Dat zijn er drie... Niet op volgorde:
- Albert Heijn: gewoon een fijne winkel, hebben veel, veel A-merken en luxe artikelen (daar versta ik dingen als vleesvervangers, dat 'zelfgeperste sap' ed onder), maar is duur (hoewel ze tegenwoordig wel vrij veel aanbiedingen hebben), nadeel is wel dat het er vrijwel altijd druk is en je dus lang in de rij moet staan.
- Bas van der Heijden: fijne winkel, hebben vooral de 'basisdingen', over het algemeen goedkoop, ook veel B-merken, soms ook leuke/handige andere aanbiedingen. Bas in de stad heeft geen banden na de kassa, dat is irritant, maar de Bas hier gelukkig wel (alleen komen hier beetje vreemde mensen, maar goed).
- Nettomarkt: enorm grote winkel, hebben vrijwel alles (alleen te weinig suikervrije zuivel

), groot Zonnaturaschap (!), veel verschillende suikervrije jams, maar is de laatste tijd veel duurder geworden... En er zijn altijd veel kassa's open, je staat eigenlijk nooit langer dan twee minuten in de rij.

En wat ook handig is: er zitten nog een hele zooi andere winkels onder hetzelfde dak.
Ik stem geloof ik maar op de AH, al ga ik eigenlijk altijd naar de Bas voor de 'gewone boodschappen' en één keer in de zoveel tijd naar de Nettomarkt voor bv. jam en dan zo nu en dan naar de AH als ik er in de buurt ben of daar dingen van nodig heb (vleesvervangers, sap, enz.).