Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn kat mag niet naar buiten. Dat komt omdat er bij ons in de buurt katenhaters zijn.
Er zijn al een stuk of drie katten bij ons in de buurt dood gevonden (en niet door aanrijding of natuurlijke dood), 2 door vergiftiging en een ander door mishandeling geloof ik. Wij laten onze kat dus alleen naar buiten aan een riempje. En onze achterburen hebben de politie een keer naar ons toegestuurd omdat onze kat bij hun in de tuin kwam ![]() Genoeg redenen om de kat binnen te laten dus ![]()
|
![]() |
Nou onze hond loopt zo'n beetje de hele dag buiten, een beetje rondscharrelen in de tuin, beetje hommels vangen en zo. We gaan vier keer per dag met haar uit waarvan 1 keer naar het bos. KAn ze lekker rennen. Ook ga ik 1 keer per dag op een hondenuitlaatveldje met haar ballen gooien, kan ze ff lekker rennen. Ze moet nl in goede conditie blijven, from there.
Drie keer per dag naar buiten is echt veel te weinig. Zo kan een hond z'n energie niet kwijt en wordt hij in huis vervelend. Duzz
|
![]() |
onze paarden en veulens staan elke dag in de wei en gaan 's avonds naar binnen behalve als het heel mooi weer dan mogen buiten blijven.
onze honden zijn overdag altijd buiten en de katten ook maar die halen we wel 's avonds binnen behalve de waakhond die verblijft in enorm grote kennel!! de kippen zitten in een ren en lopen overdag ook wel eens op het erf. de konijnen zitten in zo ren alleen 's winters gaan ze het hok in. groetjes marleen xxx
|
Mijn kat komt elke dag buiten. Op warme dagen bijna de hele dag, op koude en regendagen af en toe een paar minuutjes. 's Nachts halen we haar altijd naar binnen.
Mijn konijn komt heel soms in de tuin als het er goed weer voor is en als ik er toezicht op kan houden. Mijn vissen kennen geen 'buiten.' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik woon middenin de grote stad (rijtjeshuis aan grote weg) dus tis uitkijken hier als je dieren hebt..
Ik heb twee zwerfkatjes geadopteerd, die zijn vaker buiten als binnen. Eentje durft zelfs amper naar binnen. En ik heb een cavia, die loopt in de zomer weleens buiten onder de bovenkant van zn kooi.. maar meestal wil dat beest zn hokje niet eens uit.. Ow, en mn vroegere goudvisjes hebben een zomer lang op de camping in een badje gezwommen tussen onze tenten ![]() Cat
|
met mijn hond gaan we 4 keer per dag wandelen.
we spelen ook nog elke dag buiten. mijn hamster kwam naar buiten als het heel warm was, dus in de zomer mocht hij dan wat uurtjes buiten staan ( uit de zon uit de wind ) en de duifjes komen elke dag buiten mogen elke dag wat rondvliegen
|
toen k nog 2 katten had (2 broertjes), bleven ze altijd binnen (was k altijd bang dat ze iets zou overkomen ~ hier zitten er ook wel mensen die niet graag katten zien en ze dus wel iets zouden durven doen) .. soms ging k met de ene kat naar buiten en had ie zo'n riempje om
![]() ah, ze kenden *buiten* niet, dus ze konden het niet missen ook .. en ze hadden elkaar ![]() nu we onze hond(je) hebben, nou .. die zit bijna de hele dag buiten.. smorgens gaat ie vliegensvlug naar buiten en wil ie niet meer binnenkomen .. is ie eenmaal binnen en hoort ie een andere hond .. weer evenvlug naar buiten dus hij heeft echt geen hondenleven .. eerder een konings-leven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
lees dit - zielig verhaaltje Ronella | 4 | 12-05-2004 17:50 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |