| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoorde namelijk iemand die classis van chello had dezelfde snelheid met freeler light haalde. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
BBnet netwerk is daarin tegen wel suprr snel. Chello is trouwens nu alweer bezig met het verdubbelen van de snelheid op elke pakket die ze bieden
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Je hebt Chello en je weet niet eens wat voor snelheid je hebt.
Trouwens, binnen een maand heeft iedere abonnee Classic downloadsnelheid van 4.5 Mbit en Uploadsnelheid van 1 MBIt. Het is een snelheidsverhoging van UPC. Zie voor laatste nieuws chello: Chelloo.com |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens is het slim om een hele snelle verbinding aan te bieden en er een laag limiet op te zetten..... de valkuilen van abbonementen "maar we zijn oh zo snel!" |
||
|
|
|
|
Ik zit bij Solcon, geen hele goedkope provider maar de service is prima. Goeie helpdesk en storingen worden vrijwel direct op de website vermeld. We betalen nu €25 voor 512/256, maar maar met een data"limiet" van 100 GB, dus eigenlijk onbeperkt. Ik heb eens zitten rekenen, en als ik 24/7 de hele maand m'n complete verbinding zou gebruiken zou ik iets meer dan 50GB verbruiken
![]() EDIT: De afstand tot de centrale is bij mij (volgens http://pcdb.bbned.nl/) 3121 meter, en dat is de reden waarom we niet meer dan 512/256 kunnen krijgen. KPN wilde er niet eens aan beginnen zonder extra lijnmeting.
Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 11:25. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Reken maar na: 512/8 = 64 64*3600*24 = 5.529.600 (= 5,5 GB) 30 * 5.529.600 = 165.888.000 (= 165 GB) Ik denk dat je als je altijd aan het downloaden zou zijn, de 100 net zal halen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Is gewoon een manier om toch een limiet in te stellen, en tegelijkertijd te kunnen roepen "w00t ONBEPERKT DOWNLOADEN!!!11"
|
|
||
|
Citaat:
'k zit op 610 m van de centrale en haal dus ook de volle volle snelheid van mijn abbo (8 mbit)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb hier een bagger Het net 1mbit adsl lijntje, mooi 32 euro in de maand en dan maar GVD 8 GIG!!! Dat is net niks! 15 gig is veel ![]() Maar jah, februari is het afgelopen stap ik over op een fair use ![]() (Dan kan ik ook schreeuwen w00t onbeperkt downloaden)
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb die van 32 eu. En dat je zal geen hogere snelheid vinden voor dat bedrag. En die datalimiet? dat nemen ze helemaal niet serieus, heb tig mensen gezien die er met 50gb overheen gaan en geen aap die er naar kraait!Heerlijk verbindikje vooral als je @home gewendt bent....
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je zit ik schreeuw te snel, sorry
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier in zuid-friesland zitten niet veel breedband zuigers.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|