Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2004, 15:18
BPF
BPF is offline
hee, ik was laatst afgetrokken bij mijn vriendin tijdens het logeren, erg gezellig allemaal, en erg lekker!
maar opeens ging ze op me liggen en toen voelde ik een pijn in mijn onderbuik, zeg maar hetzelfde als wanneer je keihard in je kruis bent getrapt (niet doordat ze op me kwam liggen volgens mij, het was er gewoon zomaar)
en dat bleef ook een hele tijd, terwijl het bij een trap zeg maar weer over gaat...! zelfs de volgende ochtend als ik aan mjin linkerbal zat deed hij nog pijn (de onderbuik niet meer)...
en tijd daarna die dag ook nog!
vraag me echt af wat het is??
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:38
Nona
Nona is offline
Ze heeft je niet per ongeluk een knietje gegeven?
Oud 21-11-2004, 15:39
BPF
BPF is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 21-11-2004 @ 16:38 :
Ze heeft je niet per ongeluk een knietje gegeven?
hehe, nee hoor
maar nogmaals, deze 'pijn' hield veel langer aan...!
het was zeg maar een constant irriterend gevoel in de onderbuik, en als ik aan mijn bal zat echt een dikke pijnscheut, auw!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:41
Lorelei
Lorelei is offline
Huisarts?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:48
Midget
Midget is offline
zorg dat ze zich er schuldig over gaat voelen door het tegen haar te vertellen...

dat kan nog weleens voordelen hebnen

en anders,
misschien zitten je zaadlijders wel gedraaid ofzo
beetje husselen in de zak,
en ff met rust laten.
of misschien is de spanning wel te hoog opgelopen...

als het zo blijft en of het wordt erger zou ik op internet zoeken naar infromatie of langs te huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 16:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
BPF schreef op 21-11-2004 @ 16:18 :
hee, ik was laatst afgetrokken bij mijn vriendin tijdens het logeren, erg gezellig allemaal, en erg lekker!
maar opeens ging ze op me liggen en toen voelde ik een pijn in mijn onderbuik, zeg maar hetzelfde als wanneer je keihard in je kruis bent getrapt (niet doordat ze op me kwam liggen volgens mij, het was er gewoon zomaar)
en dat bleef ook een hele tijd, terwijl het bij een trap zeg maar weer over gaat...! zelfs de volgende ochtend als ik aan mjin linkerbal zat deed hij nog pijn (de onderbuik niet meer)...
en tijd daarna die dag ook nog!
vraag me echt af wat het is??
Been there, gaat vanzelf over, zoniet --> dokter
Oud 21-11-2004, 16:14
juno
juno is offline
Draaiiing? Breukje? Beklemming?

Waarom gebeuren dat soort dingen nou altijd in het weekend?

Als het vaker gebeurt, dan toch maar naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 17:38
bracelance
bracelance is offline
je hebt een blauwe bal
Oud 21-11-2004, 21:36
TiM
TiM is offline
blauwe bal idd
is meestal als je niet klaarkomt, wel opgewonden bent geweest
maar het kan ook goed alsnog komen, als je bijv. niet op volle kracht kwam oid

als dat het niet is heb je kans op en..*is naam kwijt*
dan is de bal (meerdere malen) omgedraaid, omdat de aanhechting van de zaadleider niet goed is, de bal kan zo ook stoppen te werken,
mss toch ff HA-en
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 22:55
EggeD
EggeD is offline
Als-ie een keer gedraaid is krijg je al last joh.
Oud 22-11-2004, 00:38
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Lange tijd opgewonden geweest maar niet klaargekomen? Dat kan ook de oorzaak zijn... gaat vanzelf over! Zoniet, dan maar even langs de huisarts....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 08:49
ExVaal
ExVaal is offline
Dit topic doet pijn aan mijn ballen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 10:54
Verwijderd
Heb het ook gehad, is een rot gevoel maar gaat vanzelf weer over. Anders even iemand in een witte jas opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 13:12
BPF
BPF is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 22-11-2004 @ 01:38 :
Lange tijd opgewonden geweest maar niet klaargekomen? Dat kan ook de oorzaak zijn... gaat vanzelf over! Zoniet, dan maar even langs de huisarts....
denk het dan ja, hele nacht wel beetje lopen flikflooien maar niet klaargekomen, gister ff gemasturbeerd en toen kwam er een flinke lading
en de pijn is weer over dus hoop dat dat het idd was....!

dat verhaal van gedraaide ballen en dat ze dan stoppen met werken vind ik maar niks... als het weer gebeurt ga ik actie ondernemen denk ik...
bedankt iig
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:21
Slobber
Slobber is offline
blauwe ballen houden niet zo lang aan. Bovendien heb je dan geen pijn in je onderbuik zoals je hebt als je in je ballen getrapt bent.
Oud 22-11-2004, 17:35
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Slobber schreef op 22-11-2004 @ 17:21 :
blauwe ballen houden niet zo lang aan. Bovendien heb je dan geen pijn in je onderbuik zoals je hebt als je in je ballen getrapt bent.
En OF dat je dan pijn in je onderbuik KAN hebben
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:03
BPF
BPF is offline
hmm, het kan zijn dat ik me nu allemaal dingen ga verbeelden, maar als ik aan mjin balzak voel voel ik naast de 2 ballen die er gelukkig in zitten, een vaag loshangend kwabbetje ofzo!??
alsjeblieft hulp gevraagd begin het eng te vinden...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:05
benardie
benardie is offline
Heb sinds vorig jaar juni al last van m'n linker bal. Zit ook een bultje op.
Loop nu in het ziekenhuis en heb ondertussen al diverse antibiotica kuren gehad en 2 echo's, maar ze vinden niets ernstigs. Alleen de pijn gaat niet over.

Verklaar dit maar eens.

o wacht, misschien beter voor l&G.....

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:08
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
BPF schreef op 22-11-2004 @ 19:03 :
hmm, het kan zijn dat ik me nu allemaal dingen ga verbeelden, maar als ik aan mjin balzak voel voel ik naast de 2 ballen die er gelukkig in zitten, een vaag loshangend kwabbetje ofzo!??
alsjeblieft hulp gevraagd begin het eng te vinden...
Waarschijnlijk niks aan de hand, geen paniek... waarschijnlijk zijn dat gewoon je bijballen; de opslagkamers zeg maar voor je kwakjesvoorraad Kijk maar eens in een anatomieboek of encyclopedie!

(En als je het niet vertrouwt... je bent echt niet de eerste die het aan de dokter laat zien...)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:12
BPF
BPF is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 22-11-2004 @ 19:08 :
Waarschijnlijk niks aan de hand, geen paniek... waarschijnlijk zijn dat gewoon je bijballen; de opslagkamers zeg maar voor je kwakjesvoorraad Kijk maar eens in een anatomieboek of encyclopedie!

(En als je het niet vertrouwt... je bent echt niet de eerste die het aan de dokter laat zien...)
ik ken de bijballen, maar het voelt vaag genoeg als een opgehoopt adertje ofzo, iets van een gekronkeld slangetje maar dat is puur gis werk! en bang voor de dokter ben ik niet, maar ik wil niet voor niks gaan, eerst ff checken...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:30
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
BPF schreef op 22-11-2004 @ 19:12 :
ik ken de bijballen, maar het voelt vaag genoeg als een opgehoopt adertje ofzo, iets van een gekronkeld slangetje maar dat is puur gis werk! en bang voor de dokter ben ik niet, maar ik wil niet voor niks gaan, eerst ff checken...
Ja, maar zo'n vorm heeft een bijbal ook (vandaar dat ik zei, zoek eens een plaatje op!). Die ligt als een soort slangetje tegen je bal aan.

Maar goed, ik ben geen dokter, en dat is niemand hier (ok, een enkeling studeert geneeskunde misschien ). Bij twijfel: ga naar je huisarts!!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
BPF schreef op 22-11-2004 @ 19:12 :
Je kan beter voor niets gaan dan te lang wachten. Bovendien kunnen wij (en dan vooral de mannen ) wel het een en ander erover zeggen maar toch geen zekerheid bieden. Als je pijn hebt en je vertrouwt het niet: altijd naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 23:51
Dodemus
Dodemus is offline
Iets in de balzak dat op een hoop wormen lijkt zijn spataders en dat moet behandeld worden wil je onvruchtbaarheid voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:33
BPF
BPF is offline
Citaat:
Dodemus schreef op 23-11-2004 @ 00:51 :
Iets in de balzak dat op een hoop wormen lijkt zijn spataders en dat moet behandeld worden wil je onvruchtbaarheid voorkomen.
spataders op je 16de?
hm, vind dat maar vaag...!
daarnet nog eens goed gevoelt en gekeken, en de linker bijbal hangt zeg maar aan de onderkant... en voelt wel groot opeens, maar dat kan ook zijn omdat ik hiervoor nog niet zo aandacht heb gevoeld... de rechtertestikel lijkt geen bijbal te hebben maar dat is natuurlijk niet zo...! maar ja die van de linker is veel duidelijker aanwezig, en ook te zien als je de balzak een beetje strak trekt...! voelt idd als gekronkeld slangetje, maar ja, zit dus aan de onderkant, geloof dat het aan de bovenkant hoorde te zitten?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:18
MikeyMo
MikeyMo is offline
Verstoptt t?
Oud 23-11-2004, 16:14
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Oud 23-11-2004, 23:54
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
BPF schreef op 23-11-2004 @ 13:33 :
spataders op je 16de?
Jazeker.
Ik weet niet of er in Nederland zoiets is als medisch schooltoezicht, maar hier in Vlaanderen is dat het controleren van de balzak onderdeel van dat onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:38
ikke19880
ikke19880 is offline
Ja, als je bij zo'n schooldokter (ggd arts toch?) moet komen voelt zij/hij wel even. dus ik denk dat dat soort dingen wel gecontroleerd worden.

alleen in de 2e klas wordt je toch ook nog helemaal gecontroleerd, das alleen bij ons nooit gebeurd (al maak ik me geen zorgen om mezelf )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:52
Retinite
Retinite is offline
Citaat:
ikke19880 schreef op 24-11-2004 @ 16:38 :
Ja, als je bij zo'n schooldokter (ggd arts toch?) moet komen voelt zij/hij wel even. dus ik denk dat dat soort dingen wel gecontroleerd worden.

alleen in de 2e klas wordt je toch ook nog helemaal gecontroleerd, das alleen bij ons nooit gebeurd (al maak ik me geen zorgen om mezelf )
met een echo? of voelde hij letterlij keven omfg... hier heb ik nog nooit van gehoord
Oud 25-11-2004, 22:40
ikke19880
ikke19880 is offline
nee joh geen echo.... gewoon even voelen...
ken je dat echt niet (in groep 7 ofzo) ....... bij zo'n onderzoek van de schoolarts, moet je even op je hand blazen en dan voelt zij/hij even....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 23:56
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
ikke19880 schreef op 25-11-2004 @ 23:40 :
nee joh geen echo.... gewoon even voelen...
ken je dat echt niet (in groep 7 ofzo) ....... bij zo'n onderzoek van de schoolarts, moet je even op je hand blazen en dan voelt zij/hij even....
Op je hand blazen is om te kijken of je geen liesbreuk hebt. Spataders in de balzak is totaal iets anders.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Varicocele heten die dingen. komen bij ongeveer 15% van de mannelijke bevolking voor, en wordt veroorzaakt door afwezigheid of (al dan niet genetische) defect aan aderklepjes. ontwikkelen zich meestal tijdens de pubertijd, omdat de bloedtoevoer dan het grootst is. komt door het mannelijke bloedvat-stelsel bij 99% van de gevallen in de linker bal voor, bij 1% in beide.

kan tot verminderde vruchtbaarheid leiden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:10
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
red5 schreef op 29-11-2004 @ 07:17 :
kan tot verminderde vruchtbaarheid leiden.
Sinds vandaag weet ik ook weer waarom het tot onvruchtbaarheid kan leiden.
Het bloed in de spataders warmt de teelbal op waardoor de teelbal te warm wordt en de zaadproductie achteruit gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 00:56
Verwijderd
Heb momenteel last van een pijnlijke zaak, maar ja dat heeft verschillende oorzaken. Seks gehad en twee knietjes in de balzak. Maar ach, zo blijf ik wel aan de leuke avond denken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 05:44
Verwijderd
Citaat:
Dodemus schreef op 30-11-2004 @ 01:10 :
Sinds vandaag weet ik ook weer waarom het tot onvruchtbaarheid kan leiden.
Het bloed in de spataders warmt de teelbal op waardoor de teelbal te warm wordt en de zaadproductie achteruit gaat.
nou dat niet zozeer: het bloed stroomt gewoon niet zo goed door, en krijgt het gewoon te weinig zuurstof. vandaar dat in veel gevallen de bal ook kleiner is dan hij zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:06
Dobomobo
Dobomobo is offline
heb ik toen een keer gehad.. blauwe bal

dat deed zoon fucking pijn..
ik kwa met me balletjes op t stuur van me fiets toen de remmen t iets te goed deden..

beetje bloed hier en daar...

Regels voor berichten