Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had zowiezo geen behoefte meer aan contact met bepaalde personen hoor, daar niet van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zeg nooit nooit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik quote jouw idd, maar bedoelde daarmee IEDEREEN die Sarah quotte. Mijn mening is, is dat je dat nooit van tevoren kan zeggen en dat er wel degelijk situaties zijn waarbij dat gebeurd. Of het je nou overkomt of niet. OM dat uit te sluiten is gewoon domweg naief. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel goed, vooral blijven zeggen! Het is mooi om te lezen hoe je nog gelooft in de goedheid van mensen en dat ze niet uit pure egoistische overwegingen jouw het geluk af en toe niet gunnen. Ik vraag me af of het andersom ook zou gelden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn zusje zit nu in zo'n situatie. haar vriendinnen vroegen het eens voor de grap wie ze zou kiezen, hun of haar vriendje. Ik zei toen tegen haar: Als het echt vriendinnen van je zijn, zullen ze je nooit om zo'n keuze vragen. En dat kan je ook gewoon zeggen vind ik. Dan lijkt t misschien wel alsof je op dat moment voor de ander kiest, maar het wordt je dan in feite ook opgelegd.
||
Citaat:
dat heb ik na lang nadenken ook gedaan. ik vond het niet kunnen dat hij zoiets van mij vroeg, dus koos ik 'automatisch' niet voor hem. al weet ik dat dat verkeerd was, voor hem kiezen zou ook verkeerd zijn geweest.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
in dubio! shellsign | 53 | 03-08-2006 15:29 | |
Liefde & Relatie |
ex Verwijderd | 8 | 27-02-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen? Spray rebel | 52 | 08-10-2004 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |