Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 22:14
mobie
mobie is offline
GLASGOW - De beslissing van de Engelse voetbalbond om Celtic en de Rangers toch niet toe te laten tot de Premier League zet kwaad bloed bij de clubs uit Glasgow. Het bestuur van Celtic is vastbesloten.

"Zonder ons stelt de Schotse competitie niets voor. De andere teams willen alleen ons geld. Dat zullen ze vanaf volgend jaar niet meer krijgen. We gaan onze supporters vragen onze uitwedstrijden niet meer bij te wonen."

bron:
http://hetnieuwsblad.clickx.be/sport...4-27DD2C7E5794

Dat vind ik dus dikke zever eh!
Oud 21-05-2002, 00:24
scara
scara is offline
Eigenlijk hebben ze wel een beetje gelijk. Maar het zou oneerlijk zijn tegenover die andere ploegjes.
Oud 21-05-2002, 08:13
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Dat is gewoon pure afzetterij! Ik snap best dat ze wat anders willen dan die competitie, maar doe dat dan niet op zo'n manier. Is ook niet goed voor hun zelf. Nu zat de FA nog te twijfelen over het voorstel en was het er misschien in de toekomst nog van gekomen, maar ik denk dat de FA de "Old Firm" nu wel zat is...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Celtic zou dus in Engeland willen gaan spelen? Dus zoals BV een Belgische topper in Nederland gaat spelen.

Het is een feit dat Celtic de laatste tijd alles (?) wint in Schotland, maar dan is het de zaak van de andere clubs om de achterstand bij te werken.

Het is wel langs een kant te begrijpen van Celtic, op deze manier kunnen ze geen topclub blijven. Spelers blijven niet gemotiveerd, enz.
Maar om nu te gaan boycotten, met hun supporters niet meer mee te nemen, dat gaat nogal richting onzin.

owja, wie besliste dat men er niet bij mag?
Oud 22-05-2002, 15:53
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ook de Rangers willen de stap maken. Volgens mij was de FA(of in ieder geval 1 of andere bond daar in Engeland) ertegen. En de Fifa/Uefa natuurlijk, want in feite is het niet veel anders dan het plan van Van Raay voor de Bene-liga en die mocht ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:14
Firebolt
Firebolt is offline
Het is de ENGELSE competitie, daar kunnen toch niet 2 SCHOTSE clubs in?

Dan kenne ze het beter de Britse competitie noemen...
Oud 22-05-2002, 23:15
mobie
mobie is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Het is de ENGELSE competitie, daar kunnen toch niet 2 SCHOTSE clubs in?

Dan kenne ze het beter de Britse competitie noemen...
Tis een heel aparte situatie in Gr Britt. Wales, Engeland,... zijn niet echt 'landen', groot Brittanië is het land. Met die gedachte wilden Celtic en de Rangers dus meedoen aan de Engelse competitie. Tzou een beetje vergelijkbaar zijn met Vlaanderen en Wallonië in België. Nog niet zo lang geleden heeft één of andere vlaamse minister dacht ik, nog met het idee van een Vlaamse nationale ploeg gespeeld.
Vind het persoonlijk allemaal dikke bulshit!
Reageren

Regels voor berichten