Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en niet te hard gillen enzo, heel vervelend, maar dat merk je nog wel als je in de 6e zit
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal met je eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toen ik brugger werd was bij ons alles nog onschuldig. Wij deden juist expres de dingen die we volgens onze broers en zussen niet moesten doen als je niet getreiterd wilde worden door ouderejaars. En toch hebben we nooit last van hen gehad ![]()
||
Citaat:
* alle bruggers bij elkaar * havo/vwo 2,3 bij elkaar * havo/vwo 4,5,6 bij elkaar * vmbo 2,3,4 bij elkaar * vmbo/lwoo oid bij elkaar enz. =) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me totaal niet herinneren dat er bij ons ooit iets door gefrustreerde ouderejaars gedaan werd.. niet toen ik zelf brugger was en ook niet toen ik ouder was. En d'r liepen wel genoeg irritante mensen bij ons op school, dus daar lag het niet aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Knoop je rugzak wel hoog op je rug. Het mag er volgens sommigen dan wel kneuzig uitzien, maar het is stukken beter voor je rug (zeker als er zo'n 8 kg aan boeken inzit). Het lijkt mij dat dat laatste op lange termijn veel meer voordeel biedt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Idem dito met gymspullen. ![]()
||
Citaat:
![]() maare ja , ach let niet op de tips, kijk een beetje rond en wees jezelf gewoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, mijn moeder heeft dat ook weleens gedaan geloof ik.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij vond ik het altijd juist lullig dat mijn moeder m'n brood/gymspullen niet kwam brengen als ik het vergeten was...'t is vervelend om de hele dag zonder eten door te moeten brengen of blokuren gym bij 6V te krijgen als brugklasser (maar goed, ik vergat het dus gewoon niet ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #11 jennlalafer | 242 | 21-01-2020 14:30 |