Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet dit niet verkeerd opvatten, maar hoe weet je, als je een relatie met een pooier hebt, dat hij hetzelfde idee van een relatie heeft als jij?
En hij zal in jouw ogen wel helemaal geweldig zijn, maar hoe kun je nu een relatie hebben met iemand die een pooier is? Je vindt het toch niet goed wat hij doet of wel?
||
![]() |
Citaat:
doordat je vriend pooier is denkt hij waarschijnlijk heel anders over bijvoorbeeld sex en liefde dan jij... |
![]() |
|
Hmmm misschien nog niet eens een ander idee over liefde en sex (misschien dat hij dat gescheiden houdt ofzo
![]() Toch; kunnen je kindertjes later op school gaan vertellen dat hun pappa een pooier is, hebben hun vriendjes vast niet ![]() sorry hoor ![]()
|
rotfl dis wel heel erg comish verhaaltje
haha, als je 8 wijven hebt en dan nog een vriendin! Doe je het goed,ut geile beertje, heeft altijd sex wanneer hij maar wilt en liefde maakt blind, maar nou ben je echt met je ogen dicht naar hem ![]() ![]() Maar goed moet je zelf weten, je hele leve met een leugen leven lijkt me ook niet echt fijntjes, maar goed zo als ik net zei moet je maar lekker zelf weten of je leven een leugen is of niet.. btw merk dat hij geen snars om je geeft als je zelfs zo'n relatie-onmogelijke beroep niet opgeeft voor jou, nou ja jammer dan, als je het uit maakt kun je nog altijd in "dienst" bij hem, kan je nog altijd ff lekker raggen met hem
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 18:07. |
![]() |
|
Als je vriend pooier is en je wist het al vantevoren snap ik niet waarom je iets met zo'n iemand neemt. Zulke mensen op deze leeftijd hebben hun verstand niet op de goede plaats zitten.
||
Citaat:
En ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij die andere meisjes zover heeft gekregen...
|
![]() |
Als jij nu je eigen bordeel begint staan jullie weer quite..
![]() Euh.. als het egt waar is.. dan moet je zelf weten of je wel of niet bij hem blijft.. t ligt eraan hoe belangrijk jullie relatie voor hem is buiten zijn 'werk' om. Ik ken de situatie totaal niet, dus ik kan er verder weinig over kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maja het is dus niet voor iederéén duidelijk.. Excusé moi.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maja, voor de meeste mensen wassie duidelijk en mijn mening staat nog steeds! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |