Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 16:40
stefanietje
stefanietje is offline
What the hell is going on??? wat doet hij mij allemaal aan....zoveel pijn en verdriet kan ik niet aan...

Vandaag kwam zijn moeder bij me langs, en ik kreeg een bos bloemen, en een brief die HIJ geschreven heeft. F. zal ik hem effe afkorten...

hier de brief (gedeeltes)

Lieve Stefanie,

Ik wil je zeggen dat het me erg veel spijt wat er is gebeurt.
Wat me ertoe heeft gezet om zo iets ergs bijje te doen weet ik niet, en het doet me erg veel pijn omdat ik het niet goed kan praten met woorden of wat dan ook.
IK weet dat ik de grootste klootzak ben die er bestaat en dat ik je niet waard was.
Zoveel plannen had ik voor ons samen, maar ik heb het allemaal verkloot.
We hadden het over samen wonen, en zelfs al over namen voor onze kindjes, en nog veel meer.
Ik voelde me onoverwinnelijk en de gelukkigste persoon op aarde als je bij me was.
Ik kon genieten van je mooie ogen, je lieve lach, je grapjes, en de gekke dingen die je soms deed.
Ik kan me nergens op straat vertonen zonder dat mensen me naroepen, daar heb je die eikel die zijn meisje in elkaar heeft geslagen.
Ik kan er niet van slapen, het enige wat ik doe is huilen, om wat ik jouw heb aangedaan.
Ik kan je nooit meer vasthouden, of samen goede tijden of top of the pops kijken en samen lachen om shakira met haar maffe gezing.
Ik kan met die gedachte niet verder leven, en ik wil ook niet verder leven met die gedachte.
Ik ben blij dat mijn moeder nu bij jouw is, en er ook niemand thuis is zodat niemand me kan tegen houden met iedereen te verlossen van F. Ik hou van je met heel mijn hart en ziel en zal dat ook blijven doen als mijn hart straks voor de laatste keer klopt.

heel veel liefs en bedankt voor de mooiste tijd van mijn leven.

F.

Deze brief komt lief over maar is het niet.
Het is aandachtvragerij.
Zijn moedre is gelijk naar huis gegaan en hem gaan zoeken. Ze heeft hem gevonden, en hij is van gedachten verandert.
Tuurlijk doet het me wat, als hij zegt dat het hem spijt.
Maar met hem verder leven zal ik nooit meer kunnen.

wat vinden jullie hiervan???
Oud 02-04-2002, 16:45
Optima
Optima is offline
je bent geen liefdadigheidsinstelling, kom voor jezelf op. Je kunt ook een jongen krijgen die veel om je egeft en je nooit zoiets aan zal doen. Je moet de rest van je leven met deze gebeurtenis leven, en dat drukt ene stempel op de relatie

hij had het niet mogen doen, heel simpel, en nu heeft hij het verpest.

Vergeef hem, maar vergeet hem
Oud 02-04-2002, 16:50
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Optima schreef:
je bent geen liefdadigheidsinstelling, kom voor jezelf op. Je kunt ook een jongen krijgen die veel om je egeft en je nooit zoiets aan zal doen. Je moet de rest van je leven met deze gebeurtenis leven, en dat drukt ene stempel op de relatie

dank je wel..dat is precies wat iedereen vertelt, en zegt tegen mij.
Ik voel het zelf ook zo.

Oud 02-04-2002, 16:52
Verwijderd
Ik sluit me bij Optima aan.
Hem vergeven is goed, ook voor jezelf, zodat je er "vrede" mee kunt hebben. Maar vergeet hem verder, neem niets meer met hem. En ga verder met je leven...

Hij kan er nog zoveel spijt van hebben. En hij zal er vast iets van hebben geleerd. Maar dat mag hij laten zien in een eventuele volgende relatie. Bij jou heeft hij het verpest en dat is verdomd logisch!

Meisje, ik denk dat deze brief ook wel als een opluchting komt. Dat hij iig niet boos op je is, en dat ie echt van je hield enzo. En ik zou dat ook niet vergeten als ik jou was. Maar ga verder met jouw leven! Sluit dit hoofdstuk af! En laat hem voor wat het is (geweest)...

het is moeilijk, maar het is het beste! Heel veel sterkte en succes!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:54
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik sluit me bij Optima aan.
Hem vergeven is goed, ook voor jezelf, zodat je er "vrede" mee kunt hebben. Maar vergeet hem verder, neem niets meer met hem. En ga verder met je leven...

Hij kan er nog zoveel spijt van hebben. En hij zal er vast iets van hebben geleerd. Maar dat mag hij laten zien in een eventuele volgende relatie. Bij jou heeft hij het verpest en dat is verdomd logisch!

Meisje, ik denk dat deze brief ook wel als een opluchting komt. Dat hij iig niet boos op je is, en dat ie echt van je hield enzo. En ik zou dat ook niet vergeten als ik jou was. Maar ga verder met jouw leven! Sluit dit hoofdstuk af! En laat hem voor wat het is (geweest)...

het is moeilijk, maar het is het beste! Heel veel sterkte en succes!!

snik...jullie zijn zo lief...
Oud 02-04-2002, 16:55
Aurora
Aurora is offline
Pffft...lekker triest hoor, sorry. Had hij maar moeten bedenken voor hij je sloeg..en dat gezever over dattie een eind aan zn leven gaat maken is wel erg zielig. Maar ik las dat je niet van plan bent hem terug te nemen. Goedzo. In dit soort gevallen meot je altijd voor jezelf kiezen. Take care.
Oud 02-04-2002, 16:59
Verwijderd
meissie,niet op die brief ingaan,je kunt zoals optima zegt het wel wel vergeven maar dit houdt altijd iets achter,geloof me.

als een jongen eenmaal begint met slaan dan blijft ie bezig en wordt het van kwaad tot erger.

Het is misschien niet wat je wil horen maar het is gewoon zo.

Sterkte meis
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:01
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
meissie,niet op die brief ingaan,je kunt zoals optima zegt het wel wel vergeven maar dit houdt altijd iets achter,geloof me.

als een jongen eenmaal begint met slaan dan blijft ie bezig en wordt het van kwaad tot erger.

Het is misschien niet wat je wil horen maar het is gewoon zo.

Sterkte meis
dit is juist wel wat ik horen wil..
Oud 02-04-2002, 17:36
~Roosje~
~Roosje~ is offline
als het één keer gebeurd is blijf je altijd in je achter hoofd houden dat het nog een keer kan gebeuren, dat is geen leven. Hij is je gewoon niet waard...probeer hem echt uit je hoofd te zetten! je kan zeker te weten een veel lievere vriend krijgen...
liefs Roosje
Oud 02-04-2002, 19:12
apart persoontje
apart persoontje is offline
Het zou idd niet goed zijn als je toch een relatie neemt en je gewoon bang voor je vriend bent. En sommige naiëve kindjes zouden zeggen:'ja mar dit is maar eenmalig.'
En ja ook al heeft ie nog zo veel spijt hij kan zelf niet beloven dat ie het niet nog en keer zal doen, als hij er één voor in staat was, is een tweede keer niet zo moeilijk meer.
Ik sluit mijn advies bij de mensen hierboven aan, misschien kun je zelf nog een keer met hem praten, dan heb je het voor je eigen gevoel afgesloten, maar ga daarna verder zonder hem.....
Oud 02-04-2002, 19:47
marlies
marlies is offline
Citaat:
Optima schreef:

Goed gezegd. Het is gebeurt en ook al belooft hij ook zoveel, hij heeft het gedaan dus wie zegt dat hij het niet nog een keer doet?
Maar het is natuurlijk onwijs moeilijk. Ik word je geslagen door degene waar je zoveel van houdt en dan opeens doet hij weer super lief en heeft hij heel veel spijt. Daar raak je heel erg van in de war, maar kies voor jezelf hoe moeilijk dat ook is.
Oud 02-04-2002, 21:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
laat die relschopper lekker links liggen.
Oud 02-04-2002, 21:56
lake bodom
lake bodom is offline
ja laat hem linksliggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten