![]() |
||
Citaat:
Blijft het dan een tijdje stijl of moet je het elke dag doen. Heb er geen idee van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zal de Fructis dan maar eens proberen, alhoewel ik neit echt geloof in shampoo's die haar stijler doen vallen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dan hou je idd van die mega lelijke afdrukken in je haar en golft het nog meer dan dat het anders had gedaan. Maar nu op een onnatuurlijke manier... Wat bij mij wel helpt is m'n haar wassen met andrelon en dan voor lang, stijl haar (ik geloof met de roze opdruk). Vervolgens andrelon crèmespoeling (die is sowieso al geweldig!) en dan laten drogen met Fructis Style wetlook effect erin. Maar goed, dat is zo'n gedoe dat ik ben over gestapt en juist opzettelijk m'n krullen d'r een beetje uit laat komen ![]()
||
Citaat:
![]() Alleen die gladmakende créme doet nog wat maar het is teringduur en je moet de helft van het flesje erin gooien voor je je hele haar gehad hebt en dan moet je het daarna weer wassen waar mijn haar dus weer extra pluizig van wordt ![]()
||
Citaat:
Maar omdat je over 'dat flesje' spreekt vraag ik me wel af of jij het over hetzelfde hebt als ik. Want je hebt ook andere dingen van Andrelon waar je het over zou kunnen hebben. Bedoel je echt crèmespoeling of iets wat in een soort van pompflesje zit?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en heavinly: wat bedoel je precies met uitdunnen? Ik heb d'r wel eens van gehoord maar heb eigenlijk geen idee hoe het in z'n werk gaat. en -bambi-: omdat je mensen enkel ziet als zij hun haar mooi in model hebben. Jij ziet dus alleen mensen met geweldige krullen of mooie slag in hun haar. Het kind dat naast diegene loopt merk je niet op, terwijl zij met d'r pluizige haar net uit bed lijkt te zijn gestapt. En van diegene met die mooie krullen/mooie slag zie je ook niet al het werk dat er aan vooraf is gegaan om het zo te krijgen. (uiteraard is dit ook op mensen met stijl haar van toepassing te maken)
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
|