Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 18:18
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ja ik post hier eigenlijk nooit, iig niet als zelf ene berichtje maar het is nu net 2 dagen uit met mijn vriend, totaal tegen mijn zin in, hij was niet meer verlieft , hiekld nog wel van me enz. we zouden vandaag 21 maanden hebben. Nu hadden we gewoon afgesproken om doei te zeggen vanavond, hij zou bij mij blijven slapen enz enz, en ikw eet het is een beetje stom amar ik hoopte er dus op om hem terug te krijgen maar nu belde die me dat ie niet kwam hij had geen geld en geen zin, en daar werd ik best wel ewm evrdrietig over en toen begon die dus echt heel naar te zeggen dta ie niet wilde komen en geen zin had en me niet wilde zien, gewoon echt op een klote manier, ik ben echt toaal de grond in geboord op het moment en ikw ete ook gewoon niet wat ik aanmoet, hij komt nu wel morgen en zou vanavond nog bellenw at ie zeker niet doet, ik ben nu echt heel pissig maar vooral verdrieitg en ik wete nou niet hoe ik morgen tegen hem moet doen...

ik heb niet echt een vraag ofzo in dit topic maar ikw eet niet meer wat ik nu aanmoet, zit ik nu fout, moet ik hem laten gaan, ik bedoel hij had toch niet zo hard hoeven doen..
Oud 25-05-2002, 18:22
Lindansje
Lindansje is offline
het is imho niet jouw schuld dat hij je zo behandelt

ik denk eigenlijk, aangezien jullie zo lang een relatie hadden, dat hij zich nu van je aan het losmaken is

het is makkelijker iemand te vergeten als je jezelf hebt wijsgemaakt dat je diegene haat

ik denk dat je, als hij morgen echt belt en weer zo doet, hem moet vertellen dat jij dat niet verdient en dat hij mag bellen als hij weer weet hoe je ieamnd waar je van gehouden hebt echt moet behandelen
Oud 25-05-2002, 18:22
mylene
mylene is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ja ik post hier eigenlijk nooit, iig niet als zelf ene berichtje maar het is nu net 2 dagen uit met mijn vriend, totaal tegen mijn zin in, hij was niet meer verlieft , hiekld nog wel van me enz. we zouden vandaag 21 maanden hebben. Nu hadden we gewoon afgesproken om doei te zeggen vanavond, hij zou bij mij blijven slapen enz enz, en ikw eet het is een beetje stom amar ik hoopte er dus op om hem terug te krijgen maar nu belde die me dat ie niet kwam hij had geen geld en geen zin, en daar werd ik best wel ewm evrdrietig over en toen begon die dus echt heel naar te zeggen dta ie niet wilde komen en geen zin had en me niet wilde zien, gewoon echt op een klote manier, ik ben echt toaal de grond in geboord op het moment en ikw ete ook gewoon niet wat ik aanmoet, hij komt nu wel morgen en zou vanavond nog bellenw at ie zeker niet doet, ik ben nu echt heel pissig maar vooral verdrieitg en ik wete nou niet hoe ik morgen tegen hem moet doen...

ik heb niet echt een vraag ofzo in dit topic maar ikw eet niet meer wat ik nu aanmoet, zit ik nu fout, moet ik hem laten gaan, ik bedoel hij had toch niet zo hard hoeven doen..
misschien moeilijk maar je moet proberen hem te laten gaan...als ie zo reageert is ie het niet waard lijkt mij...maar jah je moet er nog wel goed over praten met hem, en dan ff duidelijk maken dat ie je me respect moet behandelen en niet zo bot...

verder heb ik nix zinnigs te zeggen...dus ik hou me mond maar...suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:23
Lindansje
Lindansje is offline
en ja, je moet hem laten gaan

hij heeft het niet voor niets uitgemaakt denk ik

dat klinkt hard, maar waarschijnlijk heeft hij voor hij het uitmaakte er heel goed over nagedacht
Oud 25-05-2002, 18:26
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
tis zo moeilijk ik had mezelf wijsgemaakt dat ik hem ook als gewoon ene vriend zag na dat hij het uithadgemaakt , we zouden gewoon rveinden blijven maar op deze manier lijkt het er niet erg op, ik kan gewoon niet begrijpen dat hij me zo kan behandelen echt niet, zou eht oznekerheid zijn van dta ie neit weet wat ie aanmoet, of ja, ikw eet het gewoon niet meer nu
Oud 25-05-2002, 20:20
Aurora
Aurora is offline
Hij heeft denk ik ook even tijd nodig om te wennen dat jullie niet meer 'bij elkaar horen'. Zeker als het net uit is is het heel moeilijk om 'vrienden te blijven', omdat de een vaak nog gevoelens voor de ander heeft en de ander zich misschien schuldig oid voelt.. Dat hij zo rot tegen je deed is denk ik niet tegen jouzelf bedoeld, maar meer omdat hij natuurlijk ook niet ineens kan overschakelen.. ik zou het even tijd geven om alles te laten bezinken en na verloop van tijd is het echt wel mogelijk om vrienden te worden/blijven.. En je moet echt niet hopen dat hij je terugwil.. ik weet dat je, als het net uit is, heel erg hoopt en denkt dat het goedkomt (dat had ik wel tenminste).. maar bedenk dat hij het niet voor niets heeft uitgemaakt.. tis k*t natuurlijk.. maar je moet niet in een illusie geloven.. Good Luck and keep ya head up high!
Oud 25-05-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
tis zo moeilijk ik had mezelf wijsgemaakt dat ik hem ook als gewoon ene vriend zag na dat hij het uithadgemaakt , we zouden gewoon rveinden blijven maar op deze manier lijkt het er niet erg op, ik kan gewoon niet begrijpen dat hij me zo kan behandelen echt niet, zou eht oznekerheid zijn van dta ie neit weet wat ie aanmoet, of ja, ikw eet het gewoon niet meer nu

ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt
je hebt mijn geklaag vast wel ergens in topics gezien
in het heel kort:
ik had 5 maanden wat met een jongen (ja, is iets heel anders dan 21 maanden, I know )
hij zou nooit raar en onverschillig doen of het op een rare manier uitmaken als hij niet meer verliefd was, dat had ie beloofd.
En HIJ wilde juist zo graag vrienden blijven als het uit was.
Naja, ik ben nu geblokkeerd op msn en wanneer ik hem bel heeft hij zogenaamd nooit tijd.

Naja, jouw vriend zal zoiets vast niet/hopelijk niet doen na 21 maanden.
Maar ik weet precies hoe je je voelt als je je eerst helemaal vertrouwd voelt bij iemand en iemand is lief voor je, en dan ineens is hij zo koud en kattig en onverschillig
Dat doet echt pijn.
Jouw vriend was gelukkig volwassen genoeg om eerlijk te zeggen dat hij niet meer verliefd was, hij draaide er iig niet omheen en heeft er echt overnaged8 (dat heb ik er iig van begrepen).
Maar vaak wanneer jongens niet meer verliefd zijn dan hebben ze er ook echt ineens geen zin meer in ofzow, heel vaag is dat, en dan gaan ze dus zo onverschillig doen.
Je kunt nog ff aankijken hoe hij morgen doet.
Ik hoop dat hij normaal doet en niet zo'n "ijsmuur" om zich heen heeft, want ik weet hoeveel pijn dat doet.
Maar doet hij wéér zo raar, dan heeft het ook geen zin om achter hem aan te gaan lopen om de vriendschap in stand te houden.
Het moet natuurlijk van 2 kanten komen.

Heel veel liefs en sterkte

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten