Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het feit dat je vanochtend spijt had dat je je de afgelopen nacht hebt gesneden geeft aan dat je zelf ook het liefste van het snijden af wilt, een reden te meer om hulp te zoeken, eventueel met behulp van je huisarts. Snijden lost immers geen problemen op, maar veroorzaakt alleen nieuwe problemen. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
ik heb zelf ook gesneden, maar doe het nu al een tijdje niet meer.
de drang is er nog steeds, vooral als ik me alleen voel word de drang steeds groter, vooral de laatste tijd. meestal ga ik tekenen of muziek luisteren of schrijven of naar buiten, een stuk lopen en alles op een rijtje zetten. soms lukt het niet om niet te snijden, dan heb ik er later weer spijt van. mijn ouders weten dat ik het gedaan heb maar niet dat ik het soms nog doe. je kan me mailen als je wil, zou k leuk vinden ![]()
||
Citaat:
|
heel erg bekend..
ik heb heel veel moeite gehad er vanaf te komen maar het is me gelukt. ik hen nu af en toe ook dat als het even niet goed gaat, of ookal als het wel goed gaat dat ik heel erg de neiging heb het te doen.. wat mij tegen houd is mijn belofte.. ik heb heel goed met een vriendin hier over gesproken en zij heeft me er van af proberen te helpen. op een gegeven moment heb ik de belofte gemaakt het niet te doen en als ik het wel bijna wou doen moest ik meteen bellen.. en dat heeft heel erg geholpen. laatst had ik het nog en ik belde haar op en zij heeft het uit me hoofd weten te praten. en ik ben iemand die er een hekel aan heeft om beloftes te verbreken dus ik doe heel erg me best haar niet teleur te stellen. als ik de neiging heb te snijden zorg ik er zo snel mogelijk voor dat ik onder de mensen kom want als ik alleen ga zitten weet ik dat ik veel meer kans heb dat er strax een mes in mijn armen zit.. ik ga naar beneden, televisie kijken of ik bel wat vrienden op om wat te doen, of ik g gewoon even bij ze langs... dat helpt mij heel erg.. ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je wil mag je me altijd mailen: me_da_diva@hotmail.com sterkte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |