![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb het gevoel (en dat heb ik eigenlijk al lang) dat mijn ouders niet van mij houden. We maken niet constant ruzie ofzo, maar ik heb niet echt het gevoel dat ze mijn ouders zijn. Ouders horen toch belang aan je te hechten, aan je mening en dat soort dingen?
Citaat:
Het is niet zo dat ik overdreven bemoederd wil worden (tenslotte ben ik bijna volwassen) maar aandacht voor wat ik doe en wat genegenheid mis ik wel. Het lijkt alsof ze eerst graag kinderen wilden, die zijn er dan gekomen en nu zitten ze ermee, alsof ze van gedacht veranderd zijn en inzien dat het toch niet zo meevalt. En ik weet dat het eigenlijk een luxeprobleem is. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We praten thuis niet echt veel, behalve over de dagelijkse dingetjes... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mis gewoon het moederfiguur, waarvan altijd beweert wordt dat dat zo geweldig moet zijn. Misschien idealiseer ik het allemaal wel, maar erg happy voel ik me er allemaal niet bij. Ze zullen vast wel van me houden, maar ik merk er bar weinig van. Mja, wat is dan ook precies 'houden van'? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan je het je niet voorstellen omdat jouw ouders helemaal anders zijn? Ver-van-je-bed-show toestand... Of misschien houden ze wel van mij en mijn broer maar kunnen ze het niet laten zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij bepalen ze ook hoe laat ik thuis moet zijn en daar overdrijven ze vaak in ![]() Ik ga ze wel missen maar niet om wie ze zijn, gewoon geen gezelschap meer hebben. Sterkte nog met je situatie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga volgend jaar studeren dus als ik dan op kot zou gaan zou dat al een deel van het probleem oplossen, omdat ik geen hele dagen bij hen thuis zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder is het eigenlijk best 'triest' dat zoveel mensen in ongeveer dezelfde situatie zitten. Vraag me af of ik ooit ook zo'n ouder wordt. Durf op deze manier niet meer aan kinderen te denken! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |