![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar nogmaals, deze 'pijn' hield veel langer aan...! het was zeg maar een constant irriterend gevoel in de onderbuik, en als ik aan mijn bal zat echt een dikke pijnscheut, auw! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en de pijn is weer over dus hoop dat dat het idd was....! dat verhaal van gedraaide ballen en dat ze dan stoppen met werken vind ik maar niks... als het weer gebeurt ga ik actie ondernemen denk ik... bedankt iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (En als je het niet vertrouwt... je bent echt niet de eerste die het aan de dokter laat zien...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ben geen dokter, en dat is niemand hier (ok, een enkeling studeert geneeskunde misschien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hm, vind dat maar vaag...! daarnet nog eens goed gevoelt en gekeken, en de linker bijbal hangt zeg maar aan de onderkant... en voelt wel groot opeens, maar dat kan ook zijn omdat ik hiervoor nog niet zo aandacht heb gevoeld... de rechtertestikel lijkt geen bijbal te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of er in Nederland zoiets is als medisch schooltoezicht, maar hier in Vlaanderen is dat het controleren van de balzak onderdeel van dat onderzoek. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan tot verminderde vruchtbaarheid leiden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het bloed in de spataders warmt de teelbal op waardoor de teelbal te warm wordt en de zaadproductie achteruit gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|