Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan geef ik het goede voorbeeld wel weer 1. Plastische chirurgie vind ik wel of niet oke, afhankelijk van waarvoor het gebruikt wordt. Mensen die betrokken zijn bij ernstige ongelukken, daardoor brandwonden opgelopen hebben oid of om andere redenen gewoon eigenlijk afzichtelijk zijn, ik pleit dan zelfs voor vergoeding door het ziekenfonds van plastische chirurgie. Iemand die lijd onde rernstige afwijkingen in het gezicht kan een baan wel vergeten. Is dus eigenlijk toekomstloos en kan daar niets aan doen. Kom jij bij de plastisch chirurg met je C cupje en wil je er een dubbel F van laten maken dan vind ik het gewoon zielig. Niemand is perfect, en van plastisch chirurgie wordt je dat ook niet, live with it en spaar je geld op voor iets belangrijks. 2. In zekere zin denk ik wel. Maar hoe en wat ed weet ik niet zo goed. Denk dat het te maken heeft met het idee van God heeft gewild dat je er zo uit ziet, dus dat mag je niet veranderen.
||
Citaat:
Maargoed. 1) Ik heb er niks op tegen. 2) Dat moet je niet aan een niet-gelovige maar een gelovige vragen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 16:12. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Gespleten Geest schreef op 30-10-2004 @ 19:18 :
[B]1) Wat vind je van plastische chirurgie? -Als restauratie na een ongeluk: Prima. -Omdat mensen lelijk zijn: Irritant, want zo worden lelijke mensen minder lelijk gemaakt waardoor ze makkelijker een partner vinden en kinderen krijgen, omdat er genetisch niets verandert is zullen die kinderen ook lelijk zijn, zo komen we dus nooit van de lelijke mensen af. lekker oppervlakkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik ben het volkomen met AngelLena eens over vraag 1, en vraag 2.. Tsjah, net als de meeste anderen tast ik een beetje in het duister, dit kun je beter aan een gelovige vragen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. wat een stomme vraag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |