Advertentie | |
|
![]() |
|
Chanel vind ik echt supermooi, de stijl is heel erg te herkennen en het straalt gewoon iets uit. Vooral de kleding die het contrast zwart/wit hebben.
![]() [img] http://www.chanel.com/fb/html/en/fas...o_Normal/8.jpg[/img] Mijn favoriete "ontwerper" om zelf te dragen vind ik Donna Karan, gewoon omdat het net even wat anders is.. En nee, dan heb ik het niet over de standaard shirtjes waar heel groot DKNY opstaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hier in Den Bosch heb je 5 wat 'betere' winkels. Bij 3 hebben ze Evisu Genes. Bij Status, Status II en Donna Guy. Die andere 2 winkels zijn trouwens Bijenkorf en Men At Work. Meer van dit soort winkels voor 'de jeugd' heb je hier niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heeft idd wat vrouwelijks overzich, maar vind het helemaal niet erg om dat terug te zien bij een man, dat maakt het wat gevoeliger... overigens vind ik Boss ook een zeer mooie collectie hebben, al krijg je in nederland maar echt een miniscuul deel er van te zien, ga maar eens naar D-land, dan zie je echt veel meer... Uhm Calvin Klein vind ik ook erg mooi, strak, integer en vooral solide en bijzonder degelijk... Alleen nu vliegen er behoorlijk wat grote namen rond, maar er is ook een nederlandse ontwerper waar mij jammer genoeg niet de naam van binnen schiet, maar die maakt zulke mooie dingen... helaas dan ook gelijk ook weer onbetaalbaar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, koel.. ff zoeken hoor, ik heb ergens een lijstje.
![]() Ik hou van aparte ontwerpen, maar ook van simpel.. Kom je al snel terecht bij Japanse ontwerpers, met op nummer 1 natuurlijk Yohji Yamamoto Vivienne Westwood is ook gewoon geweldig, erg extreem persoon ook, net zoals haar kleding, maar het blijft wel 'draagbaar', over het algemeen. Ik hou van Stella Mc Cartney, omdat ze geen bont gebruikt.. Heel stom, maar daar ken ik haar door. En d'r ontwerpen zijn ook heel koel, grappig.. Dit ontwerp slaat eigenlijk helemaal nergens op, is niets, maar toch heeft het wat.. Hm, ik ga weer verder denken over ontwerpers. ![]() (Ik heb overal maar even snel een fotootje van gezocht hoor, hoeft niet te betekenen dat dit mijn favoriete ontwerp is..) |
![]() |
|
![]() |
ben niet zo into mode maar euhmm
vivianne westwood ook mede door haar persoon( veel van kleding ziet er niet uit maar dat vind ik bij de meeste ontwerpers) en coco chanel is ook tof en heel heel jammer ik weet de naam niet. Heb ik ooit op fashion tv een show van gezien en heb de naam opgeschreven maar was het de volgende dag al kwijt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind die jurk dus alleen leuk als je er nix overheen doet en zonder die onzin erop (bloemetje, kantband ed) De jurk van die jappaner erboven is wel erg mooi imho
|
Vivienne Westwood is idd erg cool, haar persoon ook idd...
En RL Purple Label heeft ook super super mooi spul, absoluut. Verder ga ik ook voor Chanel en ook Gucci vind ik erg mooie dingen hebben... en Gaultier vind ik meestal ook wel tof, lekker opvallend... Verder schiet me nu ff niks te binnen ![]()
|
ik heb het niet zo heel erg op al die ontwerpers, ben er niet echt geinterreseerd maar Chanel, Prada en die laatste : Anna Sui. Vind ik erg mooi. Lijkt niet echt op elkaar, hé?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
www.....nl bart466 | 11 | 12-12-2004 21:29 | |
ARTistiek |
www.jong-ontwerpers.nl bart466 | 19 | 09-12-2004 22:37 | |
Lifestyle |
Hotste ontwerper Poppycock | 44 | 30-10-2004 08:42 | |
Lifestyle |