Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 16:18
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Ik was afgelopen weken op vakantie en heb daar een leuk meisje leren kennen, op zich niets mis mee natuurlijk. We hebben nog steeds wel contact en het toeval deed zich voor dat ze niet al te ver bij me vandaan woont.

Nou heb ik een vraagje/probleempje en eigenlijk vraag ik dit ook voor haar, want zij zit er best wel een beetje mee.

Tijdens het vingeren, heeft zij ongeveer na een minuut een soort van heerlijk gevoel, wat dan altijd weer wegtrekt. Ze beschrijft het zelf als het laatste stapje tot een orgasme. Zelf noemt ze het haar mini-hoogtepuntje. Die kan ze zelf of door mij meerdere malen 'voorbij laten komen', maar ze komt nooit écht klaar (denkt ze)

Ik heb wel eens vaker een meisje gehad dat problemen has met klaarkomen, maar die hadden vaak geen ervaring met zichzelf of wisten niet wat ze lekker vonden. Zij heeft meer dan genoeg ervaring en weet wat ze lekker vind, maar komt nooit over de drempel heen.

Normaal focussen we ons er niet echt op en hebben we sowieso een geweldige tijd, maar toch ik wil haar echt hét speciale laten voelen. Ook tijdens het beffen, lukt het'ons/haar niet.

Kent iemand dit gevoel van mini-hoogtepuntjes? Wat heb je eraan gedaan of heeft iemand andere ideeen, want ik wil haar echt een keer volledig laten genieten.
Oud 23-11-2004, 16:46
Verwijderd
Je doet haar op dat moment alleen maar vingeren?
Zou clitorale stimulatie niet beter werken? (ligt aan haar natuurlijk)

Je kunt juist proberen in die fase het tempo ineens te veranderen, of de beweging. Meestal is dat (bij mij) net genoeg om over die rand te komen.

Meer experimenteren met verschillende puntjes...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:13
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-11-2004 @ 17:46 :
Je doet haar op dat moment alleen maar vingeren?
Zou clitorale stimulatie niet beter werken? (ligt aan haar natuurlijk)

is vingeren dan geen clitorale stimulatie
Oud 23-11-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 23-11-2004 @ 18:13 :
is vingeren dan geen clitorale stimulatie
Daarom vroeg ik het ook, want je kunt je er meerdere dingen bij voorstellen.
Hij kan ín haar bezig zijn met de g-plek (wat niet het andere uiteinde van de clitoris btw, dat is die diepere ) en hij kan uit haar, haar clitoris stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:32
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Ik heb het over clitorale stimulatie
Oud 23-11-2004, 18:01
saturday
saturday is offline
Hmm ja, dat heb ik ook wel eens
Dan stop ik/hij meestal maar, want dan ga ik er teveel bij nadenken waardoor het helemaal niet meer wil. Heeft zij dát niet?
Mja, ik heb het meestal gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:23
juno
juno is offline
Mini orgasmetjes ken ik wel, dat zijn een soort voorbodes van hun grote zus, het echte orgasme.

Wat nog wel eens wil helpen, is stimulatie van buitenaf, dus haar clitoris, combineren met stimulatie binnen in, de G spot.

Gelukkig heb je twee handjes. Of een hand en een mond.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2004 @ 19:23 :
Mini orgasmetjes ken ik wel, dat zijn een soort voorbodes van hun grote zus, het echte orgasme.

Wat nog wel eens wil helpen, is stimulatie van buitenaf, dus haar clitoris, combineren met stimulatie binnen in, de G spot.

Gelukkig heb je twee handjes. Of een hand en een mond.
Juh, dat wil bij mij nog wel eens helpen als het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:40
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Citaat:
saturday schreef op 23-11-2004 @ 11:01 :
Hmm ja, dat heb ik ook wel eens
Dan stop ik/hij meestal maar, want dan ga ik er teveel bij nadenken waardoor het helemaal niet meer wil. Heeft zij dát niet?
Mja, ik heb het meestal gewoon niet.
Jawel, meestal merk ik het wel aan haar en gaan we gewoon gezellig iets anders doen, maar ik weet gewoon dat ze iedere keer weer teleurgesteld is (in zichzelf)

Over de G-plek, hoe ik ik die vinden (weet zo ongeveer wel maar toch) en het beste stimuleren?
Oud 23-11-2004, 21:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Man of Chrome schreef op 23-11-2004 @ 18:40 :
Jawel, meestal merk ik het wel aan haar en gaan we gewoon gezellig iets anders doen, maar ik weet gewoon dat ze iedere keer weer teleurgesteld is (in zichzelf)

Over de G-plek, hoe ik ik die vinden (weet zo ongeveer wel maar toch) en het beste stimuleren?
Gewoon drukken, als haar ogen ineens een stuk wijder worden zit je goed
Oud 23-11-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 23-11-2004 @ 19:23 :
Of een hand en een mond.
Gouden combinatie , heeft tot nu toe iig altijd gewerkt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten