Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 21:38
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik zou niet weten waar dit moet, maar ik doe het gewoon hier

Hoe woon jij? In de stad, op het platteland? Op jezelf of bij je ouders? Alleen, met vrienden/huisgenoten of woon je al samen met je vriend/vriendin? Hoeveel mensen wonen er in je huis?

Ben je tevreden met je woonsituatie?
Oud 22-11-2004, 21:39
Blitzkrieg Bop
Ik woon zelf in een studentenflat in Amsterdam Noord. Ik woon alleen en ik heb ook lekker een eigen keuken, douche toilet. De flat ziet er netjes uit maar ik zou denk ik toch liever met meerdere studenten in een huis wonen en wat dichter bij het centrum..
Oud 22-11-2004, 21:39
Verwijderd
ik woon op het moment nog bij mijn ouders helaasch maar wil zo snel mogelijk het huis uit en dan hier in haarlem een huisje zoeken met 2 maten van. dat gaat dan natuurlijk een groot partypaleis worden iedere dag wasted
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 22-11-2004 @ 22:39 :
iedere dag wasted
dus eigenlijk verandert er niets.
Oud 22-11-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 22-11-2004 @ 22:41 :
dus eigenlijk verandert er niets.
ik wachtte al op die reactie ja
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
niet direct in de stad maar erg dichtbij (7 minuten fietsen). En tevens in een weiland. Hoe gaaf. Studentenhuis. 10 mensen. Vrij kleine kamer maar hoogslaper uit het zicht en groooot balkon.
Oud 22-11-2004, 21:57
Konstantine
Konstantine is offline
Ik woon midden in Antwerpen, zo'n 10 meter van de universiteittt, 50 meter van de kroegen en 200 meter van de Meir. Dit hier is een flat van de universiteit zelf dus het is niet mooi maar wel (te ) gezellig. Dat was het!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 22:03
matt trakker
matt trakker is offline
ja utrecht lunetten, enorme kamer, bijna net zo groot als het boerendorp waar ik eigenlijk vandaan kom maar ik moet er binnenkort uit dus hierbij stel ik me beschikbaar om de sfeer in elk willekeurig ander huis in utrecht te komen verhogen met mijn liefdevolle aanwezigheid, vanaf januari.
Oud 22-11-2004, 22:23
ZerO
ZerO is offline
Ik woon nog thuis in Bergen op Zoom, het bevalt me nog, lekker makkelijk maar ik studeer in Rotterdam en wil wel binnenkort serieus op zoek gaan naar een kamer en dan wel in een studentenhuis midden in de stad met leuke mensen
Oud 22-11-2004, 22:26
vixen
vixen is offline
Ik woon in Utrecht, 5 tot 10 minuten fietsen van 't centrum. Ik woon in een huis met twee jongens, 1 hond en twee ratten. We hebben een huis met een woonkamer, een relaxte keuken, een badkamer met stereo installatie ( ) en dan nog 3 slaapkamers en een computerkamer. En een voortuin en een achtertuin met 'zwembad'. Ik woon heel leuk want mijn kamer is ook groot en ik woon dicht bij de stad en we hebben een huuuge dvd/videocollectie.
Oud 22-11-2004, 22:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 22-11-2004 @ 22:51 :
en groooot balkon.
cq buitenslaapplaats.

Ik woon nog thuis (valkenswaard), maar ga wel op kamers als ik eindelijk mn **** opleiding afheb in eindhoven en naar utrecht ga om daar wel een leuke opleiding te doen.

gezocht: kamer utrecht/omgeving, min 10m2
Oud 22-11-2004, 22:35
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-11-2004 @ 23:32 :
cq buitenslaapplaats.

Ik woon nog thuis (valkenswaard), maar ga wel op kamers als ik eindelijk mn **** opleiding afheb in eindhoven en naar utrecht ga om daar wel een leuke opleiding te doen.

gezocht: kamer utrecht/omgeving, min 10m2
scheer je weg rekel, ik was eerst
Oud 22-11-2004, 22:38
Blitzkrieg Bop
Hou eens op met dat gebedel in MIJN topic
Oud 22-11-2004, 22:39
the_refused
the_refused is offline
ik heb een eigen huis midden in spangen, roffadam. misschien mag ik het kopen voor een euro

het tocht er heel erg, de vloer is van hout. de muren van gips en af en toe meurt het naar riolering, maar het is wel allemaal van mij.

woonkamer 16m^2, slaapkamer 10m^2, werkkamer 12m^2, keuken 8m^2, douche blabla
Oud 22-11-2004, 22:42
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik woon klein. in amsterdam y0
Oud 22-11-2004, 22:52
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 22-11-2004 @ 23:42 :
ik woon klein. in amsterdam y0
maar je hebt vet gave huisgenoten

ik woon alleen, geen huisgenoten, redelijk goed, in oud west in amsterdam.
Oud 22-11-2004, 23:23
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Avelon schreef op 22-11-2004 @ 23:52 :
maar je hebt vet gave huisgenoten

ik woon alleen, geen huisgenoten, redelijk goed, in oud west in amsterdam.
Doe je goed

Je gezicht komt me bekend voor trouwens uva zeker?
Oud 23-11-2004, 00:06
AngelLena
AngelLena is offline
Ik woon in een vrij groot huis vlakbij het centrum van groningen, mijn eigen kamer is vrij klein though. Ik heb 4 geweldige huisgenoten, dus het is hier altijd wel gezellig. Is nog voor groninger begrippen vrij goedkoop ook. heb een zeer soepele huisbaas die zich helemaal een hartverlamming lacht om een klein ongelukje met de kraan die mijn huisgenote heel schattig open had laten staan waardoor de onderburen vrij kwaad waren.

En nu de onderburen ook nog verhuisd zijn (die lui zijn echt ziek, zitten op je te schelden en vloeken als je een beetje enthousiast wordt bij een goal tijdens het EK) zijn we helemaal gelukkig
Oud 23-11-2004, 00:41
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 23-11-2004 @ 00:23 :
Doe je goed

Je gezicht komt me bekend voor trouwens uva zeker?
uhuh
ja. voornamelijk oost, watergraafsmeer sciencepark . maar ook veel roeterseiland en af en toe oudemanhuispoort. en jij?
Oud 23-11-2004, 02:59
Verwijderd
Ik woon thuis, in een klein volgepropt vreemgevormd kamertje boven de keuken (Ze willen me uit huis hebben ofzow )
Maar, ik heb wel gratis eten en onderdak en mijn kamer is het verst van alle andere slaapkamers in het huis vandaan
Ben wel op zoek naar een appartementje, wil in mei uit huis, ben dan nl klaar met mijn twee-jarig opleiding en wil verder op een universiteit (En ik wil eigenlijk heel graag naar Groningen... 'n kamergenootje heb ik al, nou de tickets en het plekkie nog )
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 03:03
Briseïs
Briseïs is offline
Ik woon nog thuis in een dorp in de randstad samen met mn papa en mama en broertje en ik heb de grootste kamer van het huis.
Oud 23-11-2004, 06:19
Verwijderd
Ik woon op het platteland in Brabant op een boerderij. Elke kamer in dit huis is groot, dus die van mij ook
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 07:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik woon nog thuis in Bergen op Zoom.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 07:44
Verwijderd
ik woon samen met mijn vriend in ede, als we in een stad zoals arnhem iets normaals willen, kunnen we namelijk nog wel 5 jaar wachten.
we hebben een flat met woonkamer van 35m2 en 2 slaapkamers 2 balkons (een is er mini, voor dronken vrienden en de frituurpan),
een badkamer en vrij ruime keuken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 08:32
Fog
Fog is offline
ik woon nog bij mn ouders in een dorp aan zutphen vast, 5 minuten van het "centrum" (in zutphen dan). redelijk groot huis, hele grote tuin, mijn kamer is ook groot en het is mooi in jaren 60 stijl. maar ik ga z.s.m. naar a'dam verhuizen.
Oud 23-11-2004, 08:47
Verwijderd
Ik woon nog bij mijn parentus in Gorinchem. Vijf minuten van het centrum, acht minuten van mn beste vriendinnie vandaan. Wanneer, hoe en waar ik op kamers ga weet ik nog niet. Eerst maar es een fatsoenlijke studie vinden .
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 09:39
Jules
Jules is offline
Bij mijn ouders woon ik op het platteloan' in de polder in een klein dorp, in een klein lelijk rijtjeshuis.

Op kamers woon ik in Amsterdam in de Indische buurt in een klein en lelijk huisje maar ik ga in de zomer een iets groter en mooi huisje zoeken dus dat komt wel goed. <3
Oud 23-11-2004, 09:55
Gadje
Gadje is offline
ik woon nog thuis, maar ik ben al op zoek naar een kamer(en heb er al wel een paar gevonden <3 maar die moet je kopen )
ik woon aan de buitenrand van de stad oosterhout, ja dat is een stad. dichtbij het centrum dat wel en dichtbij breda en das wel zo fijn. mijn kamer is nu een zooitje maar het is de mini vorm van mn studentenkamer(die ik nog niet heb) rood, zwart wit, design, retro/seventies en kitsch oja en nog meubels uit mn kindertijd die heel snel naar de kringloop moeten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 23-11-2004 @ 10:39 :
Bij mijn ouders woon ik op het platteloan' in de polder in een klein dorp, in een klein lelijk rijtjeshuis.

Op kamers woon ik in Amsterdam in de Indische buurt in een klein en lelijk huisje maar ik ga in de zomer een iets groter en mooi huisje zoeken dus dat komt wel goed. <3
mag ik dan die kamer in de indische buurt ?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:27
Verwijderd
Ik woon met m'n ouders in een best wel grote 2onder1kap in Emmen, ongeveer 20/25 minuten met de fiets van 't centrum. Ik vind het wel fijn zo, omdat ik zelf niet hoef te koken enz. Maar als ik klaar ben met school wil ik wel naar Groningen of Utrecht ofzo, omdat dat centraler ligt, en omdat je er leuker kan uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:32
Drez
Drez is offline
in het weekend woon ik bij mn ouders en mn broertje in een pittoresk dorpje op een boerderij en mijn kamer is daar nog helemaal blauw.

doordeweex woon ik in een lelijke flat in groningen, met stomme ganggenootjes, maar ik ben hard op zoek naar iets nieuws in het centrum.
Oud 23-11-2004, 12:44
Verwijderd
Woon met 3 leuke huisgenoten in een gezinswoning in Nijmegen.Best ruime kamer, gezamelijke woonkamer/keuken/badkamer enzo. Erg gezellig. Betaal peanuts. Beetje kutte buurt alleen (redelijk wat overlast van buurtkids..)
En verder is het maar tot september aangezien deze kiet dan naar de vlakte gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:47
lyla
lyla is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-11-2004 @ 10:55 :
ik woon nog thuis, maar ik ben al op zoek naar een kamer(en heb er al wel een paar gevonden <3 maar die moet je kopen )
ik woon aan de buitenrand van de stad oosterhout, ja dat is een stad. dichtbij het centrum dat wel en dichtbij breda en das wel zo fijn. mijn kamer is nu een zooitje maar het is de mini vorm van mn studentenkamer(die ik nog niet heb) rood, zwart wit, design, retro/seventies en kitsch oja en nog meubels uit mn kindertijd die heel snel naar de kringloop moeten
muhahaha ! wat nou stad
dan is dongen ook een stad !

kusje voor jou toetje !
Oud 23-11-2004, 12:49
Dree
Dree is offline
Groningen, 3 min fietsen van de Grote Markt, 2 kamers van 10m2 en 14m2. Douche, toilet en keuken deel ik met één huisgenoot.
Oud 23-11-2004, 12:50
Lente
Lente is offline
Ik woon met 4 anderen in een studentenhuis in Nijmegen. Vlakbij het centrum. Het enige nadeel is dat het huis op instorten staat en de huisbaas nogal vaak langskomt
Ik woon ook bij mijn moeder en broertje in een klein dorp. Mijn kamer daar is belachelijk. Ik had de mooiste &grootste maar moest deze inleveren toen ik ook een kamer in Nijmegen kreeg. Dus nu heb ik daar een klein stinkhok.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:56
Maurice
Maurice is offline
ik woon bij mijn papa en mama in Den Haag.
dat is enig.
acht minuten fietsen van het centrum.
kamer van zo'n 6 bij 4 meter.
Oud 23-11-2004, 12:57
Jones
Ik woon in Delft samen met 4 andere gasten. We hebben geen gezamelijke woonkamer maar wel 3 kamers van 25m2 die we allemaal gebruiken als woonkamer. Iedereen loopt dus gewoon bij iedereen de kamer in en als je daar even aan gewend bent is dat eigenlijk wel heel gezellig. Zelf heb ik 2 kleine kamertjes van 12m2. M'n ouders wonen in een 2onder1kap en daar heb ik wel een grote kamer met wastafel en 2persoonsbed. Alhoewel ik bijna niet thuis ben .. maar wel relaxed in de zomervakantie
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 12:58
grandmommy
grandmommy is offline
ik woon in een klein kerkdurpske in de omgeving van breda ( nouja maar een km of drie vier ervandaan) en ik woon in een hoekhuis dat behoort tot de ' zeven zaligheden' ( zo noemt iedereen ons rijtje huizen) en euhm... het is een redelijk normaal huis, niet verschrikkelijk groot maar ook niet piepklein, we hebben heel veel kamers, en heel veel tuin, ongeveer honderd vierkante meter. we wonen op honderd meter van de Boswachterij Dorst, een groot bosgebied tussen oosterhout, dorst en rijen en er leeft een kudde schotse hooglanders
Ik woon in de criminele straat van Dorst want er zijn een aantal wietkwekerijen enzo geweest die stroom aftapten en daarom in de fik vlogen hihi en onze buurman is een mafkees want hij heeft een keer zijn eigen dochter ontvoerd en ik mocht van mijn moeder ook nooit met zijn kinderen omgaan en vorig jaar is heel zijn schuur afgefikt hihiii en ik heb een paard in de tuin en binnenkort zijn we een heel groot deel van onze tuin kwijt want die kutgemeente wil huizen bouwen, nouja, dat wil de meneer de projectontwikkelaar die in een grote vila aan de rand van het bos woont en die binnenkort een mooie baksteen door zijn ruit kan verwachten en we hebben een asielzoekerscentrum in het dorp en koeien en een kerkje en elk jaar een kermis en ' dorst op stelten' , met een luchtkasteel en een optreden van de fanfare, waarin onze eigen dorpsgek Igor speelt. hij fietst altijd door het dorp en dan scheld ie iedereen uit en hij roept altijd vanalles. en de manegehouder is een zuiplap.
Oud 23-11-2004, 13:24
Verwijderd
bij mn ouders in een architectonisch/kunstzinnig verantwoorde wijk in amersfoort met allemaal diepzinnige straat/wijk namen. De ontwerper heeft gezegd dat het ontwep moest leiden 'tot een gezonde, vrolijke, veilige omgeving waarin mensen zich thuisvoelen en kriebels krijgen om te dromen''. Met andere woorden; De Efteling. Ik woon in een modern herenhuis in het gedeelte dat ' de anonimiteit en representativiteit symboliseert' en ik ga vanaf eind dit (school)jaar of begin volgend jaar in utrecht op kamers.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:28
June bug
June bug is offline
Ik woon bij mijn moeder, op een flat. Niet echt superklein ofzo, redelijk grote woonkamer en ik heb een relaxte redelijk grote slaapkamer. Valkenswaard (waar ik woon) is een ongelofelijk saai dorp en Eindhoven is 3 kwartier fietsen ofzo dus dat is best ver (vooral met uitgaan 's nachts enzo ) Dus niet echt ideaal.
Nadat ik dit jaar m'n mbo-diploma heb gehaald en me rijbewijs heb gehaald wil ik wel es gaan uitkijken naar een kamer ofzo.. Weet nog niet in welke stad, ligt eraan waar ik ga studeren.
Oud 23-11-2004, 13:32
rodina
rodina is offline
ik woon in een klein gehucht vlakbij Hoorn. Enfin landelijk, koeien, boeren. Heerlijk.
Wel rustig dat scheelt. Mooie boederij, met uitzicht op een natuurgebied en sloten en koeien en schapen. Hiephoi! Enfin. Tis wel fijn wonen, groot huis, grote kamers, een stuk land achter het huis bladibla.
Alleen kan je hier niet zonder auto.
Oud 23-11-2004, 13:37
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline

Ik woon hier naast..

4 kamerappartement met een zolder en studeerruimte en twee balkons.
Oud 23-11-2004, 13:41
Stefanie
Stefanie is offline
Ik woon op kamers bij een gezin in huis
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:46
Verwijderd
ik huur een zolderverdieping met een vriend, hij heeft 2 kamers en ik ook, allebei een huiskamer(tje) maar de mijne is groter , en allebei een slaapkamer.
badkamer, wc en keuken zitten in het midden, we hebben 2 katten en een dakraam. tis in blijdorp, zeer relaxte buurt, niet ín het centrum maar er wel vlakbij. in maart is het huurcontract afgelopen dus dan willen we allebei iets voor onszelf gevonden hebben en als me dat niet lukt denk ik dat ik maar even bij m'n vriend ga bivakkeren tot ik wel iets gevonden heb.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:48
schimmel
schimmel is offline
woon bij mn papa en mama en heb een zusje. ons huis is best wel heel groot. we wonen in de kakwijk van rotterdam (hillegersberg) maar dan in een niet zo extreem gedeelte gelukkig. liefst ga ik op mezelf maar das financieel niet haalbaar.
oja mijn kamer is de serre. zonder grote tuin en balkon zou ik ook niet kunnen leven.

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 13:48
Luna
Luna is offline
Sinds bijna 2 maanden woon ik nu op mezelf. Daarvoor woonde ik bij mn ouders in het centrum van amsterdam op een gracht.
Nu woon ik in de rivierenbuurt(ook a'dam), vlakbij centrum, op een gekraakte etage. Ik heb het zelf gekraakt en de etage is voor mij alleen(grote woonkamer, slaapkamer, nog een kamertje, keuken, wc en balkon). In de rest van het huis wonen huurders en die zijn stom, maar daar heb ik toch niets mee te maken.
En ik ben er zeeeer tevreden mee.
Oud 23-11-2004, 13:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik woon bij mijn ouders in een (buiten)wijk van Zwolle. Volgend jaar verhuis ik naar een kamer in Utrecht.
Oud 23-11-2004, 13:58
morango
morango is offline
ik woon bij mijn ouders in een dorp, in de randstad. we hebben een redelijk groot huis, mijn kamer is op zolder. opzich bevalt t me hier wel, maar toch wil ik volgend jaar een kamer zoeken, ik vrees alleen dat dat er niet inzit, financieel.
Oud 23-11-2004, 14:27
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
blaat laat who cares serieus wie dit interssant

nou, rodina woont in een steegje

dat is nou echt nutteige informatie
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:55
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Bij mijn ouders in een dorp bij de stad.
En het is hier saai en gerefomeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten