Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als jullie op hetzelfde denkniveau zitten en goed met elkaar kunnen praten over alles...is het toch goed? (ik ga niet meer met schoolniveau's als voorbeeld gooien want dan krijg ik weer gezeik, net zoals in dit topic, waar ik per ongeluk schoolniveau's gebruikte als indicatie van het denkniveau ![]() Want het kan natuurlijk zijn dat ie helemaal geen zin had in school, maar het eigenlijk wel kan! Zolang jullie gelukkig zijn... dan is alles toch goed ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 22:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, hou toch op, en ga iemand anders vervelen... Argh. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo, onze plaatselijke relatiedeskundige heeft gesproken. Ik vind persoonlijk dat niveau er niet toe doet. Het gaat er toch uiteindelijk toch om hoeveel je om elkaar geeft i.v.p. van samen wiskundepuzzels oplossen ofzo ????
||
Citaat:
Het kan ook een probleem worden als je verschillende interesses hebt... Maar het moet op zich wel kunnen, maar je moet er allebei voor open staan...
|
![]() |
hmm
kheb 1keer een vriend gehad die op het mbo zat, na 4mavo (hij was 2x blijven zitten) , en dat lukte totaal niet. hij interesseerde zich voor hele andere dingen, snapte veel niet, was gewoon heel simpel van geest nu hebbik een vriend die net alssik oppet gymnasium zit, en dat gaat gewoon veel ebter. zelfde denk niveau
|
![]() |
[QUOTE]~Dark Voice~ schreef:
[B] Nou het komt niet dagelijks voor nee... Maar als jullie op hetzelfde denkniveau zitten en goed met elkaar kunnen praten over alles...is het toch goed? (ik ga niet meer met schoolniveau's als voorbeeld gooien want dan krijg ik weer gezeik, net zoals in dit topic, waar ik per ongeluk schoolniveau's gebruikte als indicatie van het denkniveau ![]() Want het kan natuurlijk zijn dat ie helemaal geen zin had in school, maar het eigenlijk wel kan! Zolang jullie gelukkig zijn... dan is alles toch goed ![]() ![]() hahahaha......................
||
Citaat:
En tja. Als je het geen probleem vind dat je parter tien treden lager staat op de denkladder, dan moet je dat helemaal zelf weten. Tis voor elke persoon verschillend, maar ik zou niet iets willen hebben met een meisje van een veel lager niveau. Dat werkt voor mij niet (been there, done that, got the T-shirt). |
![]() |
|
![]() |
als jullie gelukkig zijn, geweldig toch?! luister niet teveel naar andere het is toch jou leven, kan wel fout gaan door totaal andere levensstijl: hij werken, jij naar school is toch heel anders. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar je snapt vast wel wat ik bedoel, je zit dan gewoon niet zo op 1 lijn!
liefs Roos
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het jou niet stoort is dat natuurlijk prima, maar ik zou het niet kunnen. Ik zou me mateloos gaan ergeren als ik een relatie zou hebben met één of andere ongeschoolde fulltime kassatroel oid. Bovendien moeten mijn kinderen ook intelligent worden, dus moet ik ze wel verwekken bij iemand met hetzelfde niveau als ik (dan worden ze ook vreselijk arrogant, maar dat maakt niet uit).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
schoolniveau boeit geen ruk intelligentie mwah iedereen doet alsof dit nooit voor komt maar iedere relatie is anders en verschillen in intelligentie is zo normaal als wat sommigen mensen zoeken anderen dingen in een relatie er zijn geen regels voor relaties hoor mensen die DENKEN dat de punten waarop zij een relatie baseren de juiste zijn zijn naief bezig, sorry maar het verschilt allemaal per persoon
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn probleem, ook al wordt het nu beter. Ik ben redelijk intelligent, heb de HAVO zonder moeite gedaan en volg nu een HBO opleiding zonder al te veel moeite. Maar toch: doordat mijn interessegebied beperkt is / was (zowat enkel computers), kan / kon ik moeilijk met mensen omgaan. Elke keer als er een onderwerp aangesneden werd (uit het nieuws, of iets cultureels dat 'in' was), stond ik er als een stomme aap bij .. simpelweg omdat ik niet wist waarover het ging. Daar helpt mijn IQ me ook niet bij. Wat de abt dus meer bedoelt: iemand met een hoge opleiding zal eerder van een bepaalde aanwezige kennis uitgaan dan een ander, en mogelijkerwijs teleurgesteld zijn als deze niet aanwezig is. Op den duur is dat namelijk erg vervelend, als je niet met elkaar kunt praten. Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 15:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-ik heb MAVO gedaan -zij doet VWO en het gaat al meer dan 7 maanden goed. Dus ik denk dat het niet met je schoolniveau te maken heeft.
|
nouja, ik wil wel een jongen die ambitie heeft, en dezelfde idealen als ik
ik zeg eerlijk dat ik uberhaupt nooit op iemand van vbo of mavo in aanraking zou komen. Doodsimpel omdat ikzelf een bepaalde houding heb die afschrik
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou ik deed vwo, m'n vriendje mavo. Niet zo'n groot verschil, maar toch.
Ik vond het soms wel eens lastig... samen triviant spelen zat er meestal al niet in.. maar goed, niet dat het zo veel uitmaakt, maar soms zijn er dan van die kleine dingetjes waar je je aan kunt ergeren en die kunnen dan net de beruchte druppel zijn.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik vind dat het wel kan! natuurlijk, why the hell not! en als 't niet goed loopt kom je daar snel genoeg achter lijkt me..
||
Citaat:
![]()
|
ik zou het denk ik niet kunnen
Ik vind een belangrijk deel van een relatie dat ik met die persoon gewoon goed kan praten. DAt is voor mij misschien wel het belangrijkste. Daarom vind ik het belangrijk dat een jongen mij begrijpt in alles wat ik doe, en dat ik met hem over alles kan praten. Zelfs over het journaal om wat te noemen. Dus : ik vind het belangrijk dat een jongen een beetje goede opleiding volgt. Ook vanwege mijn toekomst visie. Ik ga nog minstens 4 jaar studeren, ook dat moet een jognen begrijpen enz enz
||
Citaat:
|
![]() |
|
|