellen over een onderwerp dat er absoluut niets mee te maken had, gewoon zodat ik ook nog aan 't praten was.
Nogmaals; ik zoek er niets achter (zou volgens mij niet eens weten wat ik ermee zou moeten), maar toch geeft het me wel het idee dat ik misschien inderdaad wat specialer voor 'm ben dan de rest van de leerlingen. Maar toch, hij doet ontzettend aardig tegen iedereen...
En eigenlijk snap ik mezelf gewoon niet meer. Want wat heb ik eraan als 't zo is? Niets. Over een half jaar ben ik 'm toch kwijt