![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of er gewoon even over hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ot: Stuur ze idd gewoon op pad met een bon voor iets. Bios, theater, cabaret, opera. Weet jij veeeeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: jouw ouders zijn ook jong geweest hoor...die zullen vast wel snappen dat jij en je liefde niet zitten te mens-erger-je-nieten op je slaapkamer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() naja... je hebt tenminste een slot op je deur... (heb ik niet) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ohnee? je moest eens weten ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je komt niet erg creatief over dunkt me, evenals de TS, met uitzondering van de heel erg creatieve spelling.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
alleen hadden we toen nog maar 4 weken en was dat de 1e keer dat we elkaar naakt zagen ![]() We schaamden ons KAPOT!! En nu als m'n moeder wat wil vertellen schreeuwt ze 't maar naar boven of klopt op de deur en verteld wat ze wil... ze is verder niet meer de kamer binnengelopen ![]() En op een klein bedje is best te doen hoor, anders kun je gewoon samen van het bed afrollen (terwijl je niet stopt met wat je bezig bent) en op de grond verder... geloof me, heeft ook wel wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 |