Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb t ook altijd gehad, en begrijp t nu eigenlijk ook nog niet precies maar t zit er wel aan te komen nu (ik heb vanavond een date met hem
![]() Er zit bij mij iets in m'n hoofd waardoor ik mezelf niet zie als iemand waar jongens op kunnen vallen ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nee daar heb ik nooit echt last van, niet dat ik mezelf zo geweldig vind maar ik heb geen jongen nodig om me goed te voelen, en ben er dus ook nooit zo mee bezig of ik niet alleen oud zal worden.
besides jij bent een hele mooie meid hoor, ik heb wel eens fotos van u gezien hier en je ziet er erg goed uit.
||
![]() |
Citaat:
waarom?? je ziet er goed uit en je hebt een leuke uitstraling (zo ver je kan oordelen van fotos) verder heb je volgens mij ook een stel goedwerkende hersens... waarom??
|
Verwijderd
|
Hmmz.. dit had ik eigenlijk mijn hele leven. Maar ik heb altijd in "sprookjes" geloofd, dus ik vertikte het om op te geven voordat ik bewijs had dat sprookjes uit konden komen
![]() En nu issie uit gekomen en heb ik zo'n keilieve vriend, die ik nooit meer kwijt wil... Ik had voor hem echt wel het idee dat ooit mijn "prins" moest komen, en dat is dus ook gebeurd! ![]() Maar als deze relatie kapot gaat, weet ik dat ook sprookjes niet bestaan, en dan heeft het voor mij allemaal geen nut meer ![]() maar zover gaat het niet komen, dat voel ik! Ik zit nu een beetje in een dip met hem, maar we komen er overheen! En goed ook! Ik hou van je Tim, ik wil je nooit meer kwijt! Ik laat hem niet meer van me afpakken... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Mijn verhaal New-Michael | 9 | 11-11-2003 19:31 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |