Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2004, 12:47
Poll_man
Poll_man is offline
Hallo mensen, voor informatica heb ik een tijdje geleden een poll-systeem ontwikkeld en deze in mijn ogen sterk verbeterd. Ik zag laatst dat iemand het hier al gebruikt had voor een bepaald informatica-project. Leuk.

link: http://poll.qualitysign.nl

poll :: 52 :: Wat vinden jullie van dit poll-systeem?

- Mwha, gaat wel.
- 'k Zie het nut er niet van in.
- Handig, zeer handig, alleen de lay-out sucked.
- Toppie man, die ga ik zeker gebruiken.

'k Hoop niet dat dit onder spam valt, omdat ik het hier even neer wil zetten om te kijken of de bugs enzo er al allemaal uit zijn.

Een bug heb ik al gevonden en die fix ik vanavond of morgen nog. Het gaat hier om de weergave van de > -tekens.

Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 12:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2004, 13:45
Verwijderd
Handige poll, maar de layout sucked idd.

En het feit dat je hexidecimale codes voor de kleuren moet invoeren is iets waar de computern00b niet mee overweg kan. Hell, ik weet zelf niet eens welke code welke kleur is...

En haal uit je keuzes dat "toppie" weg, want hierdoor insinueer je dat wij mensen zo achterlijk zijn om dat woord daadwerkelijk te gebruiken (ik spreek voor mezelf hier).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:29
Onorthodox
Onorthodox is offline
Onzin

En ik noem deze poll reclame. Maarja, wie ben ik...
Ennuh, kun je de mensen niet automatisch terug sturen naar de site waar ze vandaan kwamen?
Oud 20-11-2004, 04:02
Enlightenment
Enlightenment is offline
Topic is toegestaan

Wel verplaatst naar Software & Multimedia.
Oud 21-11-2004, 14:37
Poll_man
Poll_man is offline
@onorthodox: Je kan terug naar de pagina waar je vandaag gekomen bent als je gestemd hebt. Daar is een link voor gemaakt. 'k Weet niet of het gewenst is om dit automatisch te laten doen, aangezien sommige sites de 'stem' in een nieuw venster laten openen.

'k Ben bezig met een aantal designers om een paar standaard lay-outs te maken, waar men dan ook voor zou kunnen kiezen.

@Noodles: het probleem is dat het niet echt anders kan. Ja, er kan ook een pallet voor gemaakt worden, dat zou ik eventueel wel kunnen maken als dat gewenst is? Veel mensen die polls willen gebruiken die weten wel welke hexkleurencodes ze moeten gebruiken. Er zijn al een aantal polls door cu2-leden aangemaakt bijvoorbeeld. Dat zijn mensen die ook hun eigen 'site' in elkaar moeten zetten daar.

Maar je hebt gelijk, het zou idd wel duidelijker kunnen. 'k Zal kijken of ik dat maandag zou kunnen implementeren.

Ach en dat woordje 'toppie'. Je kan ook overdrijven natuurlijk. Zelf gebruik ik het ook zelden, maar boeit dat verders?
Oud 21-11-2004, 18:29
BSB
BSB is offline
Het systeem is goed bedacht maar de layout sucked. En over de Hex codes, die zijn niet supermoeilijk. Verzin anders een rode kleur (#FF0000) in plaats van dat zwarte (#FFFFFF) dat scheelt tenminste al iets in het grijze uiterlijk.
Oud 21-11-2004, 18:35
Verwijderd
het is toch niet zo moeilijk even een aparte pagina te maken waarop mensen de R G en B waardes kunnen invullen in 3 velden en dat dan de achtergrond van de pagina in die kleur verschijnt + de code voor die combinatie zodat mensen makkelijker kleuren kunnen kiezen?

of maak het in een applet dan is het helemaal makkelijk klein appletje met 3 schuifbalkjes ofzo dan heb je het zo (je krijgt dan wel dat mensen de java virtual machine moeten hebben om de applet te draaien)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 20:39
Poll_man
Poll_man is offline
Het staat er niet bij, maar men kan ook de RGB-codes invoeren op de volgende wijze: r,g,b dus bijvoorbeeld: 200,230,34

'k Zal morgen in ieder geval de standaard lay-out proberen wat netter te maken
Reageren

Regels voor berichten