![]() |
|
Ik ben nu al 2 dagen bezig om dit te installeren, maar dit wil niet echt lukken.
wat heb ik tot nu toe gedaan: een paar tutjes gezocht om phpmyadmin te installeren. dit lukte in eerste geval niet (ik kon phpmyadmin niet aanspreken) dit kwam omdat ik nog geen mysql database had draaien (dit heb ik inmiddels nu wel) enzowaar dat ik ineens beeld kreeg toen ik in mijn webbrowser het volgende intypte: http://server/phpmyadmin/index.php alleen het beeld wat ik kreeg viel een beetje tegen ... dit kreeg ik te zien: Parse error: parse error, expecting `')'' in C:\apache\htdocs\phpmyadmin\libraries\common.lib.php on line 334 Parse error: parse error, expecting `')'' in C:\apache\htdocs\phpmyadmin\libraries\select_theme.lib.php on line 62 Fatal error: Call to undefined function: pma_setfontsizes() in C:\apache\htdocs\phpmyadmin\index.php on line 29 Nu heb ik natuurlijk gekeken wat het zou kunnen zijn heb hier en daar ' dit neer gezet maar niets mocht baten... nu mijn vraag aan jullie wat gaat hier fout???
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Battlefield 2 rcon server opzetten Verwijderd | 1 | 06-02-2009 16:06 | |
Software & Hardware |
dynamische afbld./buttons op Lycos in PHP Verwijderd | 9 | 17-11-2003 13:26 |