Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 16:43
oOAnGeLOo
oOAnGeLOo is offline
Vorige week heb ik met een jongen gezoend (die ik al langer kende) en waar ik al een tijdje helemaal verliefd op ben.. Dus ik was superblij enzo en we hebben de hele week lopen smssen (helaas heb ik hem niet echt kunnen spreken, want school loopt door elkaar heen) en het leek erop dat hij mij ook leuk vond.
Ook van zijn vrienden hoorde ik, dat ie mij waarschijnlijk wel leuk vond enzo..
Maja, zaterdag zag ik hem dus eindelijk weer, en weer hele avond gezoend enzo, en dus ik vroeg hem of we nou zeg maar iets "vasts" hadden..
Zijn antwoord was echter nee. Hij vind me wel leuk, maar wil niets vasts ofzo iets. Het was allemaal een beetje vaag enzo.. Dus ik heb tegen hem gezegd dat ik het allemaal heel kut vond enzo, en dat ik echt dacht dat hij ook wel "iets" zou willen, en zijn antwoord hierop was dus dat ie me echt leuk vind en dat ik dat zelf ook wel weet en dat ie het nog zou uitleggen.
Maar aangezien ik hem nog niet heb gesproken, vraag ik jullie even om raad, want ik zit er best wel mee..

Dus wat denken jullie ervan? Ben ik geplayed, wil ie iets anders? Want ik weet het allemaal even niet meer..

Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is, zo niet dan roep je maar!
Oud 22-11-2004, 16:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik denk dat we hier een klassiek geval hebben van idd geplayed zijn. Sorry voor de klap maar zo zie ik t. Of hij moet gewoon super onzeker zijn en t gewoon niet aandurven. Maar als het zo is slaat t zoenen nergens op, dat doe je niet als je onzeker etc etc bent.

Kijk, jullie zoenen, jij zegt dat je hem leuk vind. Hij wil je niet kwetsen en zegt dat ie je ook leuk vind. Maar vervolgens wil ie niks met je... Das waarschijnlijk een hint, 'ik vind je leuk als in knap, mooi, aantrekkelijk, geil maar meer niet'.

En zijn vrienden zeggen waarschijnlijk dat hij je idd leuk vind, maar ze bedoelen dus op de hierboven beschreven manier...

Helaas Angelo.
Maar goed, als hij zo over je denkt is hij je ook niet waard. Er zijn vast veel leukere jongens die je wel leuk vinden, ook om wie je bent.

Good luck.
Oud 22-11-2004, 16:53
Sade
Sade is offline
Zo te horen heeft hij gewoon geen zin in een relatie, om wat voor reden dan ook. Daar hoeft hij nog geen player voor te zijn.
Wacht af met wat voor reden hij komt, en kijk dan verder. Als jij hem echt leuk vindt, maar hij wil verder niets, kun je er beter mee kappen.
Oud 22-11-2004, 16:53
filia dei
filia dei is offline
Ik sluit me bij The Senna Fan aan.

Zoals jij 't verteld komt het iig erg over als ik vind je leuk om mee te zoenen en niet om mee naar me oma te nemen met kerst. Dus gewoon vergeten, negeren... en een ander zoeken.
Sterkte
Oud 22-11-2004, 17:30
Landslide
Landslide is offline
Ik heb een keer hetzelfde meegemaakt, en hij kwam er pas achter dat hij me toch wel wilde toen ik een vriend had
Oud 22-11-2004, 17:37
willow1
willow1 is offline
Ja, ik maak op dit moment hetzelfde mee...
Heb ook een jongen leren kennen waar ik de hele tijd mee zoen als we samen zijn.
Ik wou ook iets "vasts" met hem... Maar hij dus niet... Hij vind me wel leuk enzo maar hij wil gewoon geen relatie nu. Vind zichzelf daar te jong voor en heeft z'n vrijheid nodig.
Ik accepteer zijn beslissing. En alles blijft nu zoals het is, we zoenen als we samen zijn. We slapen soms samen. Maar als we uitgaan in het weekend doen we allebei ons eigen ding
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 17:38
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
wacht maar gewoon af waar die mee komt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:08
Bo
Bo is offline
Hm hij zegt dat hij niets met je wil, maar ontkracht dat een beetje door te zeggen dat hij je wel leuk vind en het later zal uitleggen...

Ik kan van hieruit niet zeggen hoe de vork in de steel zit.. het kan verschillende kanten op. Het kan zo zijn dat hij je wel leuk vind maar niet toe is aan een vaste relatie, het kan zo zijn dat hij je niet leuk vind maar je niet teleur wil stellen, etc.

Als je zekerheid wil, zal je een gesprekje met hem moeten aangaan, om ernaar te vragen.. een andere manier om erachter te komen zou ik zo niet weten.
Oud 22-11-2004, 18:11
gurl19
gurl19 is offline
ik vind het een beetje snel dat je na 2x zoenen al vraagt of je iets vast hebt. Heb geduld! Jongens vinden het ook vaak eng, misschien heeft hij ook wel een andere goed reden.. Gwoon afwachten dus!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:14
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
willow1 schreef op 22-11-2004 @ 18:37 :
alles blijft nu zoals het is, we zoenen als we samen zijn. We slapen soms samen. Maar als we uitgaan in het weekend doen we allebei ons eigen ding
Vind je dat niet vervelend?
Oud 22-11-2004, 18:18
bench140
bench140 is offline
Hij moet je gewoon niet, makkelijk zat
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:40
willow1
willow1 is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 19:14 :
Vind je dat niet vervelend?
Ja, langs de ene kant wel... Ik weet dat hij soms ook met andere meisjes zoent. En het is natuurlijk nooit leuk om te weten dat iemand wie je leuk vind met andere meiden zoent Maar hij heeft wel genoeg respect voor me om dat niet te doen als ik het zie
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:09
Maija
Maija is offline
pfoeh, ik wil iemand voor mijzelf alleen

niemand anders,
Oud 22-11-2004, 19:33
willow1
willow1 is offline
Citaat:
BizZz schreef op 22-11-2004 @ 20:09 :
pfoeh, ik wil iemand voor mijzelf alleen

niemand anders,
Ja ik wil hem ook voor mijzelf alleen, maar als het niet anders kan... Ik kan hem niet dwingen ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:32
Shitonya
Shitonya is offline
geplayed
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:49
RanC
RanC is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 22-11-2004 @ 22:32 :
geplayed
I agree mr. Satan's secretary...

Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:08
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
willow1 schreef op 22-11-2004 @ 19:40 :
Maar hij heeft wel genoeg respect voor me om dat niet te doen als ik het zie
No offence, maar erg respectvol vind ik dat niet...
Oud 24-11-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-11-2004 @ 17:08 :
*quotes and agrees*
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:11
Myuki
Myuki is offline
wat nou geplayed? jullie hebben het leuk samen...

mooi toch?

ik vind niet dat je, als je wel eens met iemand zoent, meteen verplicht bent tot een relatie
Oud 24-11-2004, 16:47
willow1
willow1 is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-11-2004 @ 17:08 :

Hoezo niet? We hebben samen duidelijke afspraken gemaakt over wat kan en wat niet kan...
Ik doe hetzelfde hoor...
Nouja deed...
Want ik kreeg net 5 minuten geleden te horen dat hij denkt dat hij verlieft is geworden op een meisje waar hij zaterdag mee gezoent heeft. En nu twijfelt hij of hij er verkering mee wil nemen of niet. Zit hier helemaal te huilen enzo Ik wou hem echt niet kwijt
Maarja, dat zijn de risico's van zo'n "open relatie"....
Reageren

Regels voor berichten