![]() |
||
![]() |
link:
http://noorderlicht.vpro.nl/wetensch...57491+18954043 fragment: Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zeg over de vpro wat je wil, leuke grappen verzinnen kunnen ze. ![]() (mijn mening over het bestaan van deze ruimtepoort mag duidelijk zijn ![]()
||
Citaat:
![]() (hoewel ik toegeef dat mijn galactisch redelijk roestig is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aandacht trekken zou, zoals in het artikel staat, bijvoorbeeld kunnen door iets met priemgetallen te doen: AGGAGAGAAAGAGAAAGAGAAAGAAAAAGA bijvoorbeeld, of AAGGGAAAAAGGGGGGGAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGG. Maar voordat je iets over kunt brengen moet je de taal waarin je wilt spreken duidelijk te krijgen, voordat je kunt gaan communiceren. Ideeën? |
![]() |
||
Citaat:
In welke taal het het geschreven zou zijn is irrelevant, aan ons de opgave om de code te kraken.. Als zal dat erg moeilijk zijn als het om een onbekende taal gaat. Het is zelfs mogelijk dat deze aliens hele andere taal structuren hebben.. maaruh, erg geloofwaardig vind ik het niet. Al is het maar omdat de code gedurende de lange tijd waar het hier om zou gaan onherstelbaar beschadigt raakt en door elkaar gegooid wordt (mutatie en crossingover processen) duss maar stond dit echt in nature dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over die kippen met overeenkomstig materiaal: nou en? Zolangs DNA uniek is. Maar goed, het klinkt sowieso wat onwaarschijnlijk. Ik zou als alien niet een boodschap stoppen in iets wat een vrije wil heeft (of wat er tot nu toe op lijkt). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(ik heb het gevoel dat ik deze tekst van iemand geript heb, pls niet boos op me worden, alleen weet niet van wie of waar)
||
Citaat:
![]() Volgens mij wel dus, zo lang je ze maar betaalt en niet met zwepen mept als ze een keertje ziek zijn.
|
![]() |
|
|