Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 12:31
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik heb eg geen id waardoor het komt. Maar de laatste tijd heb ik echt zo'n honger. Ik eet echt voor drie lijkt het wel. Normaal eet ik ook gewoon nouja niet zo veel. Maar nu heb ik echt steeds honger. Waar zou dit door kunne komen??
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:33
Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. doe je meer.. sporten of zo? Ben je aan het groeien? (ben je zwanger? )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:36
deringmeester
deringmeester is offline
nou, ik kan me ook kwijt eten hoor, ik ben 21 ben 1.83 en ben weer 2 kilo afgevallen ECHT KUT ik weeg nu 66 kilo!! en mun ouders beginne zich zorgen te maken. moet ik da ook doen??
Oud 25-11-2004, 12:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 25-11-2004 @ 13:36 :
nou, ik kan me ook kwijt eten hoor, ik ben 21 ben 1.83 en ben weer 2 kilo afgevallen ECHT KUT ik weeg nu 66 kilo!! en mun ouders beginne zich zorgen te maken. moet ik da ook doen??
Euh.. ik zie niet helemaal in wat dit met het topic te maken heeft. Maar wat je moet doen is genoeg en gezond eten maar wel een beetje vettig en met veel koolhydraten. Pasta bijv. (stoppen met roken, als je dat doet, wil ook nog wel helpen.. stoppen met stressen, als je dat doet, ook.. etc )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:43
Verwijderd
Ik heb hetzelfde...

Slik je de pil?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:59
Miracle
Miracle is offline
Dat het opeens verandert is wal apart natuurlijk.

Wat ik heb, is als ik 's ochtends ontbijt en tegen 10/11 uur weer iets eet, dan blijf ik ook de hele dag honger houden. Dan moet ik echt om de zoveel uur iets eten. Als ik pas rond een uur of 1 begin met eten dan is dat veel minder. Maar nu is sowieso m'n ritme dat ik om 10/11 uur wat eet, dus dan krijg ik ook automatisch honger.

Weet iemand of het normaal is dat je meer gaat eten als je ziek aan het worden bent? Vanochtend had ik drie broodjes gekocht bij de supermarkt bij school. Ik was van plan om er één of twee te eten en de rest mee naar huis te nemen, maar uiteindeiljk heb ik ze alledrie opgegeten. Dat heb ik normaal echt nooit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:06
vedetje
vedetje is offline
Een tekort aan zonlicht?
Zon zorgt ervoor dat de productie van melatonine (hormoon dat zorgt voor gevoel van moe zijn) vertraagd wordt, in de winter wordt dit dus rapper geproduceerd. En melatonine heeft effect op de productie van een ander hormoon, dat uit koolhydraten bestaat, dus wil je meer gaan eten...

Heb je dit ook in de zomer?
Oud 25-11-2004, 16:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Heb ik ook, altijd namelijk. Ik zorg altijd dat ik landoogst-koeken of sultana's bij me heb, voor het geval dat ik honger begin te krijgen. Dus tussen bijna elke les eet ik wel iets. Vijf a zes boterhammen op een dag, en een flink bord vol bij het avondeten.

Ik heb geen idee hoe dat bij mij komt. Maar ik val soms opeens plotseling 1 kilo af, ben volgens mij ook te licht. (57 kg, ben 1.80) Ook eet ik om de dag een eitje en koolhydraathoudende dingen en gezonde vetten enzo. Maar het schiet echt niet op. Ik vind het niet, word er niet dik van. Kan dus gerust af en toe een broodje kroket eten of patatjes, ik merk het niet.

Maar misschien ben je meer gaan sporten, of heb je het druk?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:33
Verwijderd
Eet je wel regelmatig en dan ook niet te weinig? Dus drie keer per dag een goede maaltijd en drie keer per dag een gezond en vullend tussendoortje?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:04
robertoo
robertoo is offline
ik ben dan wel geen vrouw ( omdat de rest die heeft gereplyd dat wel is ) maar heb je al is gedacht aan een lintworm, of spastische darm? spastische darm kan je gewoon nooit gemerkt hebben en ineens last van krijgen door stress enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:15
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Misschien heb je wormen in je buik die alles opeten ofzo. Of ligt het aan wat je eet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:15
Cookie
Cookie is offline
tipje dat ff werkt;

beschuit eten met een glas water erachteraan...dan zwelt die beschuit op in je maag en dan zit je maag vol...
Oud 28-11-2004, 20:46
11568
11568 is offline
Oh dat heb ik ook. Althans, honger. Niet zo dat mijn maag er van knort maar ik heb altijd zin om te eten. En als ik vol zit is dat gevoel binnen 10 minuten weg. Maar als ik weer in een rook-periode zit dan gaat mijn hele hongergevoel weg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten