Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
deze voorlichting moet ik geven omdat tegenwoordig op een basisschool in groep 8 ook zulke voorlichtingen worden gegeven. Omdat er veel mensen zijn die zelf niet veel van drugs afweten, worden er dus voorlichtingen gegeven voor studenten. Ik ben hiervoor gevraagd (don't ask me why)... De bedoeling is dus dat de kennis van de studenten vergroot worden... Wat de gevolgen zijn, wat je allemaal hebt, hoe je het moet gebruiken en bla bla bla maar nu heb ik nog een antwoord op mijn vraag ![]()
|
http://www.erowid.org/
http://www.lycaeum.org/ zoek op LSD. >> Ik laat'm open voor nuttige bijdrages, maar dit is in feite een zoek-en-vind vraag he ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() Hij leeft trouwens nog steeds ![]() Citaat:
Interessant; Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nog... stel dat ze het aan mij zouden vragen, ik zou wel een boel zooi kunnen vertellen over eigen ervaringen, maar geen algemene info. Daarentegen weet ik natuurlijk wel waar het te vinden is ![]() @TS: in de mededeling staan een heleboel links waar je fatsoenlijke info zult vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() - eigen ervaring - informatie verwerken
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg niet dat ik er niets vanaf weet... ik weet zeker dat jij ook niet alles weet van drugs ik heb vandaag mijn voorlichting gegeven en de leerkracht was uitermate tevreden...hij hoefde niets toe te voegen.... Het doel is bereikt...de studenten hebben hun kennis vergroot
||
Citaat:
Naieveling ;] Hmm wiet/hasj en alcohol is volgens mij het slimste om te betrekken in je presentatie.... Daar komen ze het eerste mee in aanraking. |
![]() |
||
Citaat:
je moest eens weten waar kinderen mee bezig zijn in groep 8!
||
Citaat:
dat is niet mijn doel...(ik denk van geen een leerkracht) je moet ze kennis geven over drugs..dat ze weten wat de gevolgen ervan zijn...dat ze weten wat het met je doet... en dan wanneer ze er mee in aanraking komen...dat ze zelf de beslissing kunnen nemen van..doe ik het wel of doe ik het niet..
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*even stilte en wil weer verder gaan met de les* JIJ DAAR *Wijst naar cha0s* STOP MET HET ROKEN VAN MIJN VOORLICHTINGSJOINT" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Was zeker net voor handenarbeid? JE creaties zijn dan vast veel indrukwekkender... 'hoe kom je op het idee?! GENIAAL!' aldus de leraar handenarbeid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jongens ik laat nu 3 joints rondgaan en als ik er minder terugkrijg gaat niemand naar huis voordat ik er weer 3 heb. *Gaan rond* En dat is 1, en dat is 2, en dat is 3, en dat is 4..... ![]()
||
Citaat:
![]() dan baal je wel hard om je eigen domheid, als je je eigen joint hebt weggegeven. ![]()
|
![]() |
|
|