Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 21:11
MisterDJ
MisterDJ is offline
Me vriendin zegt ineens dat ze met me moet praten.
Wat voor ervaringen hebben jullie daar mee, en was het na het gesprek uit? (zo nee, hoelang is het nog aan gebleven?)
Oud 08-11-2004, 21:12
Anaïs
Anaïs is offline
Dat hoeft niet perse een slecht iets te zijn...

Als er spanningen zijn, dan wil ze misschien gewoon eens goed met je praten om het op te helderen. Meestal bedoel ik toch zoiets als ik tegen mijn vriend zeg dat we eens moeten praten...

'k Zou echt wel niet direct het ergste denken hoor !

succes
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 08-11-2004 @ 21:12 :

Als er spanningen zijn, dan wil ze misschien gewoon eens goed met je praten om het op te helderen. Meestal bedoel ik toch zoiets als ik tegen mijn vriend zeg dat we eens moeten praten...

succes
Oud 08-11-2004, 21:13
Caligula
Caligula is offline
Dat zei mijn vriendin ook, toen vertelde ze me dat dr vader paars aangelopen was nadat hij mij voor't eerst op een foto zag
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:20
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
studentje17 schreef op 08-11-2004 @ 22:11 :
Me vriendin zegt ineens dat ze met me moet praten.
Wat voor ervaringen hebben jullie daar mee, en was het na het gesprek uit? (zo nee, hoelang is het nog aan gebleven?)
Heb ik al wel enkele keren meegemaakt, kan helaas van alles betekenen. Ergste geval dat ze het wil uitmaken. Kan ook zo zijn dat ze gewoon met jou wil praten over bepaalde dingen. Meestal kun je zelf al wel een klein beetje inschatten wat het zou kunnen zijn.
Oud 08-11-2004, 21:22
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Wasteland schreef op 08-11-2004 @ 22:20 :
Heb ik al wel enkele keren meegemaakt, kan helaas van alles betekenen. Ergste geval dat ze het wil uitmaken. Kan ook zo zijn dat ze gewoon met jou wil praten over bepaalde dingen. Meestal kun je zelf al wel een klein beetje inschatten wat het zou kunnen zijn.
Kort samengevat:
Vat het ergste uit gaan, kan het alleen maar beter uitvallen?
Oud 08-11-2004, 21:42
Sade
Sade is offline
Vaak betekend 'we moeten praten': 'ik wil het uitmaken'. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Maar de enige manier om erachter te komen wat hij wil, is (duh) met hem praten.
Oud 08-11-2004, 21:43
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Sade schreef op 08-11-2004 @ 22:42 :
Vaak betekend 'we moeten praten': 'ik wil het uitmaken'. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Maar de enige manier om erachter te komen wat hij wil, is (duh) met hem praten.
In jou geval dan
Bij mij is het haar
Oud 08-11-2004, 21:46
Sade
Sade is offline
Citaat:
studentje17 schreef op 08-11-2004 @ 22:43 :
Bij mij is het haar
Met haar ja
Oud 08-11-2004, 21:47
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Sade schreef op 08-11-2004 @ 22:46 :
Met haar ja
Oud 08-11-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 08-11-2004 @ 22:13 :
Dat zei mijn vriendin ook, toen vertelde ze me dat dr vader paars aangelopen was nadat hij mij voor't eerst op een foto zag
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 23:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, ging na een middag uit en hebben het de volgende dag weer aangemaakt. maar dat kan bij jullie natuurlijk nooit gelijk tot op de seconde zijn
Oud 08-11-2004, 23:18
Balance
Balance is offline
Maakt het wat uit of het bij anderen nog aan was na dat gesprek? Het lijkt me handiger om bij je eigen relatie na te gaan of er soms iets mis zit of dat er iets anders is waar ze het over kan gaan hebben.
Oud 09-11-2004, 07:22
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-11-2004 @ 00:18 :
Maakt het wat uit of het bij anderen nog aan was na dat gesprek? Het lijkt me handiger om bij je eigen relatie na te gaan of er soms iets mis zit of dat er iets anders is waar ze het over kan gaan hebben.
Het maakt eigenlijk idd niks uit, maar ik wilde een beetje peilen hoe groot de kans is dat het een 'Ik maak het uit' gesprek word.
Al is dat niet egt te voorspellen
Oud 09-11-2004, 07:24
Verwijderd
Nou ja, ze gaat je in ieder geval iets belangrijks vertellen.. anders kondig je dat niet op zo'n manier aan natuurlijk. Maar wij kunnen niet voorspellen wat zij gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 07:49
ilse
ilse is offline
het is in ieder geval wat belangrijks dekn ik, maar het kan misschien ook iets heel nieuws zijn? dat ze naar t buitenland gaat, weet ik veel. het hoeftniet te betekenen dat het uitgaat. weet niet of ze het aan de tel ofzo gezegd heeft, maar misscihe kon je het aan haar stem horen of ze het gaat uitmaken? en ging het al slecht? als dat helemaaaaaaal niet zo was hoef je je ook niet zo druk te maken denk ik.
Oud 09-11-2004, 09:09
Zazoo
Zazoo is offline
waarom gaan sommige mensen er hier vanuit dat als iem zegt": ik wil met je praten, dat t uitgaat . je praat toch wel vaker over dingen waar je mee zit in n relatie of praat je voor t eerst als je wil stoppen .?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 09:29
Verwijderd
toen mijn ex-vriend een keer zei dat hij wilde praten, wou hij seks (dat wou hij van te voren nog maar eens bespreken )
een andere keer wou hij dat ik mee ging op vakantie
en een andere keer maakte hij het uit
kan vanalles zijn, lijkt me

mijn vriend zegt nooit 'ik wil met je praten', als hij wil praten dat doet hij dat gewoon. Dan zegt hij hoogstens 'sluit het forum eens even af'.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:34
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
studentje17 schreef op 08-11-2004 @ 22:22 :
Kort samengevat:
Vat het ergste uit gaan, kan het alleen maar beter uitvallen?
Nou klinkt wel heel erg grof. Maar daar komt het ben ik bang wel op neer
Oud 09-11-2004, 20:36
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Dat was bij mij ook, en toen vertelde ze dat ze had besloten dat ze "wel" met mij naar bed wilde, niet perse negatief dus
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:39
Pletterprater
Pletterprater is offline
hehe, zo klinkt het net alsof er binnen een relatie nooit gepraat wordt en de enige woorden die dan gesproken worden gaan over het uitmaken vand e relatie.

Maar goed, dat eventjes ter zijde.

Sterkte?
Oud 09-11-2004, 21:23
Bo
Bo is offline
Het kan van alles zijn. Mijn persoonlijke ervaring is niet heel erg goed. De ik-moet-even-met-je-praten-gesprekken liepen vaak niet heel positief af, of hadden iig geen leuk gespreksonderwerp.

Zelf gebruik ik die zin enkel als ik een moeilijk onderwerp wil bespreken. Soms ging dat over mezelf, soms over de ander. Ik-moet-even-met-je-praten klinkt heel beladen en serieus, en dat komt wel overeen met mijn ervaringen..

Ik wil je niet bang maken; trek hieruit geen voorbarige conclusies.

Laatst gewijzigd op 09-11-2004 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:01
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Zou je niet eerst gewoon ff het gesprek afwachten? Het kan nog wel over duizend-en-één andere dingen gaan. Ja, misschien gaat het wel uit, ja, misschien is het wel heel iets anders. Ik snap wel dat je zenuwachtig van zoiets wordt, maar heb nou eerst maar het gesprek, anders raak je onnodig zenuwachtiger of stelt iedereen je hier gerust terwijl er wel iets is.

Wij kunnen tenslotte niet in haar hoofd kijken
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:03
Verwijderd
Sorry had geen zin om het topic door te lezen.

Het kan zijn dat er iets in haar prive leven speelt waar ze over wil praten, of over iets wat met jou te maken heeft. Praten is vaak juist iets positiefs, want iemand die er over praat is vaak bereid er iets aan te doen en het niet op te kroppen(wat vaak de situatie erger maakt). En het kan dan nog best lang aanblijven juist omdat ze praat over dingen die haar storen.

Dus als ze het niet uitmaakt dan is het positief en als ze het uitmaakt is dat balen en wens ik je sterkte toe.

cheers
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 23:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 09-11-2004 @ 10:09 :
waarom gaan sommige mensen er hier vanuit dat als iem zegt": ik wil met je praten, dat t uitgaat . je praat toch wel vaker over dingen waar je mee zit in n relatie of praat je voor t eerst als je wil stoppen .?
Omdat gewoon praten (ook over serieuze dingen) meestal niet wordt aangekondigd met 'we moeten eens praten' oid. Die gesprekken beginnen gewoon.
Zo'n zinnetje kondigt wel iets aan in de meeste gevallen.

Maar TS: ik neem aan dat je d'r inmiddels wel gesproken hebt? Vertel.
Oud 10-11-2004, 23:17
bracelance
bracelance is offline
praten is niet zo erg maar....

val er niet in als ze NA de sex wil praten, want dat verlies je altijd!!!
Oud 11-11-2004, 09:09
Sade
Sade is offline
Hoe is het afgelopen?
Oud 11-11-2004, 21:43
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Je kan ook gewoon ff afwachten wat ze te zeggen heeft
kan van alles zijn
Oud 11-11-2004, 22:37
Verwijderd
nou gezien de veranderingen zou ik ff zoeken op verwerken van liefdesverdriet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 08:22
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 08-11-2004 @ 22:12 :

succes
Oud 12-11-2004, 11:27
Pierreke
Pierreke is offline
De keer dat ik 'we moeten even serieus praten' hoorde, was het na het 'gesprek' (naja echt veel werd er niet gezegd) uit.

maar maak jezelf niet te druk; het kan inderdaad van alles betekenen, maar je zal zelf het beste weten hoe de verhouding op t moment ligt..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:30
Verwijderd
Over het algemeen zijn gesprekken die beginnen met 'wij moeten eens praten' geen gesprekken waarvan de uitkomst positief is. Raar eigenlijk. Mensen hebben er blijkbaar een handje van om dramatische gesprekken ook melodramatisch in te leiden, zodat je op voorhand al peentjes zweet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:09
Verwijderd
"Ik wil met je praten" zijn gewoon enge woorden
En de enige ervaringen die ik daar mee heb zijn van een ex die het uitmaakte of een vriend die die woorden uitsprak en wij vervolgens een week ruzie hadden... njah.
Ik kan me voorstellen dat je een beetje loopt te zweten, als mijn vriend zegt dat hij met me praten wil dan blijft mijn adem ook even steken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:58
groovy
groovy is offline
En, hebben jullie het gesprek gehad? heeft ze het uitgemaakt ?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 17:45
barbiebitch
barbiebitch is offline
toen ik dat zei tegen me vriend ging ik m vertellen dat ik vreemd was gegaan.. maja, ben wel benieuwd wat ut bij jou was..tell us!!
Oud 17-11-2004, 18:24
Verwijderd
Mijn vriend denkt ook altijd dat ik het uit wil maken als ik met hem wil praten, of hem wil vertellen van hoe ik het tussen ons vind gaan. Ik zou het maar gewoon afwachten, niet gelijk het ergste denken, mocht het iets serieus zijn van haar is dat nog niet erg. Maar reageer in ieder geval niet bot ofzo, want dat is niet echt prettig. Zij heeft het waarschijnlijk al moeilijk genoeg met het feit jou dat te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:03
elledc
elledc is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 17-11-2004 @ 18:45 :
toen ik dat zei tegen me vriend ging ik m vertellen dat ik vreemd was gegaan.. maja, ben wel benieuwd wat ut bij jou was..tell us!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:18
Fleurop
Fleurop is offline
en... weet je het al?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten