Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 18:50
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik vroeg me af of hier iemand een ideetje heeft om mijn haar stijler te laten vallen.
Ik heb superveel haar dat daarbij nog lichtgolvend is en als ik het los laat hangen lijkt het echt nergens op, daarom vroeg ik me af of er shampoo's of andere dingetjes zijn om haar wat stijler te laten vallen?

Iemand een ideetje? Of is daar niets tegen te doen?
Oud 28-11-2004, 18:57
Verwijderd
stijltang..? ik heb overigens hetzelfde probleem
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:03
Cookie
Cookie is offline
iemand ook iets voor het tegenovergestelde...(suuuuperstijl dun haar waar ging volume in te krijgen is.)

stijltang idd.....of het eerst natmaken en dan stijl op laten drogen.
Oud 28-11-2004, 19:04
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 19:57 :
stijltang..? ik heb overigens hetzelfde probleem
Mja, ik probeer zo weinig mogelijk electrische toestellen te gebruiken, heb altijd gehoord dat dat niet goed is voor je haar...

Blijft het dan een tijdje stijl of moet je het elke dag doen. Heb er geen idee van
Oud 28-11-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Glamour_Maai schreef op 28-11-2004 @ 20:04 :
Mja, ik probeer zo weinig mogelijk electrische toestellen te gebruiken, heb altijd gehoord dat dat niet goed is voor je haar...

Blijft het dan een tijdje stijl of moet je het elke dag doen. Heb er geen idee van
ja dat moet dan elke dag opnieuw
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:08
Cookie
Cookie is offline
ja das waar..das idd slecht...kheb gehoord dat het dan gaat breken.....
ehm die reclame waar beyonce inzit....is dat niet zon spulletje daarvoor? weetnie?
Oud 28-11-2004, 19:17
Verwijderd
bij cosmo hebben ze een behandeling waarbij je haar een maand(ofzo) stijl gemaakt word...

en andere middelen geloof ik niet zo in, in een stijltang of fohn voor een dagje, dat wel
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:29
Cookie
Cookie is offline
kan je niet proberen om juist meer krullen te maken? of wil je perse stijl?
Oud 28-11-2004, 19:38
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik wil per se stijl ja .
Krulletjes heb ik al geprobeerd en dat was nog lelijker dan nu dus .
Oud 28-11-2004, 19:39
Lotte
Lotte is offline
Fructis shampoo voor onhandelbaar haar(frizz ofzo) helpt daar wel tegen. Heb het zelf ook gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:40
Cookie
Cookie is offline
hmz das lastig.....
schiet me nu ff te binnen dus geeeen id oft werkt.

je haar eerst wassen, dan heeel strak in een staart doen.en dan om die staart (steeds verde naar beneden) allmeaal elastiekjes doen...daarmee gaanslapen en dan de volgende ochten het eruit halen.....dan heb je nog wel die afdrukken van die elastiekjes erin.
Oud 28-11-2004, 20:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 28-11-2004 @ 20:03 :
iemand ook iets voor het tegenovergestelde...(suuuuperstijl dun haar waar ging volume in te krijgen is.)

stijltang idd.....of het eerst natmaken en dan stijl op laten drogen.
En hoe wil je het stijl op laten drogen?
Oud 28-11-2004, 21:09
Cookie
Cookie is offline
goeie vraag
staat in mn vorige post.
Oud 28-11-2004, 21:18
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 28-11-2004 @ 20:40 :

je haar eerst wassen, dan heeel strak in een staart doen.en dan om die staart (steeds verde naar beneden) allmeaal elastiekjes doen...daarmee gaanslapen en dan de volgende ochten het eruit halen.....dan heb je nog wel die afdrukken van die elastiekjes erin.
Als je dat doet dan heb je zo'n 'deuk' ter hoogte van dat eerste elastiekje denk ik.

Zal de Fructis dan maar eens proberen, alhoewel ik neit echt geloof in shampoo's die haar stijler doen vallen maarja, wie weet
Oud 28-11-2004, 21:32
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik föhn mijn haar stijl met zo'n borstelföhn (ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:56
*amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 28-11-2004 @ 22:32 :
ik föhn mijn haar stijl met zo'n borstelföhn (ofzo
ja ik ook, ben je wel even mee bezig maar het werkt wel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:06
frozenfountain
frozenfountain is offline
ja je bent wel even bezig idd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:38
Blondt
Blondt is offline
Ik fohn m'n haar altijd stijl. Gewoon na het douchen haar fohnen en doorkammen, en dan blijft het de hele dag stijl. Maar ik heb dan van mezelf ook geen krullend haar dus weet niet of dat bij jou haar ook lukt. En anders idd stijltang!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:54
Sitia
Sitia is offline
Ik heb zelf een stijltang, en ik vind het best meevallen hoe slecht het is van je haar, of ja, ik merk er zelf niks van.
Ik was mijn haar wel altijd met cremespoeling ook.. misschien dat dat het ook wat beter maakt.
Oud 29-11-2004, 19:19
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blondt schreef op 29-11-2004 @ 19:38 :
Ik fohn m'n haar altijd stijl. Gewoon na het douchen haar fohnen en doorkammen, en dan blijft het de hele dag stijl. Maar ik heb dan van mezelf ook geen krullend haar dus weet niet of dat bij jou haar ook lukt. En anders idd stijltang!
Bij mij gaat het dan alleen maar meer pluizen
Oud 29-11-2004, 19:38
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
ik ga eerst een keer een shampoo gebruiken en kijken wat dat geeft.
Bedankt voor al de tips
Oud 29-11-2004, 21:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 28-11-2004 @ 20:40 :
hmz das lastig.....
schiet me nu ff te binnen dus geeeen id oft werkt.

geloof me, dat werkt niet. I've tried

Dan hou je idd van die mega lelijke afdrukken in je haar en golft het nog meer dan dat het anders had gedaan. Maar nu op een onnatuurlijke manier...

Wat bij mij wel helpt is m'n haar wassen met andrelon en dan voor lang, stijl haar (ik geloof met de roze opdruk). Vervolgens andrelon crèmespoeling (die is sowieso al geweldig!) en dan laten drogen met Fructis Style wetlook effect erin.

Maar goed, dat is zo'n gedoe dat ik ben over gestapt en juist opzettelijk m'n krullen d'r een beetje uit laat komen
Oud 29-11-2004, 21:25
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 22:19 :
Wat bij mij wel helpt is m'n haar wassen met andrelon en dan voor lang, stijl haar (ik geloof met de roze opdruk). Vervolgens andrelon crèmespoeling (die is sowieso al geweldig!) en dan laten drogen met Fructis Style wetlook effect erin.
Die andrelon dingen werken bij mij ook niet
Alleen die gladmakende créme doet nog wat maar het is teringduur en je moet de helft van het flesje erin gooien voor je je hele haar gehad hebt en dan moet je het daarna weer wassen waar mijn haar dus weer extra pluizig van wordt
Oud 29-11-2004, 21:49
Anaïs
Anaïs is offline
Zo'n 'curlkiller'-gel vragen bij je kapper.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:59
miekevis
miekevis is offline
ik gebruik een "strijkijzer" zoals ze het ook wel eens noemen.. wel nadat ik het brosh. ik doe altijd voor ik het gebruik een haarmasker op mijn haar, dan breekt het minder hard

Wat je ook kunt doen is je haar na het wassen in een strakke staart te doen , ev een dot (en hiermee slapen )
s'ochtends moet je enkel het haar dat in de rekker zat broshen of met de tang overgaan, maar bovenaan lijkt het natuurlijker
heb je wel veel werk aan
Oud 29-11-2004, 22:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-11-2004 @ 22:25 :
Alleen die gladmakende créme doet nog wat maar het is teringduur en je moet de helft van het flesje erin gooien voor je je hele haar gehad hebt en dan moet je het daarna weer wassen waar mijn haar dus weer extra pluizig van wordt
ik was mijn haar dagelijks en gebruik ook dagelijks crèmespoeling. Ik doe d'r alleen altijd maar heel weinig in (heb blijkbaar geluk, want zelfs dat kleine beetje is bij mij al genoeg om het heel glad te krijgen).
Maar omdat je over 'dat flesje' spreekt vraag ik me wel af of jij het over hetzelfde hebt als ik. Want je hebt ook andere dingen van Andrelon waar je het over zou kunnen hebben. Bedoel je echt crèmespoeling of iets wat in een soort van pompflesje zit?
Oud 29-11-2004, 22:29
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 23:24 :
ik was mijn haar dagelijks en gebruik ook dagelijks crèmespoeling. Ik doe d'r alleen altijd maar heel weinig in (heb blijkbaar geluk, want zelfs dat kleine beetje is bij mij al genoeg om het heel glad te krijgen).
Maar omdat je over 'dat flesje' spreekt vraag ik me wel af of jij het over hetzelfde hebt als ik. Want je hebt ook andere dingen van Andrelon waar je het over zou kunnen hebben. Bedoel je echt crèmespoeling of iets wat in een soort van pompflesje zit?
Eh, ik bedoel dus die gladmakende créme.
Oud 30-11-2004, 12:55
-bambi-
-bambi- is offline
Waarom willen mensen met krullen toch altijd stijl haar en andersom
Ik heb zelf stijl haar en droom van een bos krullen of op zijn minst mooie slagen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:57
Miracle
Miracle is offline
Voor veel geld kun je je haar stijl laten maken. Heeft een vriendin van mij gedaan, is erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 13:15
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 30-11-2004 @ 13:55 :
Waarom willen mensen met krullen toch altijd stijl haar en andersom
Ik heb zelf stijl haar en droom van een bos krullen of op zijn minst mooie slagen
Ik heb geen krullen maar wel een gare slag en ontzettend pluishaar dus dat is niet fijn.
Oud 30-11-2004, 17:23
cmoon
cmoon is offline
jah ik heb dat zelf ook, ik heb heel wazig haar... van boven stijl (zeker teveel geblondeerd ) en onder van die rare krulletjes... Ik was mn haar iedere morgen en dan fohn ik ze altijd stijl...gewoon haren strak houden met de kam en dan fohnen. Met uitgaan doe ik nog s met de stijltang erover heen want dan wordt t minder pluizig. Volgens mij is een stijltang wel slecht voor je haar want ik had heel veel split toen ik dat nog erg vaak gebruikte...niet doen dus. Als je erg sterk krullend haar hebt moet je t ergens laten straighten bij een kapper...maar ja ziet ook lekker uit als je dan krullende uitgroei hebt...

succes ermee!
Oud 30-11-2004, 19:34
replaygirly17
replaygirly17 is offline
ik doe het als eerst met de fohn, die hou je dan recht bovenje hoofd, waardoor je alles haren laat maar zeggen naar beneden fohnt, je kan het ook met een borstel en fohn doen, maar dat duurt zo lang vind ik.
Vervolgens valt het bij mij al best stijl, daarna gebruik ik van die glad/stijlmakende creme van andrelon (beetje maar).
En daarna nog even met de stijltang (wat overigens niit heel erg slecht is voor je haar, als je mar een goede stijltang koopt, zijn meestal wel duur)

en bij mij blijft het dan zitten totdat ik het weer opnieuw was.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 19:49
MightyDuck
MightyDuck is offline
Je kunt het toch ook strijken? Ik zag dat eens op televisie een meid die haar lange haar tussen een aantal opgevouwen handdoeken deed en het dan met het strijkijzer behandelde. ( zal niet werken bij gebieden dicht bij het hoofd )
Oud 30-11-2004, 19:56
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft het laten stylen echt met chemische goedjes, dat is heel mooi geworden. Ze heeft dan ook nog een stijltang waar ze het af en toe meer stijlt.
Ander meisje dat ik ken heeft een echte krullenkop en heeft een hele duren stijltang gekocht. geloof wel 200 euro. Die werkt ook heel goed.
Ik wil zelf ook iets gaan kopen, heb er een beetje een slag in. Maar ik heb geen idee wat voor tang, ik zag zo'n ding bij de blokken die heet wordt. Maar blijft dat lang zitten en wordt het er ook minder pluizing van?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 21:44
heavinly
heavinly is offline
Helpt uit laten dunnen hier niet voor, of is dit 'n erg dom antwoord?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 00:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-11-2004 @ 23:29 :
Eh, ik bedoel dus die gladmakende créme.
en ik bedoelde echte crèmespoeling.

en heavinly: wat bedoel je precies met uitdunnen? Ik heb d'r wel eens van gehoord maar heb eigenlijk geen idee hoe het in z'n werk gaat.

en -bambi-: omdat je mensen enkel ziet als zij hun haar mooi in model hebben. Jij ziet dus alleen mensen met geweldige krullen of mooie slag in hun haar. Het kind dat naast diegene loopt merk je niet op, terwijl zij met d'r pluizige haar net uit bed lijkt te zijn gestapt.
En van diegene met die mooie krullen/mooie slag zie je ook niet al het werk dat er aan vooraf is gegaan om het zo te krijgen.

(uiteraard is dit ook op mensen met stijl haar van toepassing te maken)
Oud 01-12-2004, 06:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
stijltang.
maar dan moet je wel oppassen met regen want zodra je haar vochtig word gaat t weer krullen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:08
Verwijderd
Ik ben nog steeds op zoek naar iets om het stijler te krijgen. De babyliss fohn al geprobeert, dan met zo'n ronddraai borstel het glad maken, maar het pluist nog steeds. Heeft iemand een tip voor een stijltang? (liefst niet te duur). Ik had er zelf 1 bij de blokken gezien, maar geen idee of ie werkt. iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:36
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-12-2004 @ 01:20 :
en ik bedoelde echte crèmespoeling.
Dat helpt bij mij ook niet. De fles is nu leeg, en ik ga móoi geen nieuwe kopen
Oud 01-12-2004, 18:45
marrel
marrel is offline
gladmakende creme van andrelon, goede reacties over gehoord
Oud 01-12-2004, 18:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
marrel schreef op 01-12-2004 @ 19:45 :
gladmakende creme van andrelon, goede reacties over gehoord
Citaat:
Briseïs schreef op 29-11-2004 @ 22:25 :

Regels voor berichten