Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 13:12
the exploding boy
the exploding boy is offline
"aaarghhh.... ik zal nooit iemand vinden "

ook altijd last van?

Ik denk het echt altijd, en nu ben ik al niet zo knap en mooi enzo. en dan vraag ik me echt af hoelang het weer gaat duren.

Niet dat zonder jochje geen lol hebt ofzo, maar toch het zit wel in mijn achterhoofd.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 15:16
$tarlight
$tarlight is offline
ik denk dat iedereen dat wel heeft.. je gaat je onzeker voelen en denkt dat niemand je leuk vind.. Heb ik wel tenminste

lief$
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:20
detention grrl
detention grrl is offline
jaah! ik heb dat ook altijd..zeker omdat bijna iedereen in mijn omgeving ook al n vriendje heeft en dat ik dan niemand heb, das ook kei..deprimerend.
Oud 30-03-2002, 17:00
Verwijderd
Jah, precies. Niet dat ik zo vaak verkering heb, om de een of andere reden word ik nooit verliefd op jongens die verliefd zijn op mij, en andersom. Maar dan nog, je krijgt wel snel dat gevoel...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:56
eztah
eztah is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
[B, en nu ben ik al niet zo knap en mooi enzo. [/B]
Olga, Bullshit
Dat ben je namelijk wel

Ik heb nu een vriend, maar hiervoor had ik dat heel erg. Ik wist 100% zeker dat ik nooit iemand zou krijgen.
Tja, ik weet niet wat je er tegen kan doe, gewoon wachten tot je een vriendje krijgt (flauw...)

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:44
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik heb nu een vriend, maar hiervoor had ik dat heel erg. Ik wist 100% zeker dat ik nooit iemand zou krijgen.
Same here!

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:59
*charm girl*
*charm girl* is offline
ik heb t ook altijd gehad, en begrijp t nu eigenlijk ook nog niet precies maar t zit er wel aan te komen nu (ik heb vanavond een date met hem )!
Er zit bij mij iets in m'n hoofd waardoor ik mezelf niet zie als iemand waar jongens op kunnen vallen ofzo ? Ik KAN het me gewoon niet voorstellen! Hebben meer mensen dit?
Oud 30-03-2002, 22:33
katrientjuh
katrientjuh is offline
Citaat:
*charm girl* schreef:

Er zit bij mij iets in m'n hoofd waardoor ik mezelf niet zie als iemand waar jongens op kunnen vallen ofzo ? Ik KAN het me gewoon niet voorstellen! Hebben meer mensen dit?

ik vind dat ook raar,omdat ik mezelf zie als een klungelig mens,maar toch blijven ze maar op me vallen,nogal veel zelfs de laatste tijd

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:41
PV
PV is offline
k zal het wel verkeerd opvatten.. maar je topictitel komt een beetje arrogant over. zo van 'ff wachten tot het volgende vriendje op komt dagen'. en in je bericht 'me afvragen hoelang het weer gaat duren'. alsof t vanzelfsprekend is ofzow.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 00:31
soulless
soulless is offline
Als ik het goed begrijp moet je voor zo'n periode eert al minstens 2 realties hebben gehad... Damn

PV Zelfvertrouwen is geen arrogantie en bovendien is arrogantie ook niet zo erg
Oud 31-03-2002, 00:36
Bienie
Bienie is offline
Ik heb nu gewoon een leuk vriendje, maar hiervoor had ik echt het gevoel dat het niks ging worden met mij omdat ik vet kritisch ben...
Oud 31-03-2002, 10:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
nee daar heb ik nooit echt last van, niet dat ik mezelf zo geweldig vind maar ik heb geen jongen nodig om me goed te voelen, en ben er dus ook nooit zo mee bezig of ik niet alleen oud zal worden.

besides jij bent een hele mooie meid hoor, ik heb wel eens fotos van u gezien hier en je ziet er erg goed uit.
Oud 31-03-2002, 10:44
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
eztah schreef:

waarom?? je ziet er goed uit en je hebt een leuke uitstraling (zo ver je kan oordelen van fotos) verder heb je volgens mij ook een stel goedwerkende hersens...
waarom??
Oud 01-04-2002, 00:30
Verwijderd
Hmmz.. dit had ik eigenlijk mijn hele leven. Maar ik heb altijd in "sprookjes" geloofd, dus ik vertikte het om op te geven voordat ik bewijs had dat sprookjes uit konden komen

En nu issie uit gekomen en heb ik zo'n keilieve vriend, die ik nooit meer kwijt wil... Ik had voor hem echt wel het idee dat ooit mijn "prins" moest komen, en dat is dus ook gebeurd!

Maar als deze relatie kapot gaat, weet ik dat ook sprookjes niet bestaan, en dan heeft het voor mij allemaal geen nut meer

maar zover gaat het niet komen, dat voel ik! Ik zit nu een beetje in een dip met hem, maar we komen er overheen! En goed ook! Ik hou van je Tim, ik wil je nooit meer kwijt!

Ik laat hem niet meer van me afpakken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten