Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me bij Optima aan.
Hem vergeven is goed, ook voor jezelf, zodat je er "vrede" mee kunt hebben. Maar vergeet hem verder, neem niets meer met hem. En ga verder met je leven... Hij kan er nog zoveel spijt van hebben. En hij zal er vast iets van hebben geleerd. Maar dat mag hij laten zien in een eventuele volgende relatie. Bij jou heeft hij het verpest en dat is verdomd logisch! Meisje, ik denk dat deze brief ook wel als een opluchting komt. Dat hij iig niet boos op je is, en dat ie echt van je hield enzo. En ik zou dat ook niet vergeten als ik jou was. Maar ga verder met jouw leven! Sluit dit hoofdstuk af! En laat hem voor wat het is (geweest)... het is moeilijk, maar het is het beste! Heel veel sterkte en succes!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Pffft...lekker triest hoor, sorry.
![]()
|
Verwijderd
|
meissie,niet op die brief ingaan,je kunt zoals optima zegt het wel wel vergeven maar dit houdt altijd iets achter,geloof me.
als een jongen eenmaal begint met slaan dan blijft ie bezig en wordt het van kwaad tot erger. Het is misschien niet wat je wil horen maar het is gewoon zo. Sterkte meis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
als het één keer gebeurd is blijf je altijd in je achter hoofd houden dat het nog een keer kan gebeuren, dat is geen leven. Hij is je gewoon niet waard...probeer hem echt uit je hoofd te zetten! je kan zeker te weten een veel lievere vriend krijgen...
liefs Roosje
|
![]() |
Het zou idd niet goed zijn als je toch een relatie neemt en je gewoon bang voor je vriend bent. En sommige naiëve kindjes zouden zeggen:'ja mar dit is maar eenmalig.'
En ja ook al heeft ie nog zo veel spijt hij kan zelf niet beloven dat ie het niet nog en keer zal doen, als hij er één voor in staat was, is een tweede keer niet zo moeilijk meer. Ik sluit mijn advies bij de mensen hierboven aan, misschien kun je zelf nog een keer met hem praten, dan heb je het voor je eigen gevoel afgesloten, maar ga daarna verder zonder hem.....
||
Citaat:
Maar het is natuurlijk onwijs moeilijk. Ik word je geslagen door degene waar je zoveel van houdt en dan opeens doet hij weer super lief en heeft hij heel veel spijt. Daar raak je heel erg van in de war, maar kies voor jezelf hoe moeilijk dat ook is.
|
|