Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 18:54
Dott
Dott is offline
Mijn ex en ik zijn nu zo'n 3 maand uit elkaar na een relatie van 7 maand, en we hebben alle2 iemand anders, en ik ben heel gelukkig met mn huidige vriend, maar mijn ex is veranderd.. de jongen die ik kende bestata naah mijn gevoel neit meer, maar hij verw8 wel dat ik niet veranderd ben

hij hefet zich klemgezopen vanmiddag, okee zijn zaak.. maah dit is niet de 1e keer en ik maak me best zorgen, ik zei tegen hem op msn van je bent veranderd ik heb het gevoel dat ik je niet meer ken, zegt ie tja dat kan, zeg ik en dat is niet mijn schuld.. zegt ie net zo hard.. boejuh, toen zei ik van als je er zo over denkt moet je eht zelf wete, maah dan ga ik mijn tijd er ook nie meer aan verspillen om jouw vriendin te zijn, ik heb hem geblokt en verwijderd..

Belt hij op naar mn huitelefoon, ik neem niet op neemt mn moeder op, die krijg ik met veel pijn en moeite zo ver dat ik neit met hem hoef te praten, nu bestookt hij me met smsjes en belt ie naar mn mobiel, die inmiddels dus uit staat...
Ik voel me nu echt kut.. wat moet ik nou???
Oud 29-11-2004, 18:57
Sitia
Sitia is offline
Kun je niet met hem praten, en hem gewoon vertellen dat je niks meer van hem wilt horen, en vooral niet als hij zich zo opstelt? Jullie zijn toch 7 maanden met elkaar gegaan, dus ik neem aan dat je wel een beetje met elkaar kunt praten.
Oud 29-11-2004, 18:57
Marcade
Marcade is offline
Een grote bak ijs eten en een huilfilm kijken, eventueel met vriendinnen? Want voor de rest heb je geloof ik niks 'fouts' of schokkends gedaan waarvoor je je schuldig hoeft te voelen en vind ik 't redelijk goed gedaan hoe je gehandeld hebt. Zo te horen heb je gewoon geen behoefte meer aan contact met hem op de manier zoals 't ging. Dat kan gewoon gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:59
Dott
Dott is offline
Citaat:
Sitia schreef op 29-11-2004 @ 19:57 :
Kun je niet met hem praten, en hem gewoon vertellen dat je niks meer van hem wilt horen, en vooral niet als hij zich zo opstelt? Jullie zijn toch 7 maanden met elkaar gegaan, dus ik neem aan dat je wel een beetje met elkaar kunt praten.
dat is het hem juist, die gene die hij was toen we nog wat hadden, die persoon bestaat geloof ik niet meer
Oud 29-11-2004, 19:51
Bo
Bo is offline
Ten eerste moet je eens normaal nederlands leren. Dat maakt je verhaal wat leesbaarder.

Ten tweede weet je niet waarom hij zich zo gedraagt, en door hem te blocken en te negeren geef je hem niet de kans het uit te leggen. Je bent niet echt geduldig met hem. En dat je je moeder laat zeggen dat je niet thuis bent komt ook enigzins onvolwassen over.

Neem gewoon die telefoon op en praat met hem. Met een beetje geluk stopt hij daarna met stalken..
Oud 29-11-2004, 21:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Bo schreef op 29-11-2004 @ 20:51 :
Ten eerste moet je eens normaal nederlands leren. Dat maakt je verhaal wat leesbaarder.

Ten tweede weet je niet waarom hij zich zo gedraagt, en door hem te blocken en te negeren geef je hem niet de kans het uit te leggen. Je bent niet echt geduldig met hem. En dat je je moeder laat zeggen dat je niet thuis bent komt ook enigzins onvolwassen over.

Neem gewoon die telefoon op en praat met hem. Met een beetje geluk stopt hij daarna met stalken..
ten 1e.. ik weet dat ik slecht typ als ik snel typ.. sorry als jij je er aan ergert..

ik heb mn moeder niet laten zegge dat ik niet thuis was, ze kwam boven om me de telefoon te geven en toen zei ik tegen haar dat ik niet met hem wilde praten, en je kunt wel zeggen dat ik niet geduldig ben en misschien heb je ook wel gelijk, maar ik ken mezelf ook goed genoeg om te weten dat ik me daarna alleen maar rotter voel..

toch bedankt verder
Oud 29-11-2004, 21:42
Anaïs
Anaïs is offline
de aanhouder wint
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:59
Bo
Bo is offline
Hm bedoelde het niet zo bot als het mogelijk over kwam, maar goed. Zolang jij hem blijft negeren, blijft hij jou lastig vallen. Blijkbaar heeft hij iets op zijn hart.

Om die reden zou ik toch een keer opnemen.. Óf om naar hem te luisteren, óf om hem duidelijk te maken dat hij je niet meer moet lastig vallen. De andere optie is hem negeren tot in den eeuwigheid.

Succes verder.
Oud 30-11-2004, 07:46
Dott
Dott is offline
Bedankt allemaal.. nog meer tips??
Oud 30-11-2004, 08:14
ilse
ilse is offline
ik zou toch even met hem praten aan de telefoon en het hem dan echt duidelijk maken dat je hem niet hoeft te spreken als hij zo doet. dat hij dan gewoon de boom in kan. anders hou je dit soort dingen en je kan er in een keer van af zijn.

(misschien)
Oud 30-11-2004, 13:25
blupp
blupp is offline
Een paar jaar terug zou ik ook zo gedaan hebben, je wilt wat duidelijk maken maar je hebt moeite om je open te stellen voor je ex om wat voor rede dan ook, meestal is er geen vertrouwen meer ofzo.
Enige oplossing om er vanaf te komen is een keer naar em luisteren...de hele tijd niet opnemen enzo is een beetje kinderachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten