Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik draai Raganrok Online, private server hier ![]() ennuh, ik heb die configuratie van die router al helemaal doorgespit, maar ik kan alleen vinden hoe ik mensen doorlink op bepaalde poorten van internet naar mijn netwerk, maar niet van mijn netwerk naar internet... Dus iedereen kan wel op mijn webserver ( http://naturezforce.gotdns.com ) maar ik kan er zelf niet op, tenminste niet door mijn internet ip in te tikken, want dan krijg ik dus weer die configuratie van die router |
![]() |
|
![]() |
En hier vind je lijst van vrij toegankelijke proxy servers.
Verder moet je inderdaad de juisten poort(en) doorverbinden (forwarden) naar je server, of je zet je server gewoon in de zogenaamde Demilitarized Zone (dmz). Zorg er dan WEL voor dat je server een fatsoenlijke firewall heeft, want in de dmz is je computer geheel onbeschermd van de 'buitenwereld'. Je gameserver, net als je website, zul je niet kunnen zien vanuit de locatie waar je server staat. Hoe dat precies zit weet ik ook niet, maar ik heb hier ook een webserver en twee gameservers draaien, en die zijn niet zichtbaar vanuit mijn locatie. Maar zoals phoxetis al zei kun je je eigen website zien door het interne IP van je server in te geven (bijv. 192.168.0.123) of je maakt gebruik van een proxy. |
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij wil jij alleen weten hoe je van jouw PC naar jouw webserver binnen hetzelfde netwerk gaat. Dat doe je gewoon door het interne IP-adres van die webserver in te typen.
|
|