Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 12:30
marrel
marrel is offline
Geen idee hoe, maar onze computer is behoorlijk ziek aan het doen. Internet loopt vast nog voor je het hebt opgestart, en alles zit vol met spyware.
Naar wat onderzoek lijkt me dat "internet optimizer" het programma is wat de problemen veroorzaakt. Adware hebben we geprobeerd, het scannen lukt (iets van 300 hits ) maar bij het verwijderen loopt alles vast.
We hebben nu ook spybot geinstalleerd maar na scannen en verwijderen en dan nog een keer scannen geeft hij weer precies dezelfde bestanden weer daar zit dus ook iets niet goed. Verder geeft Adware weer alle bestanden weer die spybot zogenaamd heeft verwijderd omdat spybot opslaat wat hij heeft gedaan en naja

al met al, geen idee hoe ik die zooi eraf krijg. Geen idee hoe het erop is gekomen. Ik denk wel dat internet optimizer er nu af is, maar spyware blijft.

help

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 12:34.
Advertentie
Oud 12-12-2004, 12:43
Verwijderd
in het centrale topic kunnen ze je vast wel helpen
Oud 12-12-2004, 13:42
freyk
freyk is offline
Verwijder eerst internet optimizer uit je software lijst
(configuratiescherm -> software)

Als dat er niet in staat dan:

Klein zinnetje uit [centraal] spyware & adware topic:
Citaat:
Als je het echt niet kan verwijderen, maak dan met hijackthis een log en plaats hem in [centraal spyware & adware
Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 14:04.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten