Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan moet de pubertijd toch al min of meer op zijn einde lopen hoor. En normaal? Boh, als je tegen iedereen liegt lijkt me dat eerder een ernstig probleem en volkomen abnormaal. Eerder werk voor een psychiater dan voor ons, stelletje onwetenden. Maar hoe krijg je haar daar in godsnaam, dat is de grote vraag... We kunnen hier wel hard ons best doen en allerhande theorietjes uitvinden, bijvoorbeeld: -speel het keihard, vertel je zus dat je contact opneemt met iedereen waartegen ze gelogen heeft en dat je hen alles vertelt, tenzij ze naar een psychiater gaat. Maar dan kan het ook nog verder escaleren, of ze zegt gewoon dat ze gaat en ze gaat niet (wat wel in haar aard lijkt te liggen). Maar zoals al eerder gezegd, ik weet het niet en de kans lijkt me klein dat in dit topic een oplossing opduikt. Ik zou het er eerder met je moeder over hebben dan met ons.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het meesleuren naar een psycholoog vind ik btw weer een taak voor de ouders, niet voor een zusje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat namelijk niet... af en toe is een beetje controle helemaal niet verkeerd. ik zou het namelijk niet erg vinden als iemand dat bij mij zou doen? wat heb je te verbergen? als je zusje zwaar in de psychologische problemen zit, die indruk krijg ik wel, dan mot je ze gwoon helpen. praat er met je ouders over? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Psychologie |
Mijn zusjes Verwijderd | 15 | 05-12-2004 19:54 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 | |
ARTistiek |
~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~ Anne | 12 | 27-04-2002 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hey lief zusje (Voor Eend) Andora | 3 | 06-02-2002 16:06 |