Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe is het sfeertje dan onder elkaar? de mensen die zijn opgenomen... Krijg je dan juist een hele hechte band? of is het ruzie daar... Is het ook allemaal heel streng beveiligd? of zou je zo kunnen ontsnappen als je wilt... En dat boek, ga ik zeker lezen, dankjewel..
||
Citaat:
Tuurlijk, jij? |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=889578 keb er een verhaal over geschreven hoe het er aan toe gaat
![]()
||
Citaat:
![]() Op de gesloten afdeling kun je altijd ontsnappen als je écht wilt. Bijv. aansteker bij het brandalarm houden, zodat het alarm af gaat en de branddeuren open gaan, het dak op klimmen, via een onoplettende socio het kantor in glippen en er aan de andere kant uit rennen. En ja, dit is allemaal echt gebeurd ![]() Op de open afdeling was de verantwoordelijkheid voor jezelf. Wij mochten ook gewon naar de stad gaan als we wilden. Als we het maar even meldden. De sfeer verschilt eigenlijk per groep, maar bij mij was de sfeer altijd gezellig en we deden leuke dingen met elkaar, begrip was hoog, maar echt hecht zul je nooit zijn. Wel goed bevriend zeg maar. Al is het wel een vreemde relatie die je met elkaar hebt, want als je met ontslag gaat, zie je elkaar eigenlijk nooit meer, ook al beloof je contact te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De groepen waren ingedeeld op de denk en de doe therapie zeg maar. Bij de doe-therapie leerde je meer handelingen en afleiding zoeken. Bij de denk-therapie had je meer RET en rollenspel e.d. Je moest daar wat meer verantwoordelijkheid kunnen dragen. Ik heb eerst de doe-therapie gehad, 4,5 maand. Daarna de denk-therapie, 2,5 maand.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op een afdeling zitten mensen die b.v een psychose hebben (gehad) en behandeld worden om daar helemaal uit te komen en daarna zijn ze weer vrij 'normaal'. Die kunnen dan weer fijn naar huis. Misschien is het allemaal lulkoek wat ik vertel maar ik heb op een afdeling gezeten en dat is echt wat anders dan in een inrichting.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geluk in eigen handen hebben Verwijderd | 30 | 16-05-2014 06:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is hekserij/satanisme/e.a. Hernuel Fan | 46 | 09-08-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Leven... Diary of Dreams | 8 | 16-06-2004 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Over het Leger des Heils... en de 'jeugdhulpverlening' Rabbi Daniel | 27 | 18-08-2002 08:33 |