Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tis zo moeilijk
![]()
|
Hij heeft denk ik ook even tijd nodig om te wennen dat jullie niet meer 'bij elkaar horen'. Zeker als het net uit is is het heel moeilijk om 'vrienden te blijven', omdat de een vaak nog gevoelens voor de ander heeft en de ander zich misschien schuldig oid voelt.. Dat hij zo rot tegen je deed is denk ik niet tegen jouzelf bedoeld, maar meer omdat hij natuurlijk ook niet ineens kan overschakelen.. ik zou het even tijd geven om alles te laten bezinken en na verloop van tijd is het echt wel mogelijk om vrienden te worden/blijven.. En je moet echt niet hopen dat hij je terugwil.. ik weet dat je, als het net uit is, heel erg hoopt en denkt dat het goedkomt (dat had ik wel tenminste).. maar bedenk dat hij het niet voor niets heeft uitgemaakt.. tis k*t natuurlijk.. maar je moet niet in een illusie geloven.. Good Luck and keep ya head up high!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt je hebt mijn geklaag vast wel ergens in topics gezien ![]() in het heel kort: ik had 5 maanden wat met een jongen (ja, is iets heel anders dan 21 maanden, I know ![]() hij zou nooit raar en onverschillig doen of het op een rare manier uitmaken als hij niet meer verliefd was, dat had ie beloofd. En HIJ wilde juist zo graag vrienden blijven als het uit was. Naja, ik ben nu geblokkeerd op msn en wanneer ik hem bel heeft hij zogenaamd nooit tijd. Naja, jouw vriend zal zoiets vast niet/hopelijk niet doen na 21 maanden. Maar ik weet precies hoe je je voelt als je je eerst helemaal vertrouwd voelt bij iemand en iemand is lief voor je, en dan ineens is hij zo koud en kattig en onverschillig ![]() Dat doet echt pijn. Jouw vriend was gelukkig volwassen genoeg om eerlijk te zeggen dat hij niet meer verliefd was, hij draaide er iig niet omheen en heeft er echt overnaged8 (dat heb ik er iig van begrepen). Maar vaak wanneer jongens niet meer verliefd zijn dan hebben ze er ook echt ineens geen zin meer in ofzow, heel vaag is dat, en dan gaan ze dus zo onverschillig doen. Je kunt nog ff aankijken hoe hij morgen doet. Ik hoop dat hij normaal doet en niet zo'n "ijsmuur" om zich heen heeft, want ik weet hoeveel pijn dat doet. Maar doet hij wéér zo raar, dan heeft het ook geen zin om achter hem aan te gaan lopen om de vriendschap in stand te houden. Het moet natuurlijk van 2 kanten komen. Heel veel liefs en sterkte ![]() Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heb verschillende meningen over religie nodig Freestyling | 8 | 24-06-2012 11:45 | |
Liefde & Relatie |
Heb een objectieve mening nodig. Kan iemand mij daar bij helpen Puffie | 12 | 05-12-2003 15:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
(voor mijn betoog heb ik jullie meningen nodig!)stelling:sociale armoede... sasje GuRl | 16 | 26-04-2003 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
hulp en mening nodig emperor crono | 4 | 02-09-2002 19:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
meningen voor beschouwingen nederlands noukie | 1 | 04-11-2001 20:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog, plz help me, meningen nodig shy-girl | 3 | 04-11-2001 12:36 |