Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2004, 21:25
relisys
relisys is offline
heey,

ik heb vorige week een heeeeel leuk meisje ontmoet via een vriendin. Nou hoorde ik van die vriendin dat ze mij ook leuk vond.
Vandaag heb ik d'r weer gezien, en hebben een hele gezellig middag gehad.
Maar nu hoorde ik vanavond van die vriendin via wie ik d'r ken dat ze "nee" zou zeggen als ik d'r zou vragen, omdat ze bang is om d'r vriendin kwijt te raken...
Wat moet k nu doen

ben echt tot over m'n oren vlieft, en weet dat zij dat ook is, maar ze vin d'r vriendschap ook belangrijk....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2004, 21:26
Briseïs
Briseïs is offline
Waarom zou ze haar vriendin kwijtraken
Oud 03-12-2004, 21:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ochja, drie is teveel das waar ook.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:28
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 03-12-2004 @ 22:26 :
Waarom zou ze haar vriendin kwijtraken
goeie vraag.
Oud 03-12-2004, 21:31
relisys
relisys is offline
nou, ik heb met die vriendin via wie k d'r ken een tijdje geleden een hele erge ruzie gehad. Het is nu allemaal weer goed tussen ons, maar tog is ze bang om die vriendin kwijt te raken.....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:33
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
icey cold schreef op 03-12-2004 @ 22:31 :
nou, ik heb met die vriendin via wie k d'r ken een tijdje geleden een hele erge ruzie gehad. Het is nu allemaal weer goed tussen ons, maar tog is ze bang om die vriendin kwijt te raken.....
Smoesjes, ze is gewoon een lesbo.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:42
relisys
relisys is offline
ja, maak er maar weer grappen over
ik weet echt niet wat k hiermee moet en als je nix zinnigs te zeggen heb, zeg dan maar gwoon nix!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:46
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
icey cold schreef op 03-12-2004 @ 22:42 :
ja, maak er maar weer grappen over
ik weet echt niet wat k hiermee moet en als je nix zinnigs te zeggen heb, zeg dan maar gwoon nix!
Over zinnig gesproken: kan je niet beter met haar in gesprek gaan dan er hier over huilen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:48
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
icey cold schreef op 03-12-2004 @ 22:31 :
je kan toch eerst proberen er met zn drieen over te praten?
Oud 03-12-2004, 21:54
relisys
relisys is offline
het ligt iets ingewikkelder als er hier gedacht wordt....
zoals k al zei heb k via die vriendin gehoord dat ze nee zou zeggen ALS ik d'r zou vragen.
Het probleem is dat die vriendin eiglijk belooft had nix te zeggen, maar het uiteindelijk tog gedaan heeft, omdat ze vond dat ik het moest weten....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:57
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
icey cold schreef op 03-12-2004 @ 22:54 :
zoals k al zei heb k via die vriendin gehoord dat ze nee zou zeggen ALS ik d'r zou vragen.
Het probleem is dat die vriendin eiglijk belooft had nix te zeggen, maar het uiteindelijk tog gedaan heeft, omdat ze vond dat ik het moest weten....
wat ik ervan begrijp is dat ze nee zou zeggen omdat ze bang is haar vriendin kwijt te raken...als die vriendin dat weet dat ze dat gezegt heeft.....dan kan je toch ook ff aan haar vragen hoe zij erover denkt?
Oud 03-12-2004, 21:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:02
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat jij het moeilijker maakt dan het is en niet andersom. Als zij een toffe vriendin heeft, dan gunt zij jullie een relatie. En waarom zou een ruzie tussen haar en jou uitmaken dat je niets met haar kan krijgen. Dat moet je dan toch gewoon gescheiden houden?!

Zeg gewoon hoe leuk je haar vind, zoen haar zachtjes op d'r mond en ze kan niet meer terug! Praat ook ff met die ene vriendin of zij er niet mee zit als jullie wat krijgen, zo niet; maak dan degene die je leuk vindt duidelijk dat er geen problemen zijn.

Succes! En maak het nou niet te moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Simoen schreef op 03-12-2004 @ 23:02 :
Ik denk dat jij het moeilijker maakt dan het is en niet andersom. Als zij een toffe vriendin heeft, dan gunt zij jullie een relatie. En waarom zou een ruzie tussen haar en jou uitmaken dat je niets met haar kan krijgen. Dat moet je dan toch gewoon gescheiden houden?!
Zeg gewoon hoe leuk je haar vind, zoen haar zachtjes op d'r mond en ze kan niet meer terug! Praat ook ff met die ene vriendin of zij er niet mee zit als jullie wat krijgen, zo niet; maak dan degene die je leuk vindt duidelijk dat er geen problemen zijn.

Succes! En maak het nou niet te moeilijk.
Oud 03-12-2004, 22:11
relisys
relisys is offline
bedankt voor de reacties....
misschien maak ik het zelf wel moeilijker als het is idd.... maar dat komt omdat zij op dit moment zo ongeveer het enige lichtpuntje voor me is! en dat zag k tog ff verdwijnen
Heb het gwoon ook moeilijk met andere dingen....
mja, bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
icey cold schreef op 03-12-2004 @ 22:54 :
Wie zegt dat dat waar is?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:16
relisys
relisys is offline
omdat ik d'r al bijna m'n hele leven ken, en k heel goed met d'r kan opschieten, op die ene ruzie na....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:23
Verwijderd
Dat zegt niet veel. Neem maar van mij aan dat pubermeisjes over het algemeen zeer onbetrouwbaar zijn op dit gebied.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 01:44
Devil-me
Devil-me is offline
Ja of die vriendin is verliefd op jou maar durft het niet toetegeven en dan word ze jaloers zouk ook zijn
Oud 07-12-2004, 06:21
Verwijderd
De ruzie is toch alweer goed? Als ik jou was zou ik eerst eens babbelen met die vriendin van jou, wat zij daar nou van vindt enzo en dan toch op dat meisje afstappen als je weet dat zij ook hoteldebotel op jou is. Doe wat Simoen zegt en eigenlijk kan ze dan niet meer terug. Want je hebt dan ook nog die vriendin achter de hand die het oke vindt.. Dan heeft zij geen poot om op te staan Eind goed, al goed. En ze leefden nog lang en gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten