Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu op 1 plek de overgang vloeiender gemaakt. Als ik wat tijd heb zal ik daar voor de hele track wat aandacht aan besteden! [EDIT] Ik heb nu door het hele nummer heen drumsamples enkele milliseconden verplaatst. Hopelijk is het zo beter. [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 10:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat omzeil je veel kritiek zeg..
||
Citaat:
Dat afbouwen van de lagere tonen, daar kan ik me nog wel in vinden. En verder, dat dj shadow is om het genre duidelijk te maken. Ik wil niet zeggen dat het dezelfde kwaliteit is, maar het lijkt me in hetzelfde hoekje passen.
||
Citaat:
Wat die lege stukken betreft, dat denk ik dat ik dat zo laat. Ik vond het wel een mooi contrast zo. ![]()
||
Citaat:
Tja, ik hou nogal van loopjes, niet te veel afwisseling. (Dj Krush, B. Fleischmann etc) Ik denk dat ik met de drums niet veel meer ga uitspoken, maar er komt waarschijnlijk nog wel live ingespeeld viool, basgitaar, orgel etc. bij. ik heb een boel andere nummers. 2 nieuwere beginseltjes online staan: een interlude: Funky Latin - Interstice Funky Latin - These New Rhythms
||
Citaat:
Kennelijk is het een probleem voor jou dat ik graag mijn muziek anders in elkaar zet dan jouw dance trackjes. Ik zeg alleen hoe ik het zie.
||
Citaat:
Je reageert alleen altijd vaag op negatieve kritiek tenzij er in de post ook staat 'ja tof!' oid. Het viel me heel erg op, ook in andere topics. valt je een beetje tegen. als ik iets van mij aan vrienden laat horen en ze vinden het ronduit crap maar onderbouwen het enigzins doe ik daar iets mee, jij niet. Maar dat zal wel gewoon een andere goede aanpak zijn, don't mind me
||
Citaat:
Overigens, opbouwende kritiek is vaak als het niet enorm afgekraakt wordt, dus lijkt het misschien zo, wat jij ziet, maar klopt jouw beeld niet.
||
Citaat:
![]() Op welk punt is de openingstrack minder goed? Alleen de drums of nog andere dingen? (Misschien de instrumenten.. er zit behalve de drums niets in wat live ingespeeld is. Alleen synths e.d. Zou het toevoegen van live instrumenten helpen?)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jij speelt bas? Ik heb hard basgitaar nodig.
||
Citaat:
![]() Waarvoor precies dan?
Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 19:24. |
![]() |
||
Citaat:
En daten, neuj, liever niet ![]()
|
|