Ik heb 6 oktober 2002 2 jaar verkering (Het is een tijdje geleden twee maanden uitgeweest, maar we zijn weer bij elkaar), met een hele lieve jongen.
Twee zomers terug had ik verkering met Jerry.
Ik leerde hem kennen in de zomervakantie,
op een camping in Blanes.
Hij was een vriend van een van mijn oudere stiefbroers,
en ik vond hem erg leuk.
Hij vond mij ook leuk, en we kregen verkering.
De hele vakantie zijn we met elkaar opgetrokken.
Na de vakantie heeft onze verkering ook nog even voortgeduurd.
In totaal hebben we zo'n twee maanden verkering gehad, toen maakte ik het uit omdat ik verliefd was geworden op Jos, waar ik nu mee samen ben.
Het contact verwaterde op een gegeven moment, maar net voordat ik weer naar Spanje ging bloeide het contact weer op. Hier was Jos het niet mee eens. Hij zag Jerry als een bedreiging voor onze relatie.
In Spanje trokken Jerry en ik weer heel veel met elkaar op.
Ik had het weer ontzettend naar mijn zin met hem, en voelde de kriebels weer opwaaien. En ja hoor, het ging mis.

We zoenden, niemand mocht het weten. Niemand mocht het zien.
Ik heb Jos dit nooit verteld, hij hoeft het ook niet te weten.
Na de vakantie verwaterde het contact weer.
Maar nu, weer net voor de zomervakantie, is het contact weer bijhoorlijk aan het opbloeien.
Jos heeft hier veel moeite mee, hij mag Jerry niet zo. Omdat, zoals ik al eerder zij, hij Jerry nog steeds als een bedreiging voor onze relatie zag.
Maar goed, over een maand ga ik naar Spanje. Waar hij ook weer zal zijn ..
Ik ben weer ontzettend bang dat het weer fout gaat. Ik heb altijd een zwak voor Jerry gehad, en de sfeer daar is natuurlijk ook veel anders dan thuis.
Ik houd ontzettend veel van Jos, en ik wil hem en mijzelf bewijzen dat het me zal lukken, maar ik weet niet of het ook daadwerkelijk gaat lukken.
Jerry laat nu af en toe al aan de telefoon doorschemeren, dat hij mij na die twee jaar nog steeds niet vergeten is.
Hoe ga ik dit aanpakken?