Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 22:49
BillyFish
BillyFish is offline
Ik kan deze aflevering gewoon echt niet zien....*LoL*
Ik weet niet wat het is, maar deze aflevering is zo ongelovelijk emotioneel dat ik er bijna zelf van zou gaan huilen
Helemaal met willow, en tara die haar dan troost en...dan anya.

Dit is al de tweede keer dat ik halverwege de aflevering de TV uit zet, maar nu heb ik hem opgenomen...ik kijk hem gewoon in delen.

Desalniettemin wel een fantastiche aflevering, omdat het psychologisch heel mooi in elkaar zit. Die fantasiewereldjes van buffy voor een paar seconden, waarin eventjes alles goed is...die zijn zo herkenbaar.
Oud 08-05-2002, 22:59
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik had 'm eerder gezien, maar vind dit ook nog steeds een vreselijke pijnlijke/goede episode... die stilte elke keer... 'k vind dat ze het onderwerp ontzettend goed en touching neergezet hebben...

Ik snap alleen niet waar die *LoL* vandaan komen - 'laugh out loud' past niet echt bij de rest van je post...
Oud 09-05-2002, 00:38
Verwijderd
Ik heb zeker gehuild. Deze aflevering is zo ongelofelijk mooi in elkaar gezet. Is het je ook al opgevallen dat er in de hele aflevering geen muziek was? Dat maakte naar mijn mening nog meer realistischer. Het acteerwerk van acteurs, met name van Sarah Michelle Gellar was erg goed.

Buffy was in deze situatie totaal hulpeloos. Normaal kon ze er wel wat tegen doen bv. de badguy doden, maar dat kon hier niet. Het was een natuurlijke dood waar je als Slayer niks tegen kunt doen.
De reacties van de andere Scoobies werden op een realistische manier in beeld gebracht. En ik ben trouwens blij dat Spike dit keer er niet in zat.

Deze aflevering behoort zeker in mijn top 3 allertijden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 09:51
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Sookie schreef:
En ik ben trouwens blij dat Spike dit keer er niet in zat.

dis de 1e aflevering dat ik um niet miste

was gewoon kei zielig, mooi geacteerd enzow. en leuk dat ze wat verder op dawn ingaan..
Oud 09-05-2002, 11:01
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik heb die aflevering in m'n buffy box zitten (ja effe opscheppen ) en ik heb hem nu een paar keer gezien en het is allemaal zo zielig en zo echt gewoon. Vooral dat stuk als buffy net haar moeder vindt en op de ambulance wacht, dat ze zo door het huis loopt enzo...

Oud 09-05-2002, 11:20
wicce
wicce is offline
heeele mooie aflevering. vooral anya was echt goed.
ik heb zeker zitte janke, eiglek zonder dat ik et door had. het is echt heel emotioneel, en erg mooi gedaan. 1e keer bij een serie denk ik.
Oud 09-05-2002, 11:22
Verwijderd
Ik heb m gemist.. nja, op het laatste kwartier na dan..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:11
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik zat bijna de hele aflevering met open mond de tv aan te staren....
Oud 09-05-2002, 17:49
Verwijderd
Ik kijk altijd de woensdagavond afleveringen en soms die elke dag komen.. maar nou vroeg ik me af: hoe zit het nou psies met Glory en die verpleegkundige uit dat ziekenhuis (ben zn naam ff kwijt)? Kan ze zich zomaar in iedereen veranderen en waarom kiest ze hem uit? En wat weet hij nou psies allemaal??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:35
Winner
Winner is offline
Oh my god! Er hebben hier gewoon mensen zitten huilen!!!
Oud 09-05-2002, 18:57
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Winner schreef:
Oh my god! Er hebben hier gewoon mensen zitten huilen!!!
laat ze huile, wie weet doe ik da ook wel. moet um nog zien dus(opgenomen)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:06
Verwijderd
Waaaaah Hij is idd heel zielig... En het wordt nog erger, ook! Ik vind Buffy helemaal niet leuk meer

...Ok dat laatste is niet waar
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:22
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Waaaaah Hij is idd heel zielig... En het wordt nog erger, ook! Ik vind Buffy helemaal niet leuk meer

...Ok dat laatste is niet waar
lolz
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:48
Verwijderd
*Huilt mee* Is idd een hele mooie ep...
The Body heet ie geloof ik...... *cries*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:45
Skapie
Skapie is offline
*SNIK*

Ik heb em gemist, kben zo stom geweest, khad mn mobiel boven liggen en die gaat altijd af als buffy begint (afsprakenalarm), maar ik hoorde em niet

Kheb nu charmed en buffy gemist

Maarja, ik zie buffy wel als de dagelijkse daarbij komt.
Oud 10-05-2002, 11:11
Bluesummers
Bluesummers is offline
k vond hem heel erg mooi, maar k heb niet gehuild
Oud 10-05-2002, 11:14
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik kijk altijd de woensdagavond afleveringen en soms die elke dag komen.. maar nou vroeg ik me af: hoe zit het nou psies met Glory en die verpleegkundige uit dat ziekenhuis (ben zn naam ff kwijt)? Kan ze zich zomaar in iedereen veranderen en waarom kiest ze hem uit? En wat weet hij nou psies allemaal??
k weet nie precie shoe t zit. maar glory noemde ben haar broer, dus ik denkd at ze familie zijn, en dat als glory dichtbij komt dat hij dus in haar kan veranderen zeg maar.....
Oud 10-05-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:

k weet nie precie shoe t zit. maar glory noemde ben haar broer, dus ik denkd at ze familie zijn, en dat als glory dichtbij komt dat hij dus in haar kan veranderen zeg maar.....
Ow.. nou snap ik het al een beetje meer..

Ik heb toch die aflevering van woensdag kunnen kijken.. en hijs idd heel erg zielig.. Ik hoefde niet te huilen, maar ik had wel een brok in mn keel..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:27
Verwijderd
Ben en Glory zijn broer en zus. Ze delen samen een lichaam met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:37
sublime
sublime is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
Ik kan deze aflevering gewoon echt niet zien....*LoL*
Ik weet niet wat het is, maar deze aflevering is zo ongelovelijk emotioneel dat ik er bijna zelf van zou gaan huilen
Helemaal met willow, en tara die haar dan troost en...dan anya.

Dit is al de tweede keer dat ik halverwege de aflevering de TV uit zet, maar nu heb ik hem opgenomen...ik kijk hem gewoon in delen.

Desalniettemin wel een fantastiche aflevering, omdat het psychologisch heel mooi in elkaar zit. Die fantasiewereldjes van buffy voor een paar seconden, waarin eventjes alles goed is...die zijn zo herkenbaar.
mm vond het allemaal iets té dramatisch hoor... vond het een beetje een saaie aflevering....

en toen ze de dokter de hele tijd bleven filmen, dan heb je echt zo iets, nu gaat er wat gebeuren, maar nee hoor... erg slome aflevering...

maar das mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Ooooh. Want ik had wat latere eps gedownload van seizoen vijf en ik vatte er geen hol van, behalve dan dat Glory's ass gekickt werd en ze opeens veranderde in...

ok ik hou mijn mond al. Maar in ieder geval is het nou duidelijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:03
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Sookie schreef:
dat lijkt mij dus egt niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:

dat lijkt mij dus egt niet leuk.
Heheheh, ik moet er ook niet aan denken!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:19
Breg
Breg is offline
het was zeker een mooie aflevering, heb niet zitten huilen, maar ik vond zeker Anya heel goed, omdat ik eerst echt iets had van: wat zit ze nou te zeuren, en toen dacht ik er pas aan dat ze natuurlijk niet weet hoe ze met zulke dingen om moet gaan. Willow vondt ik ook wel mooi, dat ze helemaal in tranen uit barstte om zoiets klein als haar trui. En die lange stiltes, ik dacht eerst dat het geluid van mn tv het niet goed deed, ik zette hem dus keihard, toen was het wel schrikken toen ze weer begonnen te praten

Citaat:
Sookie schreef:
en ze weten dus dat ze samen 1 lichaam hebben en dat Ben in Glory verandert en anderson, maar ze hebben (dacht ik) geen controle over de ander. Zo komt het dus dat Ben weet wat Glory van plan is (toch?) maar hij kan er dus niks aan veranderen.
*
*
*
*
*
*
*
ff een heel klein dingetje van wat er nog gaat komen, lees dus NIET verder als je het niet wilt weten
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
de verhouding tussen Ben en Glory gaat nog veranderen ( ze veranderen vaker in elkaar e.d.) (nou heb ik denk ik niks te veel gzecht )

Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 17:47
PrimRose
PrimRose is offline
echt een onwijs mooie aflevering!!! Heel emotioneel....ook wel een beetje eng....die ogen nog steeds open....maar goed, heel goed geacteerd, tja, toch vind het gewoon heel kut dat ik gewoon helemaal alleen thuis was...ik had helemaal niemand om tegenaan te kruipen, en dat was eigenlijk best nodig af en toe, maar goed ik heb me er doorheen geslagen

kuzzies PrimRose
Oud 10-05-2002, 20:09
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kvond het ook een hele mooie aflevering, echt super mega zielig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 09:01
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Ik zat bijna de hele aflevering met open mond de tv aan te staren....
same here!
Oud 12-05-2002, 10:42
Uice
Uice is offline
Nou nou, we zijn wel sentimenteel over een aflevering van Buffy.
Oud 12-05-2002, 12:06
Aurora
Aurora is offline
Ik moest echt janken!! Maar op zich is die aflevering best saai..IMHO duz..
Oud 12-05-2002, 13:18
wyner
wyner is offline
Citaat:
Juice schreef:
Nou nou, wat vond jij er zelf van?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:22
sublime
sublime is offline
Citaat:
Juice schreef:
hehe eindelijk iemand die het ook ietwat overdreven vind. ik vond het eigenlijk nogal een domme aflevering dus. maar ja, wie ben ik....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:18
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
sublime schreef:

hehe eindelijk iemand die het ook ietwat overdreven vind. ik vond het eigenlijk nogal een domme aflevering dus. maar ja, wie ben ik....
Domme aflevering?! Hoe kan je!
Oud 12-05-2002, 19:55
Verwijderd
Ieder zijn mening....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:36
the tourist
the tourist is offline
Ik heb hem nog niet helemaal gezien, ongeveer 25 minuten (staat op video). ik vind hem wel zielig, maar ik heb nog niet gehuild.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:50
sublime
sublime is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Domme aflevering?! Hoe kan je!
tja, er gebeurde gewoon nix... dat vond ik n beetje jammer. toen dawn aangevallen werd hadden we zoiets, okee nu begint het pas. maar da was dus niet zo. ik vond het een beetje voort kabbelen op een saaie manier. snap dat ze er een aflevering aan willen besteden, maar vond het nu nogal, tja, saai...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:03
Verwijderd
Voor degenen die het laatst gemist hebben a.s. donderdag komt de aflevering weer op Net 5 om 18.35 uur.

Tis zeker het kijken waard
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:55
Verwijderd
Jaiks, ikkuh gaat weer kijken! Ben wel in voor een jankbui, heb ik behoefte aan. Grijns.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:11
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Vond het ook wel een leuke aflevering, maar ook wat vaag.

Vooral die tussenbeelden, naja, een standaard buffy aflevering kennende dacht ik dus meteen aan het ergste...magie ofzo, of andere dimensies evil guys die iets doen je kent het wel!

Maar nee, dat was dus haar willendheid dat alles weer goed zou zijn.
Had ik niet aan gedacht totdat iemand hierboven dat zei!

Ik vond de rol van Anya ook erg goed gespeeld! Was klasse van haar! Ze steeg er wel boven uit naar mijn mening! Maar ja, Anya mag ik dan ook erg samen met Spike!!

De serie loopt wel leeg in 1 keer. De moeder van Buffy, Riley etc.

Naja, zullen wel te veel acteurs anders in zitten! Al helemaal met Dawn nu ook! En dawn mag ik dus echt niet! Met haar domme bitcherige opmerkingen elke keer! Het is een verschrikkelijke puber in het kwadraat geloof ik! Zó irritant!! Zij mag er van mij ook wel uit dan!

Groetjes
Ben(die samen met zijn zusje elke woensdag avond naar buffy, charmed, buffy en angel kijkt!

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:31
Verwijderd
Hey!! Dawn is koel!! Geen Dawn dissen he!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:19
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hey!! Dawn is koel!! Geen Dawn dissen he!!
She sucks!! *niet letterlijk denk ik*

Groetjes
Ben(die Dawn niet kan uitstaan en zijn zusje ook niet
Oud 22-05-2002, 22:35
CraigDavid
CraigDavid is offline
fuck~ik heb deze aflevering gemist
ikzag alleen het einde waarin spike in elkaar was geslage en dat buffy hem een kus gaf

kan iemand uitleggen wat er allemaal gebeurde?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:21
wyner
wyner is offline
Deze aflevering komt vanavond weer op TV. (Rond 18:40 op dezelfde zender.)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:

She sucks!! *niet letterlijk denk ik*

Groetjes
Ben(die Dawn niet kan uitstaan en zijn zusje ook niet
Dawn cool! Ben sucks! (me Jane )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:
fuck~ik heb deze aflevering gemist
ikzag alleen het einde waarin spike in elkaar was geslage en dat buffy hem een kus gaf

kan iemand uitleggen wat er allemaal gebeurde?
Buffy was weg in de woestijn om de eerste slayer wat te vragen. Spike had een Buffy-robot-girlfriend laten maken, de Buffybot. Die zo geprogrammeerd was dattie helemaal gek was op hem (ik wil een Spike-bot!! ). Veel gekloot, de Scoobies zagen ze samen en dachten dat het de echte Buffy was, die dan wel gek moest zijn geworden. Later Spike gevangen door Glory's euh... hobbits en de Scoobies + de echte Buffy, die terug was, wilden hem doden omdat ze dachten dat hij zou vertellen dat Dawn de key was. Spike hing daar dus lekker en werd leuk gemarteld en zo, maar hij zei niks.
Hij was verdwenen voor de Scoobies erachter konden komen, dus ging Buffy naar Spike's crypte en deed alsof ze de Buffy bot was. Spike zei dus tegen haar dat ze nooit mocht zeggen dat Dawn de key was, omdat Buffy eraan onderdoor zou gaan als Dawn iets overkwam. Dat vond Buffy zo lief, dat Spike 'n kusje kreeg *is Buffy-Spike fan*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 14:35
Verwijderd
Reminder: The Body vanavond op net 5!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Reminder: The Body vanavond op net 5!
Welke? Wat gebeurt daarin?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Welke? Wat gebeurt daarin?
5x16 Buffy's moeder gaat in deze aflevering dood.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:59
Breg
Breg is offline
vanaf maandag zijn er geen herhalingen meer, het komt dan alleen nog maar op woensdag, eigenlijk zouden ze elk jaar/1x in de 2 jaar alle afleveringen weer moeten herhalen, want het is zo leuk om te zien hoe ze allemaal veranderd zijn (ik dahct er eerst over om alle afleveringen op video op te nemen, maar er zijn nu 5 seizoenen met allemaal 20 (?) afelveringen = dus 100 afleveringen, zou een beetje duur worden (en kopen is ook duur )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
vanaf maandag zijn er geen herhalingen meer, het komt dan alleen nog maar op woensdag, eigenlijk zouden ze elk jaar/1x in de 2 jaar alle afleveringen weer moeten herhalen, want het is zo leuk om te zien hoe ze allemaal veranderd zijn (ik dahct er eerst over om alle afleveringen op video op te nemen, maar er zijn nu 5 seizoenen met allemaal 20 (?) afelveringen = dus 100 afleveringen, zou een beetje duur worden (en kopen is ook duur )
Erg jammer dat je dat niet hebt gedaan. Okey, kost inderdaad wel wat €€ maar het is zeker de moeite waard. In de vakantie kijk ik meestal alle afleveringen weer. Het is een soort traditie geworden
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:50
cltcl
cltcl is offline
nou laten ze hem weer zien. tisseus in de aanslag
Reageren

Regels voor berichten